Loxon 2012.07.04. 10:17
XVIII.
3026 komment
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.30. 19:24:01
@VI. Béla:
Ebből csak az következik, hogy ha az igazság friss szelében szeretné fürdetni az arcát, akkor nem a pállott és avas vincét kell olvasnia, hanem a magyarido.blog.hu-t és bbjnick.blog.hu-t:-)
ü
bbjnick
Ebből csak az következik, hogy ha az igazság friss szelében szeretné fürdetni az arcát, akkor nem a pállott és avas vincét kell olvasnia, hanem a magyarido.blog.hu-t és bbjnick.blog.hu-t:-)
ü
bbjnick
S=klogW 2012.07.30. 19:57:09
nem értem, miért ennyire fontos a versenysport állami pénzelése
osborne 2012.07.30. 20:29:46
@Tündér_Lala: Kínos volt de kínosabb, hogy házigazdaként még nincs aranyuk.
Időközben elindultak AG-ék: iszunk.postr.hu/
Időközben elindultak AG-ék: iszunk.postr.hu/
picur3ka 2012.07.30. 20:30:16
@tevevanegypupu:
Masodik figyelmeztetes: 3 evtol van az ovoda.
Hulyet csinal magukbol a figura. Ez a Szamocas?
Masodik figyelmeztetes: 3 evtol van az ovoda.
Hulyet csinal magukbol a figura. Ez a Szamocas?
atlantisotetseg 2012.07.30. 20:30:53
"A perirat szerint az egynapos tárgyalás után a bíróság mindössze 10 percig tanácskozott, mielőtt ítéletet hirdetett. Bár más népbírósági ügyekben is ennyit szántak az ítélethozatalra, de itt annyira egyértelmű volt a tényállás, hogy jogos volt a határozat gyorsasága – elemezte az ítéletet a kassai deportálásokat kutató Balassa Zoltán."
Miért nem lehet félélőségre vonni az ilyen tíz percenként halált osztogató társaságot ? Miert nem ők ülnek börtönben ?
Miért nem lehet félélőségre vonni az ilyen tíz percenként halált osztogató társaságot ? Miert nem ők ülnek börtönben ?
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.30. 20:32:51
@MézesRozi:
gügyögésen nem a gyerekek természetes bájoskodását értem. hanem azt, mikor a gyermekek szavai, cici, popsi, stb, a pornóproducerek ajkán csücsörítve édelegnek mondjuk egy pornószínésznő spermával gazdagon locsolt alkatrészeire vonatkozva. innen, ezeknek, nincs visszaútjuk a gyermeknyelvbe.
gügyögésen nem a gyerekek természetes bájoskodását értem. hanem azt, mikor a gyermekek szavai, cici, popsi, stb, a pornóproducerek ajkán csücsörítve édelegnek mondjuk egy pornószínésznő spermával gazdagon locsolt alkatrészeire vonatkozva. innen, ezeknek, nincs visszaútjuk a gyermeknyelvbe.
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.30. 20:34:06
@picur3ka:
lehet, hogy három éves kortól van óvoda, faszfejkém, de előtte is meg kéne nevezni a gyermek és környezete alkatrészeit.
lehet, hogy három éves kortól van óvoda, faszfejkém, de előtte is meg kéne nevezni a gyermek és környezete alkatrészeit.
S=klogW 2012.07.30. 20:41:05
@bbjnick: gonosz leszek: ezek szerint maga túllépett a köccsézésen? átírta a saját múltját? fényes szelek söprik blogjairól a dudva, a muhar száráradt szárait?
jancsó kritikus vagy csak duplacsavaros megalkuvó, gyáva hazugság a film?
"Jancsó Miklós, a hatalmi erőszak és az emberi alávetettség viszonyát ezúttal a "fényes szellők" korszakában modellálja. Egy kollégiumfoglalás eseménytörténetébe sűríti a forradalom természetrajzát, a mindenáron való, öncélú, tömeges személytelenségbe tompuló, és hatalmi erőszakba torkolló forradalom veszélyeire figyelmeztet."
www.port.hu/fenyes_szelek/pls/fi/films.film_page?i_film_id=781
jancsó kritikus vagy csak duplacsavaros megalkuvó, gyáva hazugság a film?
