Loxon 2012.02.16. 12:13

XII.

2938 komment

Bell & Sebastian 2012.03.14. 21:40:04

Ez is onlány, fülecsre katt és szólik.

Bell & Sebastian 2012.03.14. 21:43:22

Most igényesebb, fasiszta honfiaknak és honleányoknak szólanék, hogy az autentikus kokárdán a zöld van kívül, mert belülről olvassuk. :)

tewton 2012.03.14. 21:47:41

haha, mindenkinek szeretettel küldjük ezt a motivációs falvédőt, kül. a háremnek :)
(ha jó a link, egy hollandi konyha láttatik ...)

www.rtvslo.si/mmr/gallery/items/view/856#p

onlány is meg riál is, középhullámon vagy röviden

devuscka 2012.03.14. 21:50:43

@Bell & Sebastian:
Ok. Rendben. Megadom magam. Minden és mindenki sz@r!
Ne is próbáljon gondolkozni,hogy mire is.
Itt a kérdés: "http://www.youtube.com/watch?v=50-kjUVPUyM" ?
hm? :-))

devuscka 2012.03.14. 21:54:00

@devuscka:
Itt a kérdés: www.youtube.com/watch?v=50-kjUVPUyM
(talán így érthetőbb)

devuscka 2012.03.14. 22:00:04

@Bell & Sebastian:
:-))))

devuscka 2012.03.14. 22:05:46

@Bell & Sebastian: látja: én egy firka vagyok. Az alapvető életfilózófiám azonosul ezzel: www.youtube.com/watch?v=hz807lQ2EoU
"bocsi". :-)

devuscka 2012.03.14. 22:09:51

Már ez a cím is jókedvre derít. (nem kell sok)
"Demjén: A Kossuth-díjat nem vettem volna át Gyurcsánytól " index.hu/video/

Bell & Sebastian 2012.03.14. 22:41:56

@devuscka: Jó brigád jött össze, Mártával elegánsan kibabráltak. Sajnos a fociért rajongás nem az én reszortom a famíliában. Szegény Padillának is csak löktek valamit (remélem), ha máma ott iszik a brancsban.

Pohár hideg víz, az kéne.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.03.14. 23:42:56

Kosztümös, nacionalista közönségfilm Törökországból, rendes költségvetéssel:
globalspin.blogs.time.com/2012/02/28/fetih-1453-blockbuster-turkish-epic-revels-in-ottoman-past/
Valahogy így kell csinálni. Kis CGI, és mi nyerjük 1848-at. .)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.15. 00:08:58

@elGabor: Akkor én az Egri csillagokból szeretnék egy új, monumentálisan látványos verziót. (Mr. Vajna, olvas? :)) De ha már a törökök így promotálják magukat, akkor legyen a filmben devsirme is, halivúdiasan közönségríkató jelenettel. :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2012.03.15. 02:30:10

@bbjnick: "A bankok ott tartanak be, ott ügyeskednek, ott simlizmek, ahol csak tudnak. meg tudják találni a módját, hogy elérjék, amit elakarnak..."

A betörők és a heroin dílerek is ott ügyeskednek ahol tudnak. A rendőrség utánuk megy, elkapja őket, jön a másik megint ügyeskedik. Azután megint utánuk erednek, azok megint ügyeskednek...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2012.03.15. 02:41:31

@bbjnick: "...legfeljebb 24 százalékponttal haladhatja meg...stb." --- idézed.

Egyrészt: Ezek is horribilis kamatok."

A csúcs, amire plakátokról emlékszem 400% THM volt. Provident. Ez persze állítólag nem jelentett négyszeres törlesztést, hanem valamivel kevesebbet. Próbálták ezt nekem egyszer elmagyarázni, hogy pontosan mennyit, de nem tudnám visszadani, mert nem értettem. Tehát 400-ról 24-re . )

Persze magas az is, de hozzá tartozik, hogy van akinek ezt megéri felvenni. Én is voltam olyan helyzetben, hogy megérte volna akár 30-40%-os kamattal is egy összeghez gyorsan hozzájutni, rövidtávú törlesztéssel. Nem lett belőle semmi, de van egy komoly réteg, akiknek ez kell és jó üzlet lehet mindkét félnek. Oda kell figyelni, mit vállal be az ember, ennyi.

