Loxon 2012.05.07. 17:09

XV.

3018 komment

Alfomernok25 2012.05.23. 21:36:18

@tewton: Mennyi időt tölt el ott?

Sebastian Knight 2012.05.23. 22:48:34

@tewton:

"különösen az usában."

A vudiellen filmek miatt gondolja ezt?

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2012.05.23. 22:52:12

@tewton: feltétlenül javaslom David Bakan: "Sigmund Freud és a zsidó misztikus hagyomány" c könyvét:

www.scribd.com/doc/45900713/Sigmund-Freud-and-the-Jewish-Mystical-Tradition-por-David-Bakan

Tele van ínyencségekkel, ízelítőnek csak annyi, hogy pl. eldicsekszik Lueger, az antiszemita pártvezér és bécsi polgármester, az ifjú Hitler példaképe zsidó származásával... (zsidó szerző)
Amit a frankistákról, Freud kulturális közegéről ír, annak a Nemzeti Alaptantervben a helye! :-)

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2012.05.23. 22:56:40

@tewton: félreértés Illig esetén "tévedésre" gondolni, olyan szarára, ami "rendberakható", csak legyen rá kedv és idő.
A faszi kb. vallást alapított, ezt jelzi, hogy szektahívei feljelentik a munkaadójánál vitapartnerüket, ha az tudományos alapon bizonyítja, hogy nem lehet így betoldani kb. 300 évet a naptárba.
Ez egy műfaj, van rá kereslet, ha nem Illig szolgálja ki, van más szolgáltató a piacon. Épelméjű olvasóit persze szabad győzködni a tényekkel.

tistedur 2012.05.23. 23:15:54

@Arma Gedeon2: már ott tartanak, mint a rovásírásosok, egymás torkát harapnák el, ha tudnák :)

tewton 2012.05.23. 23:18:04

@Alfomernok25:
kb. masfel nap, konferenciaturistakent

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2012.05.23. 23:19:51

@tistedur: azt nem követem, milyen belharcok vannak a rovottmúltúaknál?

tewton 2012.05.23. 23:22:24

@Arma Gedeon2:
a vallasban igaza van, ez amolyan kvazi-intellektualis butasag, amivel okosnak gondolhatjak magukat a butak is. nem akartam irni fentebb, de a retorikaja is kicsit a hitgyuli belso terjesztesu anyagait idezi, persze nem uaz. de tenyleg az is gond vele, h vagy hozza se kell nyulni, vagy az egeszet cafolni ... es azert a franc se jarna utana minden csusztatasanak.

Alfomernok25 2012.05.23. 23:29:46

@tewton: Küldtem privát üzenetet.

tistedur 2012.05.23. 23:47:13

@Arma Gedeon2: egymásnak esett friedrich klára és varga géza, ha jól emlékszem..sajna a virtus.hu megszűnt, a google biztos őriz még valamit belőle :)

VI. Béla 2012.05.24. 06:29:36

Blickfangos cím, kevés tartalom:

Így lett Magyarországból sereghajtó

index.hu/gazdasag/magyar/2012/05/24/gdp/

VI. Béla 2012.05.24. 06:31:37

@osborne:

Mennyire adna annak az embernek a véleményére, aki Dunaújváros alapján ítélné meg Magyarország turisztikai vonzerejét?

tewton 2012.05.24. 08:06:29

@Alfomernok25:
nem kaptam meg :(
de senki maset se mostanaban.
tevvton a cim, az 5betus globalorendszerben, amelyiknek van az a keresoje is.

Alfomernok25 2012.05.24. 08:28:45

@tewton: Megpróbáltam, eddig nem dobta vissza a méler démon.

Wildschwein 2012.05.24. 09:01:53

@tewton: Aha. Szóval ha valaki elolvassa, végiggondolja, azt mondja magában hogy "ez így logikusnak és követhetőnek tűnik, de biztos vannak rá ellenérvek", és keres, keres, de nem talál, az valójában kvázi-intellektuálisan buta, akinek kielégítették az okosság elérése iránti vágyát. Lehet, hogy az igazán intellektuális hozzáállás az, hogy el kell intézni az egészet annyival, hogy "a franc se jarna utana minden csusztatasanak".