"Jancsó Miklós, a hatalmi erőszak és az emberi alávetettség viszonyát ezúttal a "fényes szellők" korszakában modellálja. Egy kollégiumfoglalás eseménytörténetébe sűríti a forradalom természetrajzát, a mindenáron való, öncélú, tömeges személytelenségbe tompuló, és hatalmi erőszakba torkolló forradalom veszélyeire figyelmeztet."
www.port.hu/fenyes_szelek/pls/fi/films.film_page?i_film_id=781
S=klogW 2012.07.30. 20:47:35
@jose maria padilla: elképesztő. magának a pornó miatt van kifogása a cici és popsi ellen? hát beszélnek egyáltalán azokban a fillmekben? maga túl sokat látott. hogy jön egy kisgyerek formálódásához az említett előadók?
ungeheuert
ungeheuert
osborne 2012.07.30. 20:52:33
@fülöpke: Hasonló a helyzet a Pojácával is, persze rá senki nem mer vallani.
Alfőmérnök 2012.07.30. 20:55:32
@S=klogW: A Fényes szelek, mint a legtöbb Jancsó-film kissé rendeszerkritikus volt, finom utalásokkal '56-ra stb., de alapvetően Aczélék "projectje" volt a nyugat felé, hogy megmutassák: Magyarországon ilyet is lehet. Amúgy teljesen balos filmek, dialmatos történelemszemlélettel, a tényleges formai érdekessegen túl ezért is volt nagy sikere külföldön. A Fényes szelekben konkrét utalások vannak '68-ra is. (Úgy állnak sorfalba a fiatalok, mint '68-ban Párizsban.)
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.30. 20:57:34
@S=klogW:
nem egészen. valamikor régen ezeket a szavakat kizárólag az alsóbb néposztályok használták mézesmázaskodva. aztán sokminden mással felszivárogtak. de úgy sem érti. maguk tahók. a maguk nyelve nem él. :)
nem egészen. valamikor régen ezeket a szavakat kizárólag az alsóbb néposztályok használták mézesmázaskodva. aztán sokminden mással felszivárogtak. de úgy sem érti. maguk tahók. a maguk nyelve nem él. :)
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.30. 21:04:33
@Loxon: értem én magát, de mézes nagyságának igaza van. nem lehet ilyen módon nyelvi unikálitássá tenni egy gyereket, még ha ez tetszene is nekünk. :)
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.30. 21:05:16
@S=klogW:
már a kérdés sem úriemberre vall
már a kérdés sem úriemberre vall
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.30. 21:08:41
@tevevanegypupu:
én komolyan beszélek, maguk, akik /a maga korában!/ a nunijukat morzsolgatva viháncolnak. :)
én komolyan beszélek, maguk, akik /a maga korában!/ a nunijukat morzsolgatva viháncolnak. :)
Alfőmérnök 2012.07.30. 21:18:11
@atlantisotetseg: Azért néha érdemes elovasni a Loxonék által kiközösített Mr Falafelt is:
"Csatáry azért háborús bűnös, mert évtizedekig álnéven, hamis személyazonossággal, menekültként élt Kanadában. Márpedig, ha ő ártatlan, nem lett volna szüksége álnévre és hamis személyazonosságra. S hogy bűnös legyen, nem kellett tízezreket halálba küldenie, vagy megkínoznia. Csatáry rendőr volt, ami nem sorköteles katonai hivatás, önként vállalt fegyveres testületi tagság. Lehetett fogalmazó, tolmács, vagy akár járőr, tök mindegy, mert önként szerelt fel, és vállalta az igazságszolgáltatásban a végrehajtó szerepet. Bizony, a háború idején is volt igazságszolgáltatás, és annak a rendőrség mindig végrehajtója, úgynevezett jogalkalmazó. Csatáry nem katona volt, akit besoroztak, és ha akarta, ha nem, végre kellett hajtania a parancsot, különben ott helyben lövik tarkón. Így ment ez.