devuscka 2012.03.15. 07:20:48

@gloire: (@bbjnick:)
Az Ünnephez kapcsolódva:

"Honunk szebb lelkű asszonyinak*
Fogadjátok, hazám érdemes leányai, tiszteletem és szeretetem jeléül ezen kis munkám ajánlását! Vegyétek, bár férfiakhoz illendőbbnek mondják azt sokan, nyájas kegyességgel pártfogástok alá. A hitelről szólok, s ami belőle foly; a becsületrűl, az adott szó szentségéről, a cselekedetek egyenességéről, így előttetek sem lehet a tárgy idegenebb, mint előttünk, mert annyi nemes és szép, ami az emberiséget felemeli, a ti nemetek műve. Ti viszitek karjaitokon életbe a kisded nevendéket, s jó polgárrá nevelitek; a ti nemes tekintetetekből szí a férfi lelkierőt s elszánt bátorságot. S ha léte alkonyodik a haza ügyében, ti fontok koszorút homloka körül. Ti vagytok a polgári erény s nemzetiség védangyali, mely nélkületek – higgyétek – soha ki nem fejlik; vagy nemsokára elhervad, mert ti vontok minden körül bájt s életet. Ti emelitek egekbe a port s halhatatlanságra a halandót. Üdvözlet és hála néktek!
TUDNIVALÓ
Homály és tévedés elhárítása végett az olvasót mindenekelőtt szükségesnek tartom arra figyelmeztetni, hogy én ezen kifejezést: hitel; azon értelemben veszem, melyet a közéletben a „creditum” jelent, ami nem egyéb, mint bizonyos lekötelezések által más kezében lévő ingó vagy ingatlan vagyonunkrúl nyert bizodalom és bátorság. Mennél nagyobb bizodalmat s bátorságot nyújthat valaki az ő kezei közt lévő vagyonunkrúl, annál több hitele – credituma van; s mennyivel nagyobb bizodalommal s bátorsággal bírja a közönség saját javait másoknál, annál tökéletesbnek mondatik azon ország hitelállapota. "

("A mű megírását az ihlette, hogy Széchenyi hitelt kívánt felvenni birtokai fejlesztésére, azonban az osztrák bank ingatlan fedezet hiányában elutasította (mivel a birtok nem volt szabadon adható-vehető). "

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.15. 07:24:04

@devuscka:
ne már, hideglelést kapok ettől az idióta szécsényitől :)

devuscka 2012.03.15. 07:30:15

"Sokan pedig minden hátramaradásunkat a kormánynak tulajdonítják. – Az appalto, a harmincad okozza képzeletekben nyomorúságunkat. Csak az ne volna, díszlenék akkor minden. Számosan szomszédink – kikkel közös urunk van – kárán akarják alapítni a magyar szerencsét; és szünet nélkül a vám és csak a vám körül fárítgatják eszeket. Mint a félszemű, ki mindég azon szomorkodik, hogy vak szemével nem lát, s nem örvend inkább a természet csudáin, melyek megmaradt szeme kristályában festekeznek. Vagy mint ama gazdák, kik szánakozó mosolygással hallják Young, Koppe, Thaer neveit; új szisztémákrúl; váltógazdaságokrúl, szederfákrúl sat. pedig hallani sem akarnak, de magokat sokkal eszesebb s úgynevezett praktikusabb gazdáknak tartják, ha mindezen esztelenségekkel nem bajlódnak – s minden jobb industria helyett jobbágyiktúl, amit bérben bírnak, elszedik, azokat legjobb földeiktűl megfosztván újonnan regulázzák,* s őket lassan-lassan erejekbűl kiveszik, és aztán szinte hazafitlanságnak állítják, ha valaki a magyar adózó nép sorsát e részben irigylésre méltónak nem véli; az egész alkotmánynak felfordulását jövendelik pedig, ha a kormány az ő ugyancsak genialis gazdálkodási módjokat gátolja s a köznépnek pártját fogja."

devuscka 2012.03.15. 07:43:01

@jose maria padilla:
Tudja engem bánt ez az "idióta" jelző. (a névírásról nem is beszélve)
Majd ha leteszi ugyan azt a hazájáért, amit ő, akkor méltó lesz rá, hogy így a szájára vegye. Főként a mai napon.