Wildschwein 2012.05.24. 09:03:37

@tistedur: Köszi, maga legalább mondott egy érvet.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.05.24. 09:04:29

@tewton: maga értékeli a stílusparódiát:

TGM: Válaszolás ungár nyelven

"Három-négy író, tollforgató, értelmiségiek hozzászólást tett az Élet és Irodalom című hetilap szerkesztősége részére az általam készített cikk apropóján. Ezen hozzászólások a nyitottság szellemében, az értékek mentén intézett kihívást a szerző felé, kreativitásomnak. A három-négy hozzászólást összeállító író, tollforgató, értelmiségiek gondolatgazdag, gondolatébresztő módon szólt hozzá az eredeti cikk mondandójához, amit az Élet és Irodalom című hetilap közölt. Ezen hozzászólások azt okozzák, hogy az alapján, amiket ezekben az érdekfeszítő írásokban meg lehetett állapítani: fölül kell vizsgálni az álláspontot, ami abban ki volt fejezve. Nem utolsósorban a mai, korszerű, posztmodern irodalmunk témakörét a „toszáson” és az „utólagos” rendszerbírálaton kívül bővíteni kell, a megfelelő vizsgálatok lefolytatása után, kerülendő az árokásást, az önreferenciális nyelvjátékok tárgykörével, témáival.

Az általam készített cikkre reagáló hozzászólások, megjegyzések mondandóját – a rendelkezésre álló terjedelem korlátoltsága miatt – össze lehetséges foglalni a mai, korszerű, fiatalos irodalmunkban elterjedt kifejezéssel, pestiesen szólva: „Basszuskulcs!”, a nyitottság szellemében, az értékek mentén.

Annak az átvizsgálása, megvizsgálása, amit álláspontként fejtett ki az általam készített cikk – ezeket az Élet és Irodalom című hetilap hozta nyilvánosságra – szükségessé teszi a rugalmatlan álláspontnak a fölülvizsgálatát, amiket puhítani, rugalmassá tenni kell a nyitottság szellemében, az értékek mentén, és ilyen értelemben gyakorlatilag puhításra kerül. A három-négy író, tollforgató nem ok nélkül alkottak olyan véleményt, hogy az általam összeállított cikk szellemisége nem megfelelő mértékben európai, bizonyos „nemzetieskedést” vettek észre, figyelt meg ennek kapcsán. A megfelelő vizsgálatok lefolytatása után itt is olyant mutatott ki a meglátás, amelyet komolyan meg kell vizsgálni, gyakorlatilag a nyitottság szellemében, az értékek mentén, olvasatomban. (Az írástudó, filozófustól gyakorlatilag beszólásra, beírásra került úgymond, hogy az olyan kanonizált notabilitások, nobilitások, celebritások, mint Petőfy, Jókay és Móra y Ferenc, szellemi ínyencség, valóságos szellemi csemege, kötetlen beszélgetés, valóságos szellemi műhely, rendhagyó irodalomóra ürügyén, alkalmával. Föltevődik azonban azon probléma, hogy az írástudó, filozófusnak ezen helyzetértékelése, értelmezései gyakorlatilag mit takar. Jócskán figyelemfelhívás ez az irodalmi háttérrel, környezetben, melyek a vélemények sokszínűsége – saját sajátos nézetrendszerének keretében – folytán elismerésre kerül…!)

Örülök, hogy az általam készített cikk – amelyiket az Élet és Irodalom című hetilap közölt a nyilvánosság felé – ilyen jóízű, nyitott szellemű vitát nyitott meg.

A tanulságokat összefoglalva, minden személyeskedést kerülve, értékközpontúan azt kell mondani: majd megszokok."

www.es.hu/tamas_gaspar_miklos;valaszolas_ungar_nyelven;2012-05-16.html

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2012.05.24. 09:12:05

@tistedur: Pedig a Géza az óvatosabb duhaj, Vargából a Csaba a nagymenő, neki az angol, az ógörög és a szlovák nyelv is a magyar elfajult tájszólása...

