gloire 2011.05.09. 21:31

V.

 

 

Címkék:v. 3002 komment

tewton 2011.07.16. 21:29:02

@Loxon:
"@tewton: Ebből csak Adolf volt osztrák."
lehet, néha keverem a délnémet-bajort meg az osztrákot :)

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.16. 22:41:48

@Loxon:

Nana. Ne tessék engem idegen tollakkal ékesíteni! Ugyan nem tiltakoznék ellene, de sajnos nem állt módomban nekem kideríteni se Dolfi választott népi származását, se pártja és rezsimje nemzetközi (értsd kb. választott népi) bankárkörök általi finanszírozását, útrabocsátását.
Ennek megvan a maga szakirodalma, különböző fajsúlyú szerzőkkel. Az érdekesek a zsidó szerzők.
Mire célozgatott ez ügyben Dr. László András?

Az "osztrákozás" amúgy egy elég kétes dolog. A mi prot-kur (ál)történelemi köztudatunkban például szinte mindig helytelenül használják, kb. úgy, ahogy a kur. vonatkozásban kötelezően a "császáriakról" szokás írni, beszélni, pedig Magyarország legtöbb lakója számára a királyról volt szó, kivéve nagyon kevés magyar alattvalót, pl. II. Rákóczi Ferencet, akinek viszont császára is volt az uralkodó, hiszen német birodalmi hercegi rangot viselt (Rákóczi).

Tehetetlen Dodó 2011.07.16. 22:54:03

@tewton: @Arma Gedeon2: A "megszólítás" kérdésben Gedeon véleményét vallom magam is, megtoldva azzal, hogy utoljára idestova majd 50 éve találkoztam olyan pappal, aki természetes egyszerűséggel - de nem primitív módon - tudta a híveket megszólítani.
Ez a kitűnő egyén a Regnum Marianum kápolnában szolgált a Damjanich utcában, Miklós atyának hívták. Benne megvolt az a képesség, hogy külonosen a fiatalokat, gyerekeket tudta teljes empátiával megszólítani és nemcsak külsőségek útján. Természetesen ilyen eszkozokkel is élt: például rájott, hogy a kupaszerdák miatt sok focibolond gyerek nem akart hittanra járni, inkább a meccset hallgatták rádión, ezért áttette keddre a hittanórát, a sekrestyében gombfocipályát állított fel, meg rugós focit, hittan után nagy meccsek voltak. Ezek persze csak külsőségek, de segített abban, hogy osszetartsa ifjú híveit, hogy lehetőleg minél tobben hallgassák a hittanórán példabeszédeit és evangéliumi magyarázatait. Kozel 5 évtized távlatából is emlékszem jónéhány elbeszélésére. Itt szóba kerültek más külsőségek is, mint beat-mise, meg hasonlók, ő nem ezt az utat járta: diákmiséket szervezett, rakás ministránssal, akik külonféle feladatokat láttak el, legnagyobb kitüntetésnek az számított, ha valaki felolvashatta a szentleckét, de nagyon szerettünk perselyezni is - akkor még nem az volt a divat, hogy valami nyitott kenyereskosárba szedték a pénzt, hanem igazi, hosszú rúdra szerelt, rézkeretes, bársony klinglipeidlit toltunk az adakozni vágyó hívek elé, melyen nevének megfelelően kis csengettyű jelezte a buzgó ministráns érkezését.
Természetesen pár évi műkodés után az éber szerveknek is feltűnt ez a nem kívánatos erőteljes szerveződés és a derék atyát villámgyorsan elhelyezték a kies Tomő utcai plébániára.
Bár áldásos műkodése végülis rajtam nem fogott hosszútávon, mert valahogyan eddig elkerült a hit kegyelme, de ez nem az ő hibája volt: azóta is hálatelt szívvel gondolok rá, mert bizonyára sok gyerekből jobb embert faragott azokban a gyászos időkben is.

eN 2011.07.16. 22:56:35

@Tündér_Lala: Nem egyedi eset. Reszleteket nem tudok, de egy rokonomhoz sem jottek ki utolso kenetet feladni, mikor korhazban fekudt szivbetegen, igy annelkul halt meg. Bp, 2010.

eN 2011.07.16. 23:05:01

@VI. Béla: Bezzeg a kopaszodo herceguk paradezasa azzal a prolival, az nem volt hivalkodo?

eN 2011.07.16. 23:09:04

@Lew Archer: En nem latom azt a nagy tiltakozast, elegedetlenseget amit az a par szerencsetlen sugall, akik amugy is gyuloltek a Fideszt es Ovit.
De majd meglatjuk mit hoz az osz, es fokent 2012.

tewton 2011.07.16. 23:14:58

@eN:
egyik rokonom halála után viszont (temetés megbeszélésekor) minket számonkért a plébános, miért _nem_ hívtuk
(részint mert a család mulya volt, részint mert nem tudtuk, hogy közvetlen a haláluk előtt olykor az emberek meglepően aktivak és energikusak tudnak lenni, mintha _tényleg_ ki tudnának jönni a kórházból, és bedőltünk a trükknek).

Leskelődő 2011.07.16. 23:54:44

@eN: Hát ez fura. Úgy tudtam, a katolikus sürgősségi szolgálat jól működik a budapesti kórházakban
www.vaciegyhazmegye.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=283&Itemid=107
Mindenesetre sajnálom.

tewton 2011.07.17. 00:34:31

@Arma Gedeon2:
az osztrákozás ... .)
eltekintve a habsburgok lehetséges megítélésétől, az "osztrák" azért jelent ám bugris mucsait is, egy gnóm "nemzetet", poshadást és effélét. kb. amit grift szokott összehordani a magyarokról, plusz életnagyságú mócárt- és sziszi-reklámfigurák, plusz teljesen gyogyós K.u.k.-romantika, plusz a magyar termőföld megszerzése üveggyöngyért... összetett dolog ez az österreich.

osborne 2011.07.17. 00:54:16

@eN: Más: Fikanick elérte a célját, tényleg törölték Bede tumblerjét, haha

martonbede.tumblr.com/post/7696008828/megeroszakoltak-a-bedemarton-tumblr-com-ot

osborne 2011.07.17. 01:03:55

@tölgy: Nekem tetszik, hogy ez elmúlt 1 év is kurvasok volt a szoclibbereknek

(Sőt minden egyes nap az nekik, tudom a kőszoci rokontól meg a Vinszeblogból)