Erről a bejegyzéséről ez jut eszembe: www.donquijote.hu/sziberiai.html
"McCracken Nem mondhatom mi. Mozart nagy zeneszerző volt."
Látta?

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.15. 08:19:19

@devuscka: nem tudom mit tett szécsényi a hazáért, de biztos sokat.
a mai nap? az meg az egykori tv székház ostromlók és korabeli eszdéeszesek egybordában másnaposhőzöngésének betegmagyar ünnepe.
szibériait? láttam vagy kétszer. nemigazán tökéletes, de szerethető film.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.15. 08:31:03

nézték tegnap ennek a megátalkodottan gonosz álkatolikus libának és hű fegyverhordozójának a becsöngetek ...... c. elképesztően aljas és ostoba műsorát?

devuscka 2012.03.15. 08:33:21

@jose maria padilla:
"Szécsény város Nógrád megyében, a Szécsényi kistérség központja. 1962-től Pösténypuszta, 1963-tól Benczúrfalva tartozik hozzá"

"Szécsény már az őskorban egyike volt a legrégibb ipolyvölgyi telepeknek"

"1544-ben a törökök támadást indítottak a város ellen, de Losonczy István katonái visszaverték az ellenséget."

"1705-ben II. Rákóczi Ferenc e térségben, amelyet «borjúpást»-nak neveztek, országgyűlést tartott a szabad ég alatt (lásd szécsényi országgyűlés)."

"2001-ben a város lakosságának 98%-a magyar, 1%-a cigány és 1%-a egyéb nemzetiségűnek vallotta magát"

"betegmagyar ünnepe"? Nézőpont kérdése.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2012.03.15. 09:06:54

@jose maria padilla: Maga meg mit provokál itt korán reggel? Nem volt módom megnézni, hajnalban értem haza :)

tewton 2012.03.15. 09:14:49

@Mihint:
hajnalban? az rtl-en talán még elkaphatta volna a holófilmet.

devuscka 2012.03.15. 09:19:15

"Március 15-dikére úgy fordulunk, hogy ismét az ország jobboldali fele lehet a bizakodóbb pártja kilátásait illetően. Lassan de biztosan közeledünk az IMF megállapodáshoz, karnyújtásnyira vagyunk az EU-s túlzott deficit eljárás 7 év utáni megszüntetéséhez, a kormány kiegyezett a Bankszövetséggel."

www.168ora.hu/blogblokk/holnap-jo-lesz-kormanypartinak-lenni-92737.html

"Inkább csak ama erős tippemet szerettem volna most megosztani az olvasóinkkal, hogy miért gondolom azt, hogy jelen folyamatok szerint azonban napról napra nő az esélye annak, hogy az ország miniszterelnökét 2014 után is Orbán Viktornak hívják majd.

Akiknek pedig ez örvendetes dolog, azok joggal és önbizalomtól sem mentesen, (zárójelben teszem hozzá: tömegesen) ünnepelhetnek majd március 15-én. Persze leginkább azok, akik nem wellness szállodákban, vagy külföldi hosszú hétvégén töltik az ünnepeket. Meglátjuk, igazam lesz-e."

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2012.03.15. 09:26:18

@tewton: ááá, eszembe se jutott a tv, csak az ágy.

tewton 2012.03.15. 09:51:28

hallgassák tarlóst a tévében!
tarlós wassalbit idéz :)
és arról beszél, hogy mi a nemzethez tartozni :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.15. 09:56:32

@tewton: Baromi unalmas. Viszont érdekes a sok lengyel és litván zászló, meg "Solidarnosc" felirat. :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.15. 09:59:10

Na most az álliberalizmust cseszteti, ez OK. :)

tewton 2012.03.15. 09:59:44

@Holger Hartland:
dehogyis, nagyon jó kis morálfilozófiai szöveg, aktuálpolitikai áthallásokkal

most meg arról beszél, hogy "a bátor ember" nem felfelé tekintget jóváhagyásért, mert az igazságra tekint :)