Mégis komoly aggályaim vannak Csatáry törvény elé állítását illetően. Tudom, az emberiesség elleni bűnök nem évülnek el, ezért bűnhődnie kell. Azonban, ha én jól tudom, Magyarországot jogállamnak, demokráciának szeretik nevezni (szerintem nem az), s mint ilyen kötik bizonyos erkölcsi normák is, amelyek már az Alkotmányban, de a most használatos Alaptörvényben is védelemmel vannak ellátva. Ezek többnyire olyan normák, amiket nemzetközi egyezmények is garantálnak. S az egyik ilyen fontos, védelemmel ellátott norma a negatív diszkrimináció tilalma.
Ezt a normát most vagy komolyan vesszük, vagy hagyjuk az egész jogállamiságról szóló maszlagot, és induljon a hirig! Ugyanis, ha Csatáryt Magyarországon bíróság elé állítják emberiesség elleni bűnök miatt, a többi, jelenleg vidáman élő tömeggyilkost, pszichikai bűnsegédet, társtettest is bíróság el KELL állítani. Már, ha hiszünk a demokráciában.
A rendszerváltozáskor a hatalomra kerülő elitek, elsősorban a politikai és kulturális elit kimondta, a múltrendszer diktatúra volt, amelynek bűnei elévülhetetlenek, mivel az emberiesség elleni bűnök közé tartoznak. Mégsem állt soha bíróság előtt egyetlen diktatúrabeli politikai vezető sem. Nemhogy a rendőrségi fogalmazók, de a halálos ítéleteket meghozó bírók, a halálos ítéleteket elrendelő miniszterek és a párt központi bizottságaiban pöffeszkedő vezetők sem. Senki. Mansfeld Péter egyik gyilkosa, a rá halálos ítéletet követelő ügyész, Mátsik György a facebook-on osztja meg gondtalan életének szép pillanatait.
Bűnökről beszélnek itt sokan habzó szájjal. A Niedermüller Péterek és Feldmájer Péterek. Közben például Feldmájert az sem zavarja, hogy közvetlen hittársa, Zoltai Zucker Gusztáv munkásőrként önként vett részt emberek megkínzásában. Ahogy az sem zavarja a Niedermüllereket, hogy Horn Gyula pufajkásként embereket kínzott. Egyik áldozata elmesélte, hogyan térdeltette le, és rúgta őt fejbe volt miniszterelnökünk. Beszélhetnék az ÁVH-sok bűntetteiről is, amelyek felett sosem mondtak ítéletet, noha ma már a történészek is egyértelműen állítják, az 56-os forradalom és szabadságharc az ÁVH kegyetlenkedései miatt tört ki."
menekulttabor.blog.hu/2012/07/21/a_bunokrol_a_csatary-ugy_kapcsan
De ez se rossz:
"Bizonyára akadnak olyanok embertársaim között, akik szerint a gyerekek nem felelősek szüleik bűneiért. Nem, általában valóban nem, de itt nem is erről van szó. Arról van szó, ha ország-világ előtt kitudódik, hogy az apám és az anyám tömeggyilkos volt, az engem valamilyen nyilatkozattételre sarkall normális esetben, különösen, ha közszereplő, tehát példaadó elit vagyok. Csak mondok annyit, hogy bocsánatot kérek a szüleim által meggyilkoltak rokonaitól, és elhatárolódom szüleim tetteitől, nem gondolom, hogy helyesen cselekedtek, amikor az adott kor társadalmának politikai ideológiáját erőszakosan terjesztették. Valami ilyesmit mondanék, s lehetőleg úgy, hogy minél többen hallják.