Természetesen a 8 év lenne az alap. Az aggodalmam főleg a rendrakás miatt van

osborne 2011.07.17. 01:19:05

@gloire: @VI. Béla: Kissé talán túloztam de az ilyen ügynök sztorik és a helyettes államtitkár Szilvásy! kicsit túl sok nekem. Antall fia írta ezt:

'Akkoriban sokan, nemcsak magyarok, hanem itt élő vagy idelátogató külföldiek is feltették azt a kérdést, hogy ki szervezte a taxisblokádot. Az akkori szóbeszéd az elbocsájtott állambiztonsági tiszteket, a hátrahagyott szovjet-orosz ügynököket sejtette a valóban katonai szakszerűséggel végrehajtott útlezárások szervezői mögött, s az új kormánynak szánt figyelmeztetésként értékelte az eseményeket. A jobboldalon egyesek az SZDSZ mesterkedését látták az események mögött, azzal a céllal, hogy a vágyott nagykoalíciót kikényszeríthessék vagy leváltsák a kormányt. Tudomásom szerint soha nem vizsgálták, hogy kik és honnan irányították rádiótelefonnal az útelzárásokat, s hogy a nemzetbiztonságiak miért nem jelezték előre, hogy valami készül. Pedig ezt talán még fontosabb lett volna megtudni.'

konzervatorium.blog.hu/2010/10/27/a_rendszervaltas_blokadja

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.17. 01:32:19

@tewton:

már az fel kéne, hogy tűnjön, hogy miért cseh hangzású és gondolom, eredetű ez az ország- és népnév, ha ugyan az. Az -ák végződés ugyanaz, mint a szlovák, bosnyák, polák végén.
Az "osztrák"-nak nálunk hagyományosan rossz hangzást adó körök azonosak a Habsburg-ellenes cseh összeesküvőkkel és szarkeverőkkel. Tehát egy nagy történelmi konfliktusba rángattak bele minket eszközként, fogyóeszközként (ahogy persze a cseh lakosságot is) és az ő Ügyük érdekében nálunk gerjesztett mozgolódásokat a propaganda belső eredetű, magyar "nemzeti ügyeknek" állította be, máig sikerrel, főleg a protkó propagandisták segítségével.
Természetesen a történelmi "osztrák" fogalomba amúgy beletartozik mondjuk a mai Szlovénia és Fehérhegy után Cseh-Morvaország is...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.07.17. 01:41:53

@Arma Gedeon2: "A legjobban elterjedt szekta, a "pünkösd-várók" tagjai voltak, akik azt tartják magukról, hogy a Szentlélek megszállja őket és "új nyelveken szólnak", "új emberek" lesznek…

…Nem tudtam szabadulni kínzó gondolataimtól. Az orosz írók regényei tele vannak szektákkal, a Dózsa-forradalmat megelőzték szektárius jellegű villongások: úgylátszik a szekták a forradalmak előfutárai…"

(1937)

tewton 2011.07.17. 03:42:38

@gloire:
ezzel most a fülkeforradalom és a hitgyüli esetleges kapcsolatára céloz? .)

VI. Béla 2011.07.17. 09:17:35

@Loxon:

Néha azt gondolom, hogy a megszólítás abból kellene álljon: na mondd, kedves hívő, mi a szenvedés az életedben? Persze, mindig kiderül, hogy ott van a mi bűnünk, és akkor irány a gyónás, de ezt nem mindig olyan egyszerű felmérni. A katekizmus ma nem zsinórmérce a templomon kívül (vö: "hinni a templomban kell", jaj de utálom ezt), néha kell egy kis okfejtés, hogy kiderüljön, mi is a hiba. Ahhoz képest, hogy nem tolonganak a hívők a templomban, nem érezni azt, hogy személyes kapcsolat lenne a pap és a hívők között.

VI. Béla 2011.07.17. 09:19:02

@gloire:

Ki írta ezt harminchétben?

VI. Béla 2011.07.17. 09:19:46

@eN:

Most félreért valamit, ezt nem a BBC tudósítója mondta, hanem valamely jeles osztrák értelmiségi, mondjuk Elfriede Jelinek.

VI. Béla 2011.07.17. 09:24:38

@tewton:

Nézze, ez egy egyszerű dolog: nem találkoztam még olyan hívővel, aki a szent iratok tanulmányozása okán lett hívő, mindig van valaki, aki a szó mély értelmében megszólította. Vö: az ige testté lőn, és közöttünk verte fel sátrát.

Ma különösen igaz, hogy az emberek valami személyesre vágynak, ami alatt egyénit, individuálisat értenek, ez persze a hibájuk is, Pál Feri beszél erről, nem tudnak mit kezdeni azzal, hogy egy száz ember előtt elmondott prédikáció is lehet személyes.

Szóval lenne helye a megszólításnak, meg a meghallgatásnak.

VI. Béla 2011.07.17. 10:03:29

@osborne:

Volt megfelelő szakember az MDF-es oldalon? Kötve hiszem.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.17. 10:24:02

@Arma Gedeon2: Erre az -ák végre még nem is gondoltam. Érdekes.

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 10:41:27

@Arma Gedeon2: Gedeon, az osztrákok neve egyszerűbb, mint gondolod: Osterreich (sajnos napok óta nem műkodik a rovid ő gombom), annyit tesz, mint keleti birodalom. Első írásos feljegyés erről 996-ból származik, III.Ottó adományleveléből, akkor még "Ostarrichi" formában.
A jó magyarok csináltak ebőől "osztrák"-ot, az már lehet, hogy a "polyák" vagy a "szlovák" mintájára.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.17. 11:48:47

@Tehetetlen Dodó: Szerintem Gedeon nem az osztrák név etimológiai eredetére gondol, az világos, hanem a magyar nyelvben kialakult képzésére.