"szabad volt graffitizni ... szabad volt a hajléktalanoknak ott meghalni, ahol akarnak ... számomra nem ezt jelenti a szabadság ... a szabadság nem csak jog, hanem kötelesség és felelősség is"

tewton 2012.03.15. 10:03:14

most meg a böjtről és a feltámadásról, meg az áldozathozatalról szól.
nyihihi. nem egy tipikus udapesti beszéd :)

devuscka 2012.03.15. 10:14:04

@jose maria padilla:
Figyelmébe ajánlom, hátha ez jobban megfelel magácskának. :-)

"2012. március 16-án 19 órakor hatalmas technódemonstráció veszi kezdetét Budapest szívében. Egy nappal Magyarország állami ünnepe után a technósok is megünneplik a 4/4-es egység dicsőségét. A helyszín pedig nem más, mint a Hősök tere."
www.soundhead.hu/portal/index.php/Irasok/Hirek/toebb-technot-a-parlamentbe-felvonulas.html

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.15. 11:06:48

@Holger Hartland:
többek között azért, mert az áldozat vált nevetségessé a végére

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.15. 11:07:56

@devuscka:
az biztos, hogy a szívemhez közelebb áll a legalább 195 bitperminit, mint szécsényi :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.15. 11:35:14

hát lehet is. balázspéter, revoicki :)) jó, a demjén meg fog halni, de akkor is. ákos? muhaha. tahók.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.15. 12:06:59

@jose maria padilla: Nevetségessé? Kinek a szemében? (Figyeljen, nem azt kérdeztem, hogy "mitől ostoba", hanem hogy "mitől aljas".)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.15. 12:07:52

@Tehetetlen Dodó: @jose maria padilla:
Depeche Mode-Farvizen Startolt Kappanhangú Kovács Ákos, ha volna benne pop/rockzenész-gerinc, röhögve utasítaná vissza a Kossuth-díjat. Vagy elfogadná és a pénzből ingyenkoncertet szervezne a rajongóinak, a plecsnit meg az utolsó szám végén a közönség közé dobná. :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2012.03.15. 12:49:44

@Holger Hartland: Arra a gyerekre sok mindent lehet mondani, de, hopgy rockzenész lenne? Abban pedig egészen biztosak lehetünk, hogy fel fogja ajánlani a lóvét . )

Tehetetlen Dodó 2012.03.15. 15:03:24

@Holger Hartland: Ákos rockzenész? Egyáltalán zenész?
Én nem bírom hallgatni - itt most elvi kérdésről van szó, amit már sokszor megírtam: a mieinket kell díjazni, nem az ellenséget, úgyse hálálják meg, röhögnek rajta aztán hátbaszúrnak. Most várják ki a sorukat, amikor megint az ő bandájuk osztogathat díjakat.

Tehetetlen Dodó 2012.03.15. 15:04:16

@jose maria padilla: Mindenki meg fog halni - ki előbb, ki később.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.15. 15:31:16

Szerintem tirpákság, hogy az ünnepi beszédek a Kossuth téren csak magyarul hangzanak el! Ha vendégeink vannak illene azok nyelvén is tolmácsolni a mondókát. Rövid beszédeket kellett volna írni, egyszerű mondatokkal és azokat a vendégek nyelvén (de legalább még lengyelül) is el kellene mondani (tolmácsolni). Én voltam már többnyelvű misén is és tökéletesen meg lehetett oldani! Akkor egy ilyen ünnepséget, pláne, meg lehetett volna! Szerintem.

ü
bbjnick

napolajos (törölt) 2012.03.15. 15:45:03

@bbjnick: Már mondtam korában is aki meglátogat minket az tanuljon meg magyarul.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.15. 16:15:41

Kemény f*szú gyerek ez az Orbán Viktor, csukóból lenyomja a globálgyarmatosítókat, de annyira mégsem az, hogy az árpádsávos lobogót fel merték volna vonultatni a történelmi zászlók között:-(

Orbán Viktor beszél, majd jön a Tenkes kapitánya. Übergáz!