Azonban ilyen kijelentéseket soha egyetlen bolsevik tömeggyilkos leszármazottja sem tett. Gyakorlatilag éppen ellenkezőleg, szüleik és rokonaik rémtetteinek nyomát igyekeznek eltűntetni, az igazságot a múltról agyonhallgatni, mindenkit megbélyegezni, aki felhánytorgatni merészeli. Ez a magatartás részükről az akadémikus tudomány álláspontja szerint semmi mást nem jelent, mint azt, hogy egy adott időben, a megfelelő helyen ezekből az emberekből előmászna a kifejlett tömeggyilkos."
menekulttabor.blog.hu/2012/07/12/szuletett_tomegggyilkosok#c17404319
"Csatáry azért háborús bűnös, mert évtizedekig álnéven, hamis személyazonossággal, menekültként élt Kanadában. Márpedig, ha ő ártatlan, nem lett volna szüksége álnévre és hamis személyazonosságra. S hogy bűnös legyen, nem kellett tízezreket halálba küldenie, vagy megkínoznia. Csatáry rendőr volt, ami nem sorköteles katonai hivatás, önként vállalt fegyveres testületi tagság. Lehetett fogalmazó, tolmács, vagy akár járőr, tök mindegy, mert önként szerelt fel, és vállalta az igazságszolgáltatásban a végrehajtó szerepet. Bizony, a háború idején is volt igazságszolgáltatás, és annak a rendőrség mindig végrehajtója, úgynevezett jogalkalmazó. Csatáry nem katona volt, akit besoroztak, és ha akarta, ha nem, végre kellett hajtania a parancsot, különben ott helyben lövik tarkón. Így ment ez.
Mégis komoly aggályaim vannak Csatáry törvény elé állítását illetően. Tudom, az emberiesség elleni bűnök nem évülnek el, ezért bűnhődnie kell. Azonban, ha én jól tudom, Magyarországot jogállamnak, demokráciának szeretik nevezni (szerintem nem az), s mint ilyen kötik bizonyos erkölcsi normák is, amelyek már az Alkotmányban, de a most használatos Alaptörvényben is védelemmel vannak ellátva. Ezek többnyire olyan normák, amiket nemzetközi egyezmények is garantálnak. S az egyik ilyen fontos, védelemmel ellátott norma a negatív diszkrimináció tilalma.
Ezt a normát most vagy komolyan vesszük, vagy hagyjuk az egész jogállamiságról szóló maszlagot, és induljon a hirig! Ugyanis, ha Csatáryt Magyarországon bíróság elé állítják emberiesség elleni bűnök miatt, a többi, jelenleg vidáman élő tömeggyilkost, pszichikai bűnsegédet, társtettest is bíróság el KELL állítani. Már, ha hiszünk a demokráciában.
A rendszerváltozáskor a hatalomra kerülő elitek, elsősorban a politikai és kulturális elit kimondta, a múltrendszer diktatúra volt, amelynek bűnei elévülhetetlenek, mivel az emberiesség elleni bűnök közé tartoznak. Mégsem állt soha bíróság előtt egyetlen diktatúrabeli politikai vezető sem. Nemhogy a rendőrségi fogalmazók, de a halálos ítéleteket meghozó bírók, a halálos ítéleteket elrendelő miniszterek és a párt központi bizottságaiban pöffeszkedő vezetők sem. Senki. Mansfeld Péter egyik gyilkosa, a rá halálos ítéletet követelő ügyész, Mátsik György a facebook-on osztja meg gondtalan életének szép pillanatait.
Bűnökről beszélnek itt sokan habzó szájjal. A Niedermüller Péterek és Feldmájer Péterek. Közben például Feldmájert az sem zavarja, hogy közvetlen hittársa, Zoltai Zucker Gusztáv munkásőrként önként vett részt emberek megkínzásában. Ahogy az sem zavarja a Niedermüllereket, hogy Horn Gyula pufajkásként embereket kínzott. Egyik áldozata elmesélte, hogyan térdeltette le, és rúgta őt fejbe volt miniszterelnökünk. Beszélhetnék az ÁVH-sok bűntetteiről is, amelyek felett sosem mondtak ítéletet, noha ma már a történészek is egyértelműen állítják, az 56-os forradalom és szabadságharc az ÁVH kegyetlenkedései miatt tört ki."