Österreich-nak már az elődje is Marcha Orientalis vagy Ostmark, és igazából már Nagy Károly idejéből származik.

de.wikipedia.org/wiki/Marcha_orientalis

(Később az Ostmark nevet a nemzetiszocializmus újította fel.)

pamocsnyik 2011.07.17. 12:19:25

@tewton: Ami azt illeti, nehéz máshogy fölfogni a miértjét annak, hogy ez megtörténhetett... Lázár dumája bullshit. Szerintem ez is egy rettenetesen rossz húzás volt, ami megint csak a következő választás elbukásához vezethet... Látom, még málnási is aggódik, pedig... :D

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 13:42:37

@Loxon: Valószínű, csak kicsit zavarosan írta.
(Az osztrákok mindenesetre az "Ostarrichi"-re büszkék, rendesen meg is ünnepelték 1996-ban, ki volt plákátozva egész Osztrákiában).

osborne 2011.07.17. 14:34:42

haha:

TÚL LIBSI VOLT „A teljes Kultúrház-stábot kirúgták. Galambnak (Galambos Péter – a szerk.) már két éve semmi munkát nem adnak, lehet, hogy az volt a bűne, hogy egyszer egy SZDSZ-kampányfilmhez adta a hangját. A kultúrműsorokat teljesen kinyírták, a Dunából és az MTV-ből is kirúgták a teljes garnitúrát. A Kikötő és Kultúrház túl libsi volt és progresszív. Az új vezetőknek a Daróczi név sem tetszett. Daróczi Timi, szegény, fel sem fogta, mi történt, láttam sírni a folyosón.”

nol.hu/belfold/20110716-kinn_a_fejuk_a_varkapun

tewton 2011.07.17. 15:11:40

@VI. Béla:
"valami személyesre vágynak, ami alatt egyénit, individuálisat értenek, ez persze a hibájuk is, Pál Feri beszél erről, nem tudnak mit kezdeni azzal, hogy egy száz ember előtt elmondott prédikáció is lehet személyes."

ez konkrétan kimondottan bűnnek/véteknek számított a középkorban.
(legalábbis szent bernát korában, szerzetesek közt).

tewton 2011.07.17. 15:19:49

@osborne:
höhöhö.
akkor most képzeljük el, ha valaki a rádióból (mondjuk Shiri Zsuzsa) egy jobbikos kampányfilmhez adta volna a nevét, a gyurcsán-szerelő korszakban. galambka kicsit elszállt a szabadmadarakkal.

a daróczi név nekem se tetszene. mennyire lehet számítani egy munkahelyen olyan emberekre, akiknek a stresszre adott reakciója az öngyilkosság? nomeg a teljes daróczi klánnak az írmagját is ki kéne irtani olyan helyekről, ahol az állam fizet.

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 15:27:06

@osborne: @tewton:
Amikor meg azt olvasom: Pulitzer-emlékdíjas, valahogy elszáll belőlem az empátia.

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 15:31:34

@osborne: "Galambnak (Galambos Péter – a szerk.) már két éve semmi munkát nem adnak" - milyen szemetek voltak ezek a Bajnaiék is, hehehe.

tewton 2011.07.17. 15:38:17

@osborne:
nagyon jó a link:)

bociszemű ráeszmélés a kultúrkampfra:

"Úgy élem meg, hogy engem nem a tévé rúgott ki, hanem egy csapat, amely megszállta a köztévét. Eddig csak olvastam a kulturkampfról, most szembejött velem a folyosón.”"

miközben meg:
"Ez bánt a legjobban. Hogy a kontraszelekció végső fázisába ért. A tehetségtelen törtető úgyis megtalálja a simogató politikai tenyeret."
"Galambnak (Galambos Péter – a szerk.) már két éve semmi munkát nem adnak, lehet, hogy az volt a bűne, hogy egyszer egy SZDSZ-kampányfilmhez adta a hangját."

vicces, vicces.
először kultúrkampf, meg rácsodálkozás. szerintem ez visz mindent:

"Gyakran ért kritika műsorokat azért, hogy nem láthatók benne bizonyos művészek, közszereplők. Olyanokról volt szó, akik nyíltan vállalják a kormánypárthoz fűződő jó viszonyukat. Ezekről listát készítettek, nehogy valamelyik szerkesztő ne tudja, kik a támogatandó arcok. Letolás járt azért, ha a szereplők között túl sok vélhetően liberális beállítottságú ember volt. Elitcsere, ugyebár, ez a koncepció. De hallottam, az is szemrehányás volt, hogy túl sok a zsidó”."

az szinte természetes, hogy mucsaijobbosokat nem enged bizonyos műsorokba a korábbi garnitúra, mert ez a világ rendje. meg az is, hogy "vélhetően liberálisokkal" és "zsidókkal" legyen tele. de amikor változnak az elvárások, az kultúrkampf. alighanem a mucsaijobbosokról is volt egy tiltólistája az előző garnitúrának.

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 15:42:31

"Mit tud csinálni egy 55 éves világosító? Vagy egy 50 éves gyártásvezető?"

Gondolom, ugyanazt, mint egy állását vesztett 55 éves kádkőgyári munkás, vagy libáit vesztett 50 éves állattenyésztő.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.07.17. 15:57:32