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.15. 16:16:23

@bbjnick:

csukóból lenyomja=csuklóból lenyomja

Bell & Sebastian 2012.03.15. 16:58:27

Ki szintén odavág, hol sanyargatni lát.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.15. 18:22:14

@Bell & Sebastian:

:-D

Tudja, van azért ebben az egész helyzetben valami heroikus, de, ugyanakkor, valami tragikomikus is. Heroikus, mert (nekünk, magyaroknak) igazunk van, és tragikomikus, mert Orbán ezt nem jószántából vállalja, hanem belekényszerítették. Sokkal "realistább" ő annál, hogy "szabadságharcozzon", csak hát a politikai logika nem kínál más alternatívát. Ha nem kezdi el a "szabadságharcozást", bizonyosan bukott politikus, ha elkezdi, akkor csak nagy valószínűséggel. Így, marad az utóbbi. Csakhát, szabadságharcot nem lehet félmeggyőződéssel vívni. A tényeket csak ideig-óráig lehet retorikával eltakarni, felülírni. Kötcse nem rulez!

ü
bbjnick

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.03.15. 18:44:00

Körbenéztem, ezek ott a téren nem az Árok Kornél-féle Szolidaritástól jöttek. :D

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2012.03.15. 19:30:37

@Loxon: Kérem, nézzen rá a leveleire, ha engedi ideje.

tewton 2012.03.15. 19:32:33

@elGabor:
csodálkoztam is, hogy' volt pofája az orbáncigány polyák bértüntetőinek pontolyan zászlót csináltatni, mint ami progresszív magyar szolidaritásnak van :-)

tewton 2012.03.15. 19:35:35

@bbjnick:
tényleg nem volt ott a csíkoszászló? pffff.
én jól szórakoztam orbán beszédin. volt benne 2-3 olyan áthallás, amit a történeti jobbikos műveltségüek élveztek. pl. egy finom "nem, nem, soha," meg 1-2 irredenta nóta is átszüremlett bele, szerintem.
persze ettől még ---

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2012.03.15. 19:55:38

@tewton: ja, "Krasznahorka égő várának fényénél..." vagy valami ilyesmi. Jaj nekünk.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.03.15. 20:02:03

@bbjnick: azt nem tudom ott volt-e, de a felsorolásban bemondták.

@tewton: a végén egy justice for Hungary-val búcsúzott. A millás fiatalok szerintem a sorozásra jöttek össze annyian. Hisz, ki ne akarna igazságot?!

tewton 2012.03.15. 20:25:26

@tölgy:
ez az igazság lehet az új drog, a nép ópiuma. tarlós is erről beszélt, viktor is :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.15. 20:27:53

@tewton: @tölgy:

Hát, nézzék, én figyeltem:-) Persze, elhallhattam vagy elnézhettem valamit, de én a következőket láttam-hallottam:

A kivonulásnál sorolták a zászlókat:

honfoglalás kori zászló, Szent István király zászlaja, az Árpád-házi királyok zászlaja, az Anjouk királyi zászlaja, Hunyadi János kormányzó zászlaja...

S valóban hozták is őket:-)

Csakhogy az Árpád-házi királyok zászlói közül csak ez volt ott

www.ktp.hu/index.php/nemzeti-jelkepek/toertenelmi-zaszlok/604-arpad-hazi-zaszlo-a-12-szazad-vegetl

ez pedig nem (volt ott)

www.ktp.hu/index.php/nemzeti-jelkepek/toertenelmi-zaszlok/531-az-arpad-hazi-kiralyok-zaszlaja

Én ezt láttam-hallottam:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.15. 20:28:54

@bbjnick:

hozták is őket=hozták is azokat

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.15. 20:38:04

@Tehetetlen Dodó: Az ilyen hülye díjakat meg kellene szüntetni. :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.15. 20:40:24

@bbjnick: Ez igaz??? Mert ha egy szoci kormány idején csinálnak ilyet...

Bell & Sebastian 2012.03.15. 20:48:38

Sajnos Barroso fejes kopja sem volt, meg konföderációs huszár.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.03.15. 21:06:37

@bbjnick: kerestem képeket, de nem találtam. Ha igaza van az gáz.

Az index sine ira et studio: "Március 15-én egyaránt hatalmas tömeg vett részt a Parlamentnél szervezett állami ünnepségen és a civil ellenzék rendezvényén a Ferenciek terén."