MézesRozi 2012.05.24. 10:06:12

a kisablonczy a mandin a nepotizmust említi mint a horthy-korszak egyik elítélendő jelenségét. nepotizmusról ezzel a családi háttérrel és hátszéllel. sőt mélységesen csalódott bizonyos ügyekben a kormányban. gondolom a személyzeti politikájával elégedett:)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.24. 10:10:42

@Alfomernok25:

"kedves tewton! szeretnék magával találkozni, hogy elmondhassam személyesen, hogy loxon milyen geci..."
:)

Alfomernok25 2012.05.24. 10:18:46

@jose maria padilla: Tévedés. Csak tippeket adtam neki, hogy hogyan tud belógni a boldog gizella leánykollégiumba. :) (A többibe képtelenség.)

Bell & Sebastian 2012.05.24. 10:21:03

@tölgy: Mindig ezt csinálja, csak most feltekerte a potmétert.

@MézesRozi: Ritka arrogáns egy alak. TGM legalább szórakoztató, de ez?

@Wildschwein: Értem én a problémát, mert mindenki érzi, hogy valami nem stimmel ezzel az úgynevezett középkorral. Talán a Vatikán feloldhatná az ellentmondást a saját levéltára alapján, de esze ágában sincs. Így hát marad a kétség, meg a találgatás szintjét alig meghaladó, "amatőr" teóriák. Mert kinek lenne akkora tudás a birtokában, hogy egységes egésszé rendezzen minden információt? (a Vatikánon kívül, úgy értettem)

Wildschwein 2012.05.24. 10:29:51

@ArmaGedeon: Nem ismerem a cikket, sőt bevallom azt sem tudom ki az a Hetesi. Egyébként engem nem a naptárrésze fogott meg a dolognak (említettem hogy az ezzel kapcsolatos okfejtéseket nem tudtam követni egyik oldalon sem), hanem inkább a történelmi és építészeti vonatkozások. A hiányzó régészeti leletek, a nyilvánvaló képtelenségeket tartalmazó, de valódinak elfogadott írott források, a rengeteg hamisított középkori okirat, az aacheni dóm ezernyi olyan részlete, mellyel vagy kétszáz évvel megelőzte a korát, szóval ilyesmik.

Érdekes dolog hogy miket elhisz az ember, ha tudósok írják le. Például egy történelemmel foglalkozó blogon volt szó a vikingekről. Tudományos értekezések alapján azt írták, hogy a kora középkorban a vikingek a Balti-tengertől a mai Oroszország és Ukrajna területén át, folyókon hajóval eljutottak a Fekete-tengerig. Igaz, nincs végig vízi út, de sebaj, a hiányzó szakaszokon (többször, 20-30 km-en át) szárazföldön, görgőkön szállították a hajókat! Ilyen állításokkal van tele az egész kora középkori történelem, és ha valaki felkapja a fejét és szól hogy ez hülyeség, hiszen akkor már egyszerűbb volna új hajót építeni a másik folyónál, akkor kikiáltják szektásnak.

Egyébként ha jól emlékszem, a régi kommentfolyamban volt szó az idióta evolúciós elméletekről, azokkal tudtak kritikusak lenni és jókat gúnyolódtak rajtuk, nem értem hogy egy történelmi témában miért kell elzárkózni az új gondolatoktól.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.24. 10:32:51

@Alfomernok25:
gondolja, hogy tewton azért utazik konferenciázni a szívcsakrás kiesbe, hogy meghágjon egy fél leánykollégiumot? biztos keményfaszú gyerek, de ezt nem nézném ám ki belőle :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.24. 10:34:40

@Wildschwein:
nézze, maga valószínűleg számológépes szakember. az ilyen illigeket maguknak találták ki. maguk nem tudnak különbséget tenni a logikus és a logikusnak látszó között.
örülök, hogy segíthettem :)

Alfomernok25 2012.05.24. 10:58:59

@jose maria padilla: Hát az is szép teljesítmény lenne, ha negyedét meg tudná hágni. Én annakidején egy palacsintasütést voltam képes kierőszakolni néhány bajorgizis lánykából. :)

tistedur 2012.05.24. 11:06:41

@Wildschwein: az az igazság, hogy vannak régészeti leletek, pénzzel keltezett sírok, olyan uralkodók pénzeivel, akik az illig szerinti nem létező időszakban éltek...tudom, ezeket utólag készítették, sőt még a verdefényt is eltüntették róluk, majd ürgebőrbe öltözött diverzánsok ásták el ezeket bizonyos sírokba.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2012.05.24. 11:16:10