tudják, lehet álomra hajtani a fejünket, mint tölgy kolléga, és aztat hinni, hogy áh, nincsen itten baj, az udvar mindig nyírja egymást. itt nem erről van szó. itt a főparancsnokságon, a törzsnél, a hadseregnél, a csapatoknál nyírják egymást, bakák szúrják egymás hátba bajonettel, mikor a komcsikkal kéne küzdeni. itt őrmesterek tudnak kirúgatni ezredeseket, mert a tábornok azért rakta őket oda, hogy a századosokról jelentsenek. a hatalom legfelsőbb szintjének kivételével mindenhol az inkompetencia, a hatalom tehetségtelen akarása, egymás legyilkolása megy. vidéki picsányi fidesz szervezetek emberei rúgatják ki egymás a munkahelyükről, szőnek terveket egymás ellen.
már elmondtam maguknak, hogy a baloldalnak nevezett sátánhad mennyivel elegánsabban gyakorolja a hatalmat, mán csak annál fogva is, hogy már a harmadik generáció is beleszületett, már a nagyapó valaki volt, apuka külszolgálatos, a gyerek külföldön járt iskolába, vagy éppen a vidék urai voltak, tsz elnök, megyei párttitkár, egyebek. ezek az emberek hidegen ölnek, de nem kerül vér és húsfoszlány a körmeik alá. a mostani sokszorosan frusztrált hatalomemberek furkósbottal verik egymást. hogy miért nem a komcsikat? mert azokkal kompromisszumok köttettek, az ő kezükből ettek, és ezer más okból. hogy miért sokszorosan frusztrált egy fidesz aparátcsik? mert ő volt az iskolában a pattanásos, ő élvezett a nadrágjába a klubdélutánon lassú közben, ő nem mert úgy berúgni osztálykiránduláson, hogy kihányjon a szállás ablakán, ő nem mert csajozni, elvette az első banyát aki elég hülye volt, hogy pánikból menjen férjhez, ők hagyták aztán el a gyereket meg az asszonyt az első titkárnőjük miatt aki volt elég ravasz, hogy leszopja őket az íróasztal alatt. vagy nem volt állása nyolc évig, de nem az üldöztetés, hanem a tehetségtelensége miatt.
mondhatja persze erre tölgy ábrándos tekintettel, hogy oké, de ettől még a hatalom nincs veszélyben. de igen. ha nincs is a porondon igazi ellenfél /egyébként sosem látott alkalom mutatkozik egy mandarinpárt csinálására, és igazi eséllyel/ majd támaszt a fidesz magában ellenséget. kevés olyan veszedelmes kór van, mint az autoimmun betegség. nos, ottan sem kell külső ellenség.
lassan másfél év telt el és az látszik, hogy egy politikai autoimmunbetegség kezd elhatalmasodni a párton és a hatalmi struktúrákban.
ez elég lesz az önmegsemmisüléshez.

tewton 2011.07.17. 16:17:37

@málnási:
tudja, bbj más szavakkal szokott kötcsézni, de ez se rossz!

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.07.17. 16:40:14

@tewton:
a kötcsézéssel az a baj, hogy a hatalom megragadásának /:))/ időszakában, a fehérterror napjaiban követel világos kulturális kötődést és egyéb később aktuális dolgokat. én meg azt mondom, hogy a hatalom is átmeneti lesz, ha a terror nem az ellenség, hanem belső ellenség /:)/ ellen irányul.

abandi 2011.07.17. 16:49:47

Málnási, málnási elmegy maga a redvásba...!
Az rendben is volna, hogy igaza vagyon, elméletileg-és gyakva...de maga is -és talán én is, mink is- volt/(tam..tunk) rendes emberiességiek...
Maga túl keveset iszik.

pamocsnyik 2011.07.17. 16:50:55

Málnási, maga eddig minket csitított, bbj még különbeket is kapott, ha aggodalmunknak adtunk hangot azzal az ámokfutás-szerű történésekkel kapcsolatban, amikről hallani lehet. Viszont ha már maga is aggódik, akkor nagy a gebasz...

tewton 2011.07.17. 17:01:04

@pamocsnyik:
ha mindentől függetlenül összeadja a kettő meglátásait, hatalomtechnika plusz kultúrpolitika témakörben, eléggé borús és reális képet kaphat --- akár intő kép gyanánt is, hogy _ezt_ nem kéne. plusz ha még almagedeont is hozzáteszi ...

ez a delfinjósda amolyan kasszandraképző intézet :(

abandi 2011.07.17. 17:18:41

@tewton:
Maga szerint sodródjunk a NWO-által gerjesztett árral?!
Maguk "internet-elitek" sem tudnak-mernek többet, mint demszki a kakukk...Ráadásul a maguk classica-filológiai képzettségére nemigen tartanak igényt, semelyik barikád oldalán...

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.07.17. 17:27:15

@pamocsnyik:
nem érti. bbj kifogásai botorságok. hatalomtechnikai ismeretek híján való, népi ködevés. bármennyire is tiszteletreméltó. maga, ha jól értem a "nyomuláson" akad ki. azt én helyesnek tartom. mindent és mindenkit ütni kell aki ellenség, a hatalmat biztosítani kell, stb. de én nem erről beszélek.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.07.17. 17:31:31

@abandi:
az én koromra minden rendes ember elissza, elnarkózza a máját. így hát én is. nem ihatok. :))

abandi 2011.07.17. 17:56:56

@málnási:
Hát igen... Marad magának a tömör gyönyör egy kortársművésznél, meg egy kis hébe-hóba leeső -pikk-pakk-, valami reformétkezde után...külhonban...
(Hallotta már: 50 fölött az Ember már csak félredug szerelemből...)

eN 2011.07.17. 18:17:49

@Tehetetlen Dodó: Pulitzer-emlékdíj, amit ők szeretnek nemes egyszerűséggel Pulitzer-díjnak hívni, hiába, no már csak ilyen szerény fajta ez.

abandi 2011.07.17. 18:34:05

@eN: Ezen kár kiakadni.
A fideszes fajti,meg a libsibolsi fajti ugyan az a virág.
Fajtika a fajtikának bármikor becsomagol egy bőröndöt, a tanulnivágyó pollennek.

Tündér_Lala 2011.07.17. 18:38:27

Azt gondolom, hogy az uborka szezon után jön OV és rendet tesz.
Az nyilvánvaló, hogy az EU elnökség terhelése mellett, csak a legfontosabb ügyekkel volt ideje / energiája foglalkozni.
Sok területen kellene itt rendet rakni. Az említetteken kívül az is röhejes, hogy mezei képviselők gyártanak egymással ellentétes koncepciókat és törvényjavaslatokat, amelynek eredményeként eszméletlen marhaságok születnek a törvényhozásban. Ez így nyilvánvalóan nem megy. Másrész a nagy arcokat is vissza kell szorítani kicsit, mert a saját tábor felé is vagdalkózva komoly visszatetszést keltenek.
Meglátjuk.

VI. Béla 2011.07.17. 18:43:32

@tewton:

Lista nem volt, csak egymásra néztek a pozícióban levők, és látták, hogy ez nem közülük való.

VI. Béla 2011.07.17. 18:44:30

@tewton:

Hát ezt mondom én is, bűnösök ezek a magyarik.