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.03.15. 21:10:39

@tölgy: "Hunderttausende demonstrieren für und gegen Regierung" derstandard.at/1331779762934/Hunderttausende-demonstrieren-fuer-und-gegen-Regierung

(Van hír a nap legfontosabb eseményéről is: Rechtsradikale dringen in IWF-Gebäude ein derstandard.at/1331779767145/Rechtsradikale-dringen-in-IWF-Gebaeude-ein Szegény bankok!)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.03.15. 21:18:48

@elGabor: kösz, képeket találta, csak a Parlament elé kivitt történelmi zászlókról nem. Így bbjnick-nek kell hinnem visszavonásig.

Bell & Sebastian 2012.03.15. 21:22:47

Itt a megfejtés, hová tűnt az Arpad-Fahne? Kitűzték az IMF alfelébe. Ebből is látható, a mi Dúcsénk nem kívánja el mások örömét. És telepatikus képességei vannak, előre látta az eseményeket. Mint a pinty ér.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.03.15. 21:35:38

@Leskelődő: kösz. BB-nek igaza van, megalkották a pc szabadságharcot.

Bell & Sebastian 2012.03.15. 21:52:55

- Honfoglalás kori, fejedelmi
- Szent István
- Árpád -házi, királyi
- Anjou, királyi
- Hunyadi János, kormányzó
- Mátyás király, Fekete sereg
- Zrínyi Miklós
- Nyitra megyei felkelők
- Bocskai István, hajdú-hadnagyi
- Bethlen Gábor. fejedelmi
- II. Rákóczi Ferenc, fejedelmi
- Pest vármegyei nemesi felkelők
- '48 -as gyalogsági
- '48 -as lovassági

Ott a csalás, hogy nem a családit, hanem a királyit vitték ki, bár kétségtelen, hogy az Anjou sávos.

w3.szivarvanynet.hu/stigler/zaszlo/index.htm

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2012.03.15. 22:01:42

@Bell & Sebastian: atszuszvujet: 3, 4, 11. Sajna, ez nem lehet véletlen, és ennyi. Torokszorulás rulez, meg ilyesmi. Vajon mi szükség lehetett erre? Mindegy, részemről ezzel kész.

Bell & Sebastian 2012.03.15. 22:05:54

A lap alján a felsorolás, hogy össz-vissz 23, történelmi zászlóból válogathattak úgy, hogy a hungarizmus hamis vádja elől elhajoljanak.

Jól sikerült a mutatvány, gratulálok.

reality 2012.03.15. 23:08:18

@Mihint: Mi az a 3, 4, 11?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2012.03.15. 23:13:54

@reality: Bell listáján a sorszám: 3: Árpád-házi, királyi 4: Anjou, királyi 11: II. Rákóczi Ferenc, fejedelmi
A dolog lényege az, hogy a klasszikus "négyszer ezüsttel vágott" formula egy az egyben kimaradt az ünnepen. Bizonyos aspektusból persze érthető, Petőfiék nem nagyon kultiválták a királyokat. Igaz, rajtuk kívül volt ott más király is, szóval Bell&Sebastian azt hiszem talált. A '80-as évek egyik mondása ugrik erre be: kicsire nem adunk, nagy meg nem számít.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.03.15. 23:24:35

Több tízezer résztvevő a nacionalista szeánszon!
www.guardian.co.uk/world/2012/mar/15/hungary-prime-minister-orban-eu?INTCMP=SRCH

"Locked in dispute with Brussels for more than a year over media freedoms, economic policy, the central bank, and the judiciary, Orbán put himself on a collision course with the EU just as his government is attempting to secure credits of €20bn (£17bn) to keep Hungary afloat.

Addressing tens of thousands of supporters on Hungary's national day, commemorating the 1848-49 uprising against Habsburg rule, the prime minister rounded on eurocrats whom he accused of illegitimate interference in the country.
...
On Thursday, the prime minister rounded furiously on EU outsiders demanding changes. "Hungarians will not live as foreigners dictate, will not give up their independence or their freedom, therefore they will not give up their constitution either," he thundered in a speech with strong nationalist overtones
...
His speech advocated nationalism, protectionism, and reeked of chippiness, arguing that his country was getting a raw deal in the EU. "We have with us the silently abiding Europe of many tens of millions, who still insist on national sovereignty and still believe in the Christian virtues of courage, honour, fidelity and mercy, which one day made our continent great.

"As a thousand-year-old European nation we have one demand. We demand equal standards for Hungarians. As a European nation we demand equal treatment. We will not be second-class European citizens.""