@Wildschwein: Téged "nem a naptárrésze fogott meg a dolognak", egy olyan "dolognak", mely szerint naptárat hamisítottak? :-)

Alfomernok25 2012.05.24. 11:19:15

@jose maria padilla: Az voltam. Azért is írtam tewtonnak, hogy okuljon a példámból. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.24. 11:22:35

@Alfomernok25:
-helló lányok, a newem tewton. kurvaanyátokat szórakoztassátok a nyomorult palacsintátokkal, inkább nyúljatok a zsebembe, fogjátok meg mi van ott! vigyázat, kemény ám mint a fagyott kutya lába!

így gondolta? :)

Alfomernok25 2012.05.24. 11:31:52

@jose maria padilla: Mondtam én (és ha jól emlékszem tewton is) már akkor, hogy hülyeség az egész. Meg hogy annak az előszele, hogy lófaxt lesz itt elszámoltatás.

Bell & Sebastian 2012.05.24. 11:46:26

Ilyesmire nincs idő, amikor a pénzt osztják és mindenki azt számolja.

fülöpke 2012.05.24. 11:53:41

@Alfomernok25: ...és ő rendeljen inkább csirkepaprikást, mert a palacsinta nem az erőssége a gizisnővérkéknek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.05.24. 12:12:09

Egy palacsintasütés?

Hááát, sokfélék vagyunk.

tevevanegypupu 2012.05.24. 12:18:09

@jose maria padilla:

Menet kozben rajottek, hogy nyilvan fideszesek is erintettek az ugyben.

fülöpke 2012.05.24. 12:26:42

@jose maria padilla: Azt hiszem, értem. Nekem úgy rémlik, hogy az általános iskolai magyartanárnőnk nekünk ezt az avítt változatot tanította, mint egyedül üdvözítőt. Értsd: aki Vácott helyett mást mond, az tahó). :-) Pedig nem Kazinczyék előtt jártam elemibe. Annyi viszont igaz, hogy a hölgy lelki rezdülései előttem ismeretlenek. Továbbá kifejezetten kedvelem az idegennyelvű regényirodalmat háború előtti fordításokban olvasni, szóval könnyen elképzelhető e kelemenes vonatkozás, így a maga féligaza is. Azért a belesüppedés veszélye nem forogván fenn, aggódalomra semmi ok. :-)

@tölgy: Ungár nyelven. Ühüm. Mi ez a maszatolás? Az értekezés első és második fele stílusilag elég eltérő. Eklektikusságában is.

Leskelődő 2012.05.24. 12:34:52

@tevevanegypupu: @jose maria padilla:
Na, ha így van, akkor pompás ómen, hogy a zsebszerződők büntethetőségét is Budai neve fémjelzi. Mfhh...
ujfoldtorveny.kormany.hu/2013-juliustol-bortonbuntetest-kaphatnak-a-zsebszerzodest-kotok

Alfomernok25 2012.05.24. 12:35:05

@tölgy: De az is hozzátartozik a történethez, hogy az egyik palacsintasütő lány azóta a felesége a cimborámnak, akivel megrohamoztuk a kollégiumot. :)

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2012.05.24. 13:02:06

@Leskelődő: ez a Garancia... (hogy lehet tovább nyugodtan üzletelni)

Persécuté Persécuteur 2012.05.24. 13:02:59

@Wildschwein: Ez a görgős dolog tényleg abszurd, a dél-amerikai indiánok pl. görgők nélkül szokták áthurcolni a kenuikat egyik folyómederből a másikba.

Leskelődő 2012.05.24. 13:08:13

@ArmaGedeon:
Kérem, Gedeon, ez nem stimmel.
Az a gyanús, ami nem gyanús, ugyebár.
Márpedig ez gyanús!
Most mi legyen?
:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.05.24. 13:12:30

@Alfomernok25: mekkora lúzerség!
Szabadon mondott le a szabadságáról vagy kényszerítették is?