Sebastian Knight 2011.07.17. 18:45:57

"Tiltott barangolás a halál párizsi labirintusában

Annak ellenére, hogy 3 ezer eurós büntetésre számíthat az, aki lemászik Párizs 300 kilométer hosszú barlang-és katakombarendszerébe, a Halál Birodalmában naponta rendeznek szeánszokat, vad orgiákat és bacchanáliákat a különböző okkult és katafil csoportok."

falanszter.blog.hu/2011/06/13/tiltott_barangolas_a_halal_parizsi_labirintusaban

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.17. 18:46:50

@málnási: "lehet álomra hajtani a fejünket, mint tölgy kolléga"
Maga álmatlanul forgolódik, vagy egész éjszakákat iszik át? Ne tegye.

Speciel, amit leírt a mezei hadakról, az igaz is lehet. Na und? Ilyenek mennek politikai pályára. De ezt évekkel ezelőtt már megírta Grift.

Most el kéne dönteni, mi a baj a fidoxxal: verseng benne egymással a sok kis köcsög, vagy nincs benne semmi verseny, mindenki mameluk?

A politika meg harc, egyének harcolnak. A párt csak egy joint adventure. Szvsz, itt senki sem várta az igamondó juhászbojtár megérkezését, talán bbj kollega várt valami athleta Christit.

Úgy kell a vízen tartani a bárkánkat, hogy nem csak szelek, áramlatok kavarognak körülöttünk, de a matrózok is folyton követelnek egy Ipodot vagy valami hasonlót, és mindig van egy másik köcsög, aki ezt megígéri. A ballereken és libbantak némelyikén kívül senki nem remélte sosem, hogy ettől a helyzettől megszabadulhatunk. Ügyeskedni kell.

A szoci megoldás, amire málnási kollega hatalmi rutinként utalt, a matrózok lefizetése: ha pedig elfogyott a kulákok, svábok, egyház, arisztokrácia és polgárság vagyona, akkor hitelekből. Akkor béke van.

Most córesz van. Így művészet hajózni. Ekkora szarban még mindig vezet Ovi. Ügyes. Pedig az emberei ilyenek és olyanok.

A csapokat meg módszeresen kiszárítja. Rumot már csak tőle lehet lassan szerezni.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.17. 18:49:30

@Tündér_Lala: az egyéni tv javaslatokat OVi stábja írja és nyújtja be.

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 19:05:06

@tölgy: Na meg az elzárt csapok: attól marhára szenved a propaganda-handa-banda.

Sebastian Knight 2011.07.17. 19:26:59

@osborne:

"A TEHETSÉG VESZÉLYES >>...Nekem is perelnem kéne, mert Szabó László, az MTVA vezetőjeként azt nyilatkozta, az számított az elbocsátásnál, hogy az illető jó munkaerő-e vagy sem. Na most azok, akiktől korábban a díjaimat átvettem, bizonyára nem tudták, hogy rossz munkaerő vagyok. Láttam egyébként a tévében a napokban egy Jókai Annával készített interjút. Ez a jövő. Ennek a beszélgetésnek már semmi köze nem volt az újságíráshoz. Ez bánt a legjobban. Hogy a kontraszelekció végső fázisába ért. A tehetségtelen törtető úgyis megtalálja a simogató politikai tenyeret. Miközben az a fiatal kolléganő, aki több nyelven készített interjúkat, s csak nemrég sikerült elérni, hogy végre felvegyék, az utcára kerül és éhen hal.<<"

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.07.17. 19:40:25

@tölgy: ez mind szép. és rumot is kaphatnak a matrózok, csak éppen a hajózni tudókat lökdösik a vízbe. nélkülük meg hát nehéz lesz.

viszont nagyobb bajok is vannak a világban:
index.hu/bulvar/2011/07/17/tuz_pusztit_jeruzsalem_kozeleben/

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.07.17. 19:44:41

a mocsok családok, hogy rohadnának meg! avagy egy végtelenül szimpatikus ember:
nol.hu/belfold/20110716-_a_csalad_nem_szorul_vedelemre_

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.17. 19:51:07

@málnási:
"a hajózni tudókat lökdösik a vízbe" - neveket akarok!

nol.hu/belfold/20110716-_a_csalad_nem_szorul_vedelemre_
A család klassz, csak 1, nem úgy kell érteni, ahogyan a mucsaiak teszik, és 2, le kell szarni. (De niért, ha amúgy klassz?)
Szokják ezt nevezni rabulisztikának.

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 20:17:22

@málnási: Előszor reflexből be akartam dobni a poént, hogy kivéve a meleg családokat. De tovább olvastam a cikket és rájottem: ezek már le is lőtték a poént, sőt véresen komolyan gondolják.

pamocsnyik 2011.07.17. 20:21:40

@málnási: Nem, egyáltalán nem a nyomuláson, sőt, azt kifejezetten kívánatos taktikai lépésnek ítélem. Engem az esztergomi, hitgyülis, blogkommentfeljelentős ostobaságok ejtenek kétségbe, és akkor a vidéki, önkormányzati, kitudja milyen belhülyeségekről nem beszéltünk még. Nem értem Viktort. A tímár utcában még értettem. Mostanság lennének hozzá kérdéseim...

tewton 2011.07.17. 20:28:12

@Tehetetlen Dodó:
pár éve volt egy szdsz-es - lezbikus - sodómita - transznemű konferencia pesten, még a demokrácia alatt. az egyik kutyafejű szdsz-es nőszemély ott arról beszélt, hogy a heteroszexuálisok kisajátították a család fogalmát ... és vissza kell venniük. vagy valami ilyesmi.

tewton 2011.07.17. 20:38:40

@Sebastian Knight:
broáf. mit várjunk de sade népétől?

amúgy érdekes hely, még az is, amit turistaként be lehet járni. a kimenetnél meg kell mutatni, hogy nem loptunk csontot. érdekes ennyi koponyát meg csontot látni úgy, hogy se vöröskhmerek, se gulág, senem konclágerj az ok. halál pur. és nem kell hivatalosan se bűntudatot, se együttérzést érezni. morális szempontból építőbb mint egy auschwitz plusz birkenau kombó.

tewton 2011.07.17. 20:53:20

@málnási:
@Tehetetlen Dodó:
nem teljesen hülyeség, amit a faszi mond, de.