Bell & Sebastian 2012.03.15. 23:25:38

A lista a tévétudósítás felsorolása, amely zászlók a link alapján beazonosíthatóak. De valóban sumákoltak.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.03.15. 23:32:39

Tízezrek a Financial Times cikkében.
www.ft.com/intl/cms/s/0/6feaca90-6ecb-11e1-afb8-00144feab49a.html#axzz1pE9WCi00

"Hungary’s Orban likens EU to Soviet Union
By Kester Eddy in Budapest

Viktor Orban, the Hungarian prime minister, told a rally of tens of thousands of supporters on Thursday he would not bow to EU pressure to amend controversial legislation passed last year and he compared “European Bureaucrats” to Soviet apparatchiks.
...
But Thursday’s fiery speech suggests Mr Orban is in no mood for compromise with Brussels.

“We write our own constitutions. We do not need writing-lines, nor do we require the unsolicited assistance of foreigners wanting to guide our hands,” he railed, insisting that Hungary should be respected.

“As a European nation we demand equal treatment. We will not be second-class European citizens,” he said.

On a day that featured a dozen other demonstrations in Budapest – all much smaller than that outside parliament but all critical of Mr Orban’s rule – the prime minister also expanded his argument that Hungary is the victim of an international conspiracy.

“Don’t be misled if tomorrow you will read in the international press that there were only a few hundred people here in the square and even those who were here, rallied against the government,” he said."

Szerencsére az EU nem tartóztatja le Orbán Viktort:
"A spokesman for Mr Barroso declined to comment on Mr Orban’s remarks. But one EU official said his comparison between the European Commission and the Soviet Union was inappropriate. “The fact that he can say these things and not get thrown in jail shows the difference between the EU and the Soviet Union,” said the official. "

(még)

Bell & Sebastian 2012.03.16. 00:03:20

@elGabor: A nemzetközi sajtót fricskázó kiszólását nem idézik, bezzeg a szárnyát és combját kivették a tányérkájukra a kis koboldok.

tewton 2012.03.16. 00:35:17

@elGabor:
"that he can say these things and not get thrown in jail"

huh. ez olyan lehet, mint filtol cigivel a szájban hungáriát hallgatni, és arra gondolni, ez már tiszta emerika!

reality 2012.03.16. 00:55:03

@Mihint: Köszönöm a választ. Így, hogy igazított rajta, már értem. :)

osborne 2012.03.16. 01:07:32

@elGabor: Pedig mióta várom már, hogy az Interpol letartóztassa a Fospumpát!

A tömegbe lövetésért, ellenzéki politikus fejbevágásáért meg hasonló bűnökért.

Tehetetlen Dodó 2012.03.16. 07:15:50

@elGabor: "“The fact that he can say these things and not get thrown in jail shows the difference between the EU and the Soviet Union,” said the official. "
Nagyon helyes álláspont, Barroso úr. Gondolom ugyanezt tetszik válaszolni azoknak is, akik itthonról sikoltozva reklamálnak a magyar médiatörvény miatt, Beloruszt vagy Észak-Koreát vizionálva.

Tehetetlen Dodó 2012.03.16. 08:13:10

@Holger Hartland: Kossuth-díj-osztásnál mindig eszembe jut Urbán Ernő halhatatlan verse, talán 1950-ből, amelyet a népi díjazottakról írt, különösen egy Holczer Mihály nevűről, aki Balmazon ellető kanász.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2012.03.16. 08:32:24

Figyelem minden érintettnek! Közkívánatra helyszínváltozás! Értesítés rövidesen mail-ben!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2012.03.16. 08:33:47

@Mihint: Bell & Sebastian 2012.03.15. 22:05:54
Noha március 15. egy echte baloldali forradalom, ez bizony nagyon kínos.

Még egy megjegyzésem volna, mert a dolog tünetértékű:

Október 23-án feltűnő volt a nemünneplés. Október 23. pedig a magyar történelem egyetlen jobboldali forradalma, amelyre igazán büszkék lehetünk, és amelynek a világtörténelemben sincs sok párja. Ezt elsumákolták. (Az olyan kritikák, hogy „de a forradalmat az ÁVO szervezte”, semmit sem változtatnak azon, hogy akik akkor szabadságharcot vívtak, igazi hősök voltak — és az események messze túlmentek az ÁVO által óhajtott mértéken.)