@fülöpke: Így irtok ti.
"A megfelelő vizsgálatok lefolytatása után itt is olyant mutatott ki a meglátás, amelyet komolyan meg kell vizsgálni, gyakorlatilag a nyitottság szellemében, az értékek mentén, olvasatomban."
perfetto

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2012.05.24. 13:14:44

@Leskelődő: Gyanúsakat kivégezni, a magukat nem gyanúsnak álcázók meg nem járnak túl az eszünkön, őket halálra ítéljük! :-)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.05.24. 13:19:27

Tessék, ilyen egy pártfüggetlenül nyilatkozó szakértő. Ha kell, kikapcsolja elfogultságait, és higgadtan, tárgyilagosan kimondja, amit egy szakértőnek kell. Okuljanak, mucsaiak!
fn.hir24.hu/nagyinterju/2012/05/24/oszko-peter-orban-siman-elszamolta-magat/

"Képes egy interjú erejéig nem politikusként, hanem elemzőként gondolkodni?

Persze. Mindig is igyekeztem nem az alapján ítélni meg ügyeket, hogy a megszólaló melyik oldalhoz tartozik.

Akkor ebben a szellemben tegyük mérlegre az Orbán-kormány gazdaságpolitikáját. Zseniális, sikeres, újszerű, példaértékű, jövőbemutató – ez az egyik tábor véleménye. Ez meg a másiké: amatőr, suta, agresszív, koncepciótlan, romboló. Mindkettőt adatokkal igazolják híveik.

Az Orbán-kormány gazdaságpolitikája tragikus.

Hát mégis politikusként nyilatkozik.

Ez isten bizony nem politikai megnyilvánulás volt. Drukkoltam a kormánynak, és most is drukkolok, de ettől még visszakézből cáfolhatók a Matolcsy-féle gazdaságpolitika mellett elhangzó érvek.
...
Medgyessy túlköltekezett, Gyurcsány „trükkök százait” alkalmazva „elkúrta”, Bajnainak pedig csak a korrekció első lépéseire maradt ideje. Orbán innen indult.

Az első Orbán-kormány utolsó évében, 2001-ben kezdődött a felelőtlen pénzköltés. A negatív trendet először Gyurcsány igyekezett korrigálni 2006-ban, de terveit elsodorta a válság. Utóbb a Bajnai-féle 2009-es konszolidációt a hatalomra jutó Fidesz tette tönkre, annak ellenére, hogy stabil költségvetést vett át Orbán."

tevevanegypupu 2012.05.24. 13:19:55

@jose maria padilla: @Leskelődő:

Ugy tunik Budainak melyebben kell a zsebekben turkalnia, hogy talaljon valamit.

Leskelődő 2012.05.24. 13:21:59

@ArmaGedeon:
Ööö... ez nagyon megnyugtató.
Hálából küldök egy nagyszerű fordított piramis épületet
www.szephazak.hu/epulet/flitteres-konyvtar-a-toparton/370/
[Homlokzatát perforált alumínium lemezek díszítik!]

Leskelődő 2012.05.24. 13:25:25

@tevevanegypupu:
Csak nehogy valami fagyott kutyalábat húzzon elő.
(Pardon)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2012.05.24. 13:26:01

@elGabor: nem politikusként, hanem elemzőként (az miért más, mint a politikus? A politikus nem elemez vagy az elemző nem politizál?) megveregeti önmaga vállát: "Utóbb a Bajnai-féle 2009-es konszolidációt a hatalomra jutó Fidesz tette tönkre, annak ellenére, hogy stabil költségvetést vett át Orbán."
>>Amit politikusként jól csináltam, azt elemzőként is el kell ismernem: jól csináltam.<<

Ezért tisztességtelen minden pártpolitika.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2012.05.24. 13:26:30

@tevevanegypupu: Budai esélytelen volt. A projektek átmentek az NFÜ hihetetlen bürokráciáján, tehát - formailag - támadhatatlanok voltak, azt pedig előre bocsájtották, hogy tartalmi kérdéseket, tehát hogy volt -e "értelme" a pénz elköltésének, nem vizsgálnak. Ez - sajnos - borítékolható volt, amint borítékolható Fletó&Co. felmentése is. Itt csak a spontán igazságszolgáltatás segíthet: kötélre velük.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2012.05.24. 13:40:35

@Leskelődő: nem kis gúnyolódás ezt a "Szép házak" magazinban bemutatni!