"és család ne legyen se az egyén börtöne, se a társadalom egyetlen központja. Óvatosan, finoman kellene a nagyobb közösségeket is támogatni. Hagyni, ösztönözni, hogy az emberek szóba álljanak egymással, hogy legyenek helyek, ahol találkoznak."

hol volt ez a csodaember idáig? valahogy az elmúlt 8 év (tudom, demagógia) hány művházat _nem_ zárt be, vagy nyitott? hány kispostát, falusi iskolát? (mert a mucsai jobbosok akkor pont ezekkel is érveltek: közösségi tér, megtartóerő satöbbi).

nomeg az "erkölcstelen családról" (nem moralizálva) nekem egy inkább rasszspecifikus dolog ugrott be: somogyban rokonok rejtegetik a bűnözőket hónapokon át, közeli-távolabbi vérrokonok bűnözgetnek megélhetésileg, faji alapon mentegetik egymást. talán a daróczi-borovszkitimea vonalat is fel lehetne emlegetni. bodzaszedő kisfiam, aki véletlenül ijedtében megszúrta a magas srácot azzal a késsel, amivek apunak az új tévéjét csomagolta ki.

tewton 2011.07.17. 20:54:59

@kill004:
hiába nyomatta a hetiválasz a "gazos a szölleje"-mémet.

de kérdem én, hogyan fog valaki rendet tartani, amikor gazos a szölleje?

tewton 2011.07.17. 21:02:25

ojjjojj.
oktatási diszkrimináció készül a lezser, a jófej és laza fiatalok tömegei ellen!

"Legfontosabb feladat, hogy emeljük a felsőoktatás színvonalát, hiszen ez az ország fejlődésének motorja. A főiskola, az egyetem "nem a lustáknak és nem a középszernek való, hanem a szorgalmas és tehetséges diákoknak" - mondta."

nol.hu/belfold/hoffmann_rozsa__az_egyetem_nem_a_kozepszernek_valo

ez szép. a _felső_oktatásról szóló cikk ezzel a címmel akar hatni az olvasóra:
"Hoffmann Rózsa: Az egyetem nem a középszernek való"

hajrá, rózsa. hamár a zsolti így elszúrta a kodifikációs mesterművel, legalább te csinálj valami értelmeset!

Sebastian Knight 2011.07.17. 21:12:27

@tölgy:

"Egy jól működő társadalomban az egyének felkészültek a döntéshozatalra, megvannak ehhez a megfelelő információik, felnőtt módon vállalják a döntéseik következményeit ..." stb. stb.

Balos sablonokból épített kárgyavár, csak a "racionális tájékozatlanság" nevű lapot kell még rátenni, és ledől.

Sebastian Knight 2011.07.17. 21:25:13

@tewton: A setét, elmaradott középkor áldozatai.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.17. 21:30:07

@Tündér_Lala:
"Azt gondolom, hogy az uborka szezon után jön OV és rendet tesz. "

Azt félkézzel, de ettől sokkal fontosabb, hogy még üdvözít is...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.17. 21:31:47

@tölgy:
És mi szüksége van Ovinak és stábjának erre a tipikus újbeszélre?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.17. 21:35:50

@tewton: @Sebastian Knight: "és család ne legyen se az egyén börtöne, se a társadalom egyetlen központja. Óvatosan, finoman kellene a nagyobb közösségeket is támogatni."
68-as hippi szöveg. Nemzedéki probléma.

Tehetetlen Dodó 2011.07.17. 22:07:10

@tewton: No, hát ez a módszerük: sokszor nem teljesen hülyeség, amit mondanak, így némelyek hajlandóak is végigrágni a mondanivalót.
Aminek aztán végkicsengése természetesen a megfellebbezhetetlen liberálbolsevik ex cathedra tutimondás.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.17. 22:16:18

@gloire:
"a Dózsa-forradalmat megelőzték szektárius jellegű villongások: úgylátszik a szekták a forradalmak előfutárai…"

Köszönöm, elég jellegzetes trend. Kapásból beugrik az angol forradalom.
Úgy tűnik, ritkábban voltak ezek spontán mozgalmak, sokkal inkább tűnik háttérhatalmi felforgató eszköznek, talaj-előkészítésnek. Persze a válságidősuzakok kiváló légkört teremtettek a szektáknak.
Fent van a neten a teljes szöveg valahol?
A népi írók általában nem voltak olyan forradalomellenesek, sőt...
Az ő felismerése összefügghetett ezzel:
"a Magyar Kommunista Párt (MKP) hatalomátvétele előtt emigrált.
Ellenezte a Parasztpárt Erdei Ferenc vezette szárnyának közeledését a kommunistákhoz, ki is lépett a pártból."

abandi 2011.07.17. 22:18:30

@tölgy:
De szép is lenne...
Mottó: A mai nap éppen megfelelő arra, hogy a hangya Holdra szálljon...
www.youtube.com/watch?v=zhmn6Foh-GU
Egyébként:
"A szebb jövő elkezdődött! Juhász Oszkár lett Gyöngyöspata polgármestere"
kuruc.info/r/2/82159/

tewton 2011.07.17. 22:39:39

éjszakai mozizásra ajánlom. hatalom, nácik, nők és árják :)
ILSA, AZ OLAJSEJK HÁREMŐRE ( 1976 )

"llsa a legrettegettebb náci, a Führer holtig hű híve; az impozáns küllemű, 37D-22-35 méretekkel bíró szőkeség sebészorvos, háborús időben egy koncentrációs tábor parancsnoka. Modellértékű náci doktorként sátánian gonosz és őrülten eszelős, s miután a nemzetiszocialista államrend méltó keretet kínál legbelsőbb vágyainak gátlások nélküli kiélésére, napi rutinként végez szadista emberkísérleteket a rabokon.
Szakterülete a kínkutatás; árja főszereplőnk a saját maga által felállított tudományos tétel bizonyításán munkál, amely szerint a nők fájdalomtűrő képessége nagyobb, mint a férfiaké."

cinemastore.hu/movie-film-ILSA_AZ_OLAJSEJK_HAREMORE__1976__-33663.html

Gelderlin ist Ihnen unbekannt?