Most pedig itt van március 15., amely viszont protokommunista forradalom. Ezt megünnepelték, ráadásul úgy, hogy a „történelmi lobogók” közül kihagyták az államalapító (!) királyi ház zászlaját, illetve minden olyat, ami arra hasonlít.

Igaz, az Árpád-sávos zászló emlékeztet a Nyilaskeresztes Pártéra (a nyilaskereszt pedig Hóman szerint Szent László hadijelvénye volt, onnan került a zászlóra. — Szent László másik hadijelvénye a csatabárd; a csatabárdos Szent László hadosztály a Második Világháborúban is küzdött, Guderian külön köszönetét fejezte ki a Magyarországot és Európát védő német csapatoknak nyújtott áldozatos védelemért).

Lehet, október 23-át is azért nem szívesen ünnepeltetik a Fidesszel nyugati tartóik, mert lassan köztudottá válik, hogy volt hungarista tisztek szervezték a szabadságharcot a háttérből, s hogy Franco is interveniálni akart, de az USA nagy józanul leintette (azért, hogy aztán 2012-ben Hillaryék képviseljék ugyanazt, amit korábban Kádárék).

Dehát Kínával 60 éve töretlen a barátság, ugyebár, tehát nincs miért lázadozni a hüle nácziaknak. A sok megalkuvó magyari meg még mindig azt gondolja, ezek a fideszék csak „átmentenek”. Átmentenek, az igaz, csak éppen az ellenkezőjét annak, amit a naívak gondolnak. Ha ez Trója, akkor a Fidesz a faló.

Tündér_Lala 2012.03.16. 09:41:30

@Loxon: Túl messzemenő következtetést von le.

OV nem szabadságharcos és nem elvi politikus, hanem reál politikát próbál csinálni.
A fidesz és OV jövője attól függ, hogy sikerül-e valami gazdasági mozgásteret kiharcolnia magának és az országnak a fejlődéshez. A szarhalmaz akkora, hogy érezhető javulást talán egy két ciklus után lehet felmutatni, a fojtogatókkal kötött kompromisszumok megkötésével, amire csak akkor van esélye, ha ezzel a retorikával tömegeket tud maga mögé állítani. Végre a hasonló cipőben járó perifériából is sikerül szövetségeseket találni (hiszen az ő jól felfogott érdekük is azt kívánja, hogy a pénzszivattyúba szűkítőt (fojtást) tehessenek.)
Kínosan elkerülik tehát a legkissebb alkalmat is arra, hogy a belföldi kollaboránsok nácizmust üvölthessenek - így is üvölteni fognak, de legalább nyilvánvaló lesz a hazugság - , mert a szövetségesek ettől szétfutnának. Nélkülük pedig minimális esély sincs céljaink keresztül vitelére.

Valami ilyesmit sejtek, az erőviszonyok alakulásáról, nekünk itt nem sok fogalmunk lehet. Hogy elvtelen (puhaság) a sávos zászló kerülése (ami talán vállalható lett volna) történelmi keretekben ? Az. De az alakuló szövetség erősítése és összetartása most fontosabb.

Szerintem.

Bell & Sebastian 2012.03.16. 14:22:04

@Loxon: Lehet, hogy most kiírom magam ezen szalonból, de életemben nem volt rajtam kokárda, amivel el is mondtam, mit gondolok '48 -ról.

Ez a beszéd, csak az a beszéd ne volna. Ha ezt egy falusi tanácselnök k9veti el, azt mondom, hogy be volt rúgva. De mivel Orbán száján jött ki, azt kell hogy gondoljam, gyújtogatni akart. De miért is? Hogy legyen kire mutogatni, ott ni, gonosz IMF (ami még akár igaz is lehet), ezek miatt szívtok, nem is azért, mert permanensen elqurta az elit és végiglopta a 22 évet. Áá, dehóógy.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.16. 14:41:01

ki a tököm törli sorban a kommenteket?

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.16. 14:41:43

most meg visszajöttek. talán ideje lapozni.
komornyik!

osborne 2012.03.16. 14:45:29

Loxony nyitna egy új threadet? thx
süti beállítások módosítása