De ha már modern építészet és piramis, a múltkor tán nem sikerült átküldenem egy Nagy Leleplezést Makoveczünkről. Hogy honnan szedi az inspirációit ez a Nagy Népi és Organikus mester.

Pl. mi inspirálta ezt a csíkszeredai templomot? (Padillának: CsíkszeredáBAN épült):

nagyitas.net/wp-content/uploads/2011/09/21-milleniumi-templom-csikszereda-makovecz-via-osszefogaslapunk.jpeg

Nem utolsósorban ez a modernista "ikon":

www.travelsinparadise.com/australia/sydney/pictures/sydney-opera-house-06.jpg

Persécuté Persécuteur 2012.05.24. 13:41:41

@Leskelődő: Ez itt a klasszikus, a "fordított zikkurat": www.bluffton.edu/~sullivanm/kallmann/front.jpg

(Boston city hall)

Alfomernok25 2012.05.24. 13:42:12

@tölgy: Én csak a polgári esküvőjükön voltam ott, ott úgy tűnt, nem kényszerítik.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.24. 13:42:14

@ArmaGedeon:
én láttam eztet a templomot csikszeredott

osborne 2012.05.24. 13:42:44

Az emigráns ellenzék amerikai hangja lemészárolja az ATV-t és a Klubrádiót.

A Klubrádió nem azért szolgálja az Orbán-rendszer érdekeit, mert kiegyezett a háttérben a hatalommal. Hanem azért, mert szerepzavarban van, vak, süket és gyáva.

nepszava.com/2012/05/velemeny/bartus-laszlo-miert-nem-kar-a-klubradioert.html

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2012.05.24. 13:45:30

@jose maria padilla: az e genderideológiához igazodás jegyében van, hogy Jose egyúttal Maria is? :-)

osborne 2012.05.24. 13:50:24

@VI. Béla: Épp ez az. Mondjuk Dunaújvárosban szerintem még facebook sincs.

tevevanegypupu 2012.05.24. 13:51:03

@Leskelődő:

O, hat azt mar regen szorongatja szerencsetlen Budai.

@aristo:

A tokeletesen gatlastalan emberek altalaban mindig mindent megusznak. Bar talan egy kis vizprobaval lehetne kiserletezni.

Ramón y Cajal 2012.05.24. 13:52:00

@ArmaGedeon: na láccik, hogy maga egy begyepűsödött mucsai. elárulom, vannak maria josék is, azok a női entitások - még ha kicsit pelyhesek is a philtrumukon. a josé mariak pedig a ffiak.

abandi 2012.05.24. 13:55:31

@ArmaGedeon:
Hehehe...
Illighez: Pont a lengyel történelemből takarítottak ki egy párszáz évnyi fiktív "uralkodót"...gondolom nem csillagászati alapon.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.24. 13:56:02

@ArmaGedeon: a kitűnő őrmester alakját eredetileg maria padilláról mintáztam :)

Ramón y Cajal 2012.05.24. 13:56:15

kedves kongregáció, ha még aktuális a téma

könyvet simán google-on is lehet ám keresni (legalábbis ha külföldi a könyv), mégpedig úgy hogy a könyv címe mellé odabiggyesztik a keresőben, hogy

ebook

aztán pedig azokat az oldalakat nézegessék elsősorban, melyeknek nem .com a végük

továbbá érdemes [isbn].rar vagy .pdf kifejezésekre keresni

tevevanegypupu 2012.05.24. 13:58:17

@ArmaGedeon:

Ez aMakovecz fele templom jol mutatna egy haromemeletes eskuvoi tortan.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.05.24. 13:58:26

@Persécuté Persécuteur: Nagyon szépen rímel a szovjet pártházépítészetre. :)

Ramón y Cajal 2012.05.24. 14:00:30

egyébként

egészen színvonalasak (és még szórakoztatóak is) tudnak maguk lenni, ha félreteszik
a kényszertémájukat

abandi 2012.05.24. 14:02:50

@Ramón y Cajal:
Letöltés megkívánása esetén pediglen a "rapdshare"-t a végére biggyeszteni...

osborne 2012.05.24. 14:03:05

@Persécuté Persécuteur: Off, maga írt listát a négusokról a múlt héten?

Tegnap belefutottam pár dohos Ahmad Jamal lemezbe és meglepően jók. On.