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.17. 23:03:29

@tewton:

előzménye "Ilse, az SS nőstényfarkasa" című pornó-képregény, amit Izraelben adtak ki és nagyon népszerű volt a 60-as években...
A zsidóknak perverzül imponált a náci rezsim, a beavatatlanoknak példaértékű volt, amit csak az zavarhatott, hogy először rajtuk próbálták ki, a beavatottak meg tudták, hogy az a rezsim is népük projektje volt...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.18. 00:49:25

@málnási: Mindig tudnak meglepetést okozni. Pl. ezt a faszit honnan guberálták?

tewton 2011.07.18. 00:55:29

@Arma Gedeon2:
érdekes perverzió, gondolom, nem a holótúlélők adták az olvasótábort.

mégiscsak lehetett valami cool dolog ebben a nemzetiszocializmusban, ha még az érintettek leszármazottainak is ennyire imponált.

(mit mondana erre grift? .-)

eN 2011.07.18. 08:05:25

Muhaha. Tegnap meg az volt a lead, hogy az gyoz, akire a ciganyok szavaznak.

index.hu/belfold/2011/07/18/a_legnehezebb_palyan_bizonyithat_a_jobbik/

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2011.07.18. 08:19:14

Van ilyen is:
hirszerzo.hu/belfold/20110718_hirszerzo_valtas

"Mától minden más a Hírszerző életében. Lapunk profilt és főszerkesztőt vált, és elköszön régi kollégáitól. Mostantól véleményportálként folytatjuk, mindenféle fajta megmondással. A régi főszerkesztő le-, az új pedig beköszön ez alkalomból.
...
Az azóta eltelt hat évben a Hírszerző egyszer váltott tulajdonost, kétszer főszerkesztőt, és az alapító munkatársak közül ketten maradtunk 2011 nyaráig a szerkesztőségben, de az nem változott, hogy a Hírszerző vállaltan liberális szemszögből tekintett a magyar politikai életre; ebből az alapállásból volt kritikus a kormányzásra képtelen Gyurcsány-kormánnyal, mint az alkotmányos berendezkedést felforgató fülkeforradalmárokkal szemben.

Kollégáink döntő többségével mostantól azon dolgozunk, hogy a hvg.hu-t tartósan a hazai online lappiac meghatározó szereplői közé emeljük.

A Hírszerző természetesen nem marad gazdátlanul – Kiss Ádám személyében egy olyan kollégánk viszi tovább, aki 2005 őszén nálunk kezdte pályafutását, itt nőtte ki magát belpolitikai újságíróvá, publicistává, hadi- és katasztrófatudósítóvá, továbbá került be a mindenkori cool-listák élmezőnyébe.

Ebből az alkalomból szeretném megköszönni minden Olvasó bizalmát, aki az elmúlt hat évben megtisztelt minket figyelmével, észrevételeivel, és amikor a legnagyobb szükségünk volt rá, támogatásával."

Gratulálunk Smalladamnak a kinevezéséhez, Gavra Gábornak pedig a Hírszerzőhöz hasonló sikereket a HVG-nél!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2011.07.18. 08:51:12

És még Daniel Cohn-Bendit is aktivizálta magát:
www.welt.de/print/wams/politik/article13491123/Alles-Idioten-das-ist-Orbans-Attituede.html
- Orbán Viktor olyan, mint egy apró Napóleon
- ha Németországban a zöldek kétharmaddal nyernének, ő félne és kivándorolna
- Brüsszel gyáván hallgat, a Néppárt pedig zárta sorait Orbán előtt, ahelyett hogy kivetette volna magából.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.18. 09:02:38

@elGabor:
bezzeg a demokratikus zöldek kivetették magukból Kóhn Bandit és zárták soraikat mögötte... :-)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2011.07.18. 10:04:45

Ez meg a Die Pressében jelent meg; beteszem ide, mert nem hiszem, hogy a HVG s.a.t. pont ezt szemlézni fogja. ;)
diepresse.com/home/meinung/dejavu/678785/Ungarn-als-Stoerfall-fuer-das-schoene-neue-korrekte-Europa?from=suche.intern.portal

"Ungarn als Störfall für das schöne, neue, korrekte Europa

Orbáns Regierung schlägt im übrigen Europa Feindseligkeit entgegen, weil sie eine geistig-politische-moralische Wende anstrebt.
...
Was waren dann die Ursachen für die Maßregelung Ungarns? Das Land hat sich eine falsche Regierung gewählt. Da die Fidesz-Partei von Orbán allein die Zweidrittel-mehrheit im Parlament hat, braucht sie zur Regierung nicht die Unterstützung der Rechtsextremen. Das ist für westliche Kritiker ärgerlich, denn es nimmt ihnen das Argument, man müsse auch in Ungarn gegen das Vordringen des Rechtsextremismus kämpfen, was ja der Vorwand für die Sanktionen gegen Österreich gewesen war.

Wie ein Land heutzutage überhaupt noch dazu kommt, eine Partei mit einer Zweidrittelmehrheit zu wählen, hat Paul Lendvai, ein scharfer Kritiker Orbáns, in unübertrefflicher Eindeutigkeit erklärt: „In den Jahren zwischen 2002 und 2010 bot das sozialistisch-liberale Lager ein jämmerliches, ja zuweilen ekelerregendes Bild von Filz, Vetternwirtschaft und politischer Verkommenheit.“

„Nationalpatriotismus“ als Übel?

Wundert sich angesichts dieses vernichtenden Urteils noch jemand, dass die Ungarn eine Regierung haben wollten, die eine geistig-politische-moralische Wende versprach? Das ist auch der eigentliche Grund für die westliche Erregung und Feindseligkeit gegenüber einem EU-Mitglied. Orbán wird von seinen Gegnern im eigenen Land, deren Kritik im Ausland gern übernommen wird, vorgeworfen, er sei „nationalpatriotisch“. Ein eigenartiger Vorwurf in einer Gemeinschaft von souveränen Staaten mit je eigener Identität und Sprache sowie den dazugehörigen Symbolen. Gegen Frankreich, wo eine solche Haltung gerade auch unter der Linken selbstverständlich ist, hat das noch nie jemand ins Treffen geführt.
...
Gottesbezug in der Verfassung

Dass Ungarn in seiner neuen Verfassung, die Orbáns Regierung eingebracht hat, den Segen Gottes herabruft, wird in dieser Perspektive natürlich als Provokation verstanden, obwohl die Formulierung wörtlich aus der Nationalhymne übernommen wurde, an der bisher noch niemand aus der EU Anstoß genommen hatte. Ungarn gehört damit zur Minderheit jener Länder in Europa, die einen Gottesbezug in der Verfassung haben.

Missfallen erregt im europäischen Ausland auch das eindeutige Bekenntnis zur Familie, das implizit eine Gleichstellung prinzipiell reproduktionsfähiger Gemeinschaften von Mann und Frau mit gleichgeschlechtlichen ausschließt. Auch damit fordert Ungarn einen wichtigen Teil des zum europäischen Maß erhobenen und nebenbei ziemlich intoleranten Zeitgeists heraus und setzt ihm einen anderen, christlich inspirierten Wertekanon entgegen.

Ungarn wird den Gang der Dinge in Europa nicht ändern, ja nicht einmal beeinflussen. Dennoch setzt es ein Zeichen, das man registrieren sollte."

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2011.07.18. 10:17:57

„Önelégülten erőszakolják meg az emberi lelkeket” - ezt a címet pedig az ÉS-ben találtam (tudom, perverzió). Asszem ez lesz a mai sajtótermés koronagyémántja, abba is hagyom. :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.18. 10:31:02

mandiner.hu/cikk/20110718_antifideszista_nepfront

Hah-hah, jó ez a hozzászólás (Csigorin 2011. július 18. 09:42) :

Szóval a hitlerista fidesz ellen osszefogtok a sztálini jobbikkal? huh, kemény volt ez így kora reggel...

de speciel ebben igazad van, Jóska:

„Az érzelmileg fölajzott, többek közt antikommunista indulatokkal teli tagság nem tudná benyelni ezt a sötét paktumot. Holmi demokrácia nevében — a nemzet ellenében! Nemcsak baloldali demokraták nem tudnának a »fasisztákra« szavazni, a jobbszél a »kommunistákra« meg a cimboráikra még annyira sem.”

Szóval ti már készen állnátok rá, csak világosan látod, hogy a jobbikosoknak ti büdösebbek vagytok, mint nektek ők...

Csendben jegyzem meg, hogy ha OV netán valamelyik nap csak reggel 9 után ért rá elhatárolódni a Jobbiktól, már röpködtek éjt nappallá téve a széljobb-bal/nácikokkal/faszistákkal kollaboráló jelzők ellene, ti meg most nyílt összefogást akarnátok...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.18. 10:44:08

@Loxon:

emlékszünk a Molotov-Ribbentrop paktumhoz társuló "örök barátsági szerződésre", vagy ilyesmire? Még közös dísszemlét is tartottak a német és szovjet csapatok Lengyelországban, megszállási zónáik határán...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.18. 10:47:30

@Arma Gedeon2: Nekem mondja? De most nem erről van szó.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.18. 10:59:26

@Loxon:
de valami hasonlóról. Ha már az merül fel, hogy a komcsik és nácik összefognának-e a Patás ellen (szerintem a Jobbik nem, bár hogy szavazói nem kis része a szociktól jött, azt tudjuk), akkor talán egy történelmi példa, hogy a nácikkal közös dísszemlén vezénylő szovjet tiszt talán zs származású volt...
(Hogy ne is utaljak itt többször említett kedvenc forrásaimra, miszerint akár a náci tiszt is lehetett zs... )

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.18. 11:27:37

@elGabor: '„Nationalpatriotismus“ als Übel?'
Ez kérdés? A Die Presse is kiiratkozott Európából.

@Loxon: hö-hö
Jó meglátás Jóskáék elkötelezett demo-miafaszomára: "ti már készen állnátok rá, csak világosan látod, hogy a jobbikosoknak ti büdösebbek vagytok, mint nektek ők"

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.18. 12:28:19

hirszerzo.hu/belfold/20110718_koalicios_kormany_lazar_kdnp_nem

"Lázár nekiment a KDNP-nek és Kövérnek"
"A Fidesz frakcióvezetője a Népszabadságnak adott interjúban úgy fogalmazott: "jó lenne, ha a KDNP szembenézne azzal, hogy ez nem koalíciós kormány". "

Bizarr jelenség! Tekintve, hogy az üzenet nyilvános átadása káros a Fidesznek, mert zavart kelt hívei (?) soraiban, nincs tippem, miért nem egymás közt kussolják le az embereiket.
Irracionális, dilettáns dolog.
Ők fognak csodát tenni...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.18. 12:48:10

@Arma Gedeon2: "jó lenne, ha a KDNP szembenézne azzal, hogy ez nem egy koalíciós kormány. Eljött az ideje, hogy ezt fölmérjék. Ezzel mindent elmondtam".

Most már világos mi lett Grifttel. Lézer Johnny lenyelte.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.07.18. 13:10:31

@tölgy:
Neked van tipped, miért a nyilvánosság előtt adnak át egy ilyen üzenetet? Most az egy dolog, hogy a Fidesz-vezérkar nem azonosul azzal az értékrenddel, amit sok szavazójuk nekik tulajdonított, pl. az egyházak ügyében. De ha már megvannak a "magasab szempontjaik" (vagy alantasabbak...), amik miatt szembemennek ezzel, miért nem szervezik meg jobban, miért nem győzik meg (vagy utasítják) a KDNP-seket a törvényelőkészítés folyamán - ami nincs, talán ezért visong Kövér is...

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.07.18. 13:13:44

@tölgy:
gondolja, grift beszél lézer gyomrából? na megyek meg is nézem mit sikoltoz össze a kétútközi tiborc a kdnp ért újabb kötcsézés miatt! :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.18. 14:07:50

@Arma Gedeon2: Semjén a tv-be mondta be pacekba, háta mögött Balogghal (így kell ezt?), hogy a törvényt a kdnp nem szavazta meg a közös frakcióülésen, és a Parlamentben csak a frakciófegyelem miatt. Értsd: ez nem a mi törvényünk.
Utána beszólt neki a Nagy Ember, és a Péntek 8-ban a saját tábornak már szerette a tv-t Semjén.
Lézer szerintem ezért szólt vissza neki nyilvánosan.

@málnási: Lézerhez képest még OVi is egy óvatoskodó, tépelődő kvázi-elempés hippi.
süti beállítások módosítása