Persécuté Persécuteur 2012.05.24. 14:04:45

@osborne: Nem, én nem értek hozzájuk.

Ramón y Cajal 2012.05.24. 14:06:52

@abandi: azon már nem nagyon van, a rapidsharet is megrángatták tavaly

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2012.05.24. 14:11:22

@Ramón y Cajal: Láttam, lájkoltam, de csak offline baráti társaságban. :D

abandi 2012.05.24. 14:13:39

@Ramón y Cajal:
A rapid működik, ráadásul kiad más "miafaszomez" linkeket is...

osborne 2012.05.24. 14:22:34

Azért fejlődik a VV is, most már nem a Fospumpa hanem a Fidox kerül a címekbe

velemenyvezer.blog.hu

Ramón y Cajal 2012.05.24. 14:26:14

@Alfomernok25: a rapidet korábban, még az év elején megfenyegették, akkor egy ideig nem voltak elérhetők a tartalmak

@abandi: működik, de sok fájl már eltűnt róla, csak a listáikban vannak meg a filenevek, de mikor le akarna tölteni, a file konkrét letöltési oldalán már 0.0 MB méret van jelezve és próbálkozásra hibaüzenetet ad

Ramón y Cajal 2012.05.24. 14:28:54

@osborne: no meg a vörös szín helyett hupizöld van

abandi 2012.05.24. 14:34:03

@Ramón y Cajal:
Igen, mert az idő és a biznisz vasfoga..., de a deposit, oron, filefactory, rapidshare működik(ha lassabban is) és kis" bizbasz" oldalak feltöltőit is előhozza...
Na, mindegy. Előbb-utóbb ezeket is lekapcsolják...

fülöpke 2012.05.24. 14:36:06

@Ramón y Cajal: Nem oly rég hupikék korszakuk is volt, vagy csak káprázott a szemem?

@tölgy: Kifut a bableves! :-)

tevevanegypupu 2012.05.24. 14:37:16

Loxon hgyja az osszeeskuvest, megtelt a furdokad!

Ramón y Cajal 2012.05.24. 14:45:57

@abandi: nem igazán értem, mire gondol. hogy más letöltőcímeket is kiad. bár én nem vagyok ott regisztrálva, nem tudom, mi van a belépésen túl.

fájlokat listázó oldalakon megadott rapidshare címekkel én legtöbbször lukrafutok - bár ne hasonlítsuk a 100 dollár felett kezdődő, színes-szagos friss kiadású szakkönyvek elérhetőségét dohos papírú bölcselkedésekhez

fülöpke 2012.05.24. 14:47:02

@osborne: Csoda e, ha ott felcseperedő, zenész hajlamú ifjak mindenféle szerekkel élnek a fennkölt környezet elviselésének jegyében?

abandi 2012.05.24. 14:54:03

@Ramón y Cajal:
Én csak ingyenes letölthetőségről beszélek.A rapid egy "hívószó"a guglinak, ami más -ingyenes- letöltési lehetőséget is felkínál, már ami megmaradt...
A speckó oldalak szerintem nemsokára kimúlnak...

Google 2012.05.24. 16:05:36

Utolsó!
Vagy nem így mondják?

Wildschwein 2012.05.24. 16:16:29

@abandi: És gondolom a szlovák történészek sem szeretik, hiszen le kellene mondaniuk olyan jeles személyiségekről, mint Szvatopluk vagy Pribina. Ez egyébként jó példa arra, hogy lehetetlen objektíven vizsgálni ezt a témát, hiszen nem számít hogy az ő létüket semmilyen bizonyíték nem támasztja alá (nyoma sincs pl. a nyitrai fejedelmi központnak vagy a zalavári palotának). Egy szlovák történész egyszerűen nem teheti meg, hogy tudományos szempontból vizsgálja Illig téziseit. Marad a leszólás, szektázás vagy egyszerűen csak az elhallgatás.

Ramón y Cajal 2012.05.24. 16:17:18

@Google: már épp dicsértem magamban e helyet, hogy végre egy úriember-társaság, ahol vannak bizonyos keretek, melyeket tiszteletben is tartanak, de végül mindig akad valami lumpen elem, aki blődül beordít :)
süti beállítások módosítása