menekulttabor.blog.hu/2012/07/21/a_bunokrol_a_csatary-ugy_kapcsan
De ez se rossz:
"Bizonyára akadnak olyanok embertársaim között, akik szerint a gyerekek nem felelősek szüleik bűneiért. Nem, általában valóban nem, de itt nem is erről van szó. Arról van szó, ha ország-világ előtt kitudódik, hogy az apám és az anyám tömeggyilkos volt, az engem valamilyen nyilatkozattételre sarkall normális esetben, különösen, ha közszereplő, tehát példaadó elit vagyok. Csak mondok annyit, hogy bocsánatot kérek a szüleim által meggyilkoltak rokonaitól, és elhatárolódom szüleim tetteitől, nem gondolom, hogy helyesen cselekedtek, amikor az adott kor társadalmának politikai ideológiáját erőszakosan terjesztették. Valami ilyesmit mondanék, s lehetőleg úgy, hogy minél többen hallják.
Azonban ilyen kijelentéseket soha egyetlen bolsevik tömeggyilkos leszármazottja sem tett. Gyakorlatilag éppen ellenkezőleg, szüleik és rokonaik rémtetteinek nyomát igyekeznek eltűntetni, az igazságot a múltról agyonhallgatni, mindenkit megbélyegezni, aki felhánytorgatni merészeli. Ez a magatartás részükről az akadémikus tudomány álláspontja szerint semmi mást nem jelent, mint azt, hogy egy adott időben, a megfelelő helyen ezekből az emberekből előmászna a kifejlett tömeggyilkos."
menekulttabor.blog.hu/2012/07/12/szuletett_tomegggyilkosok#c17404319
tevevanegypupu 2012.07.30. 21:19:34
@bbjnick:
Nem tudjak a Horthy-korszakot sem atirni, sem degradalni, sem eltuntetni, megpedig azert nem, mert tetszik-nem tetszik, a magyar tortenelem egyik legjobb es egyben legremesebb idoszaka, bar nem egeszen abbol a szempontbol, ahogy liberalisek gondoljak. Trianon teszi szornyuve, es Horthyek teszik egyik legjobba, hogy "kihoztak" belole mindent de mindent amit csak lehetett, kulturalis, oktatasugy, ipar, szocialis vonalon. Es ebben segitsegukre voltak a zsidok is. Hogy aztan a haboru elkezdodott es az egesz orszag sorsa tragikusra fordult, az mar nem annyira Horthyn mulott, hanem azokon a nagyhatalmakon akik koze szorultunk. Marha jo valasztasi lehetosegunk akadt: nacizmus vagy kommunizmus..de meg csak valasztani sem hagytak minket, elobb jottek a nacik, aztan meg a kommunistak.Negyven evig hajtogattak a Horthy-fasizmust, amit ket generacioval el is hitettek. Husz eve vegre ugy-ahogy lassan kezd kiderulni az igazsag, ettol ijedtek meg annyira es hazudnak, feketitenek dupla lendulettel, de egyre sikertelenebbul.
Nem tudjak a Horthy-korszakot sem atirni, sem degradalni, sem eltuntetni, megpedig azert nem, mert tetszik-nem tetszik, a magyar tortenelem egyik legjobb es egyben legremesebb idoszaka, bar nem egeszen abbol a szempontbol, ahogy liberalisek gondoljak. Trianon teszi szornyuve, es Horthyek teszik egyik legjobba, hogy "kihoztak" belole mindent de mindent amit csak lehetett, kulturalis, oktatasugy, ipar, szocialis vonalon. Es ebben segitsegukre voltak a zsidok is. Hogy aztan a haboru elkezdodott es az egesz orszag sorsa tragikusra fordult, az mar nem annyira Horthyn mulott, hanem azokon a nagyhatalmakon akik koze szorultunk. Marha jo valasztasi lehetosegunk akadt: nacizmus vagy kommunizmus..de meg csak valasztani sem hagytak minket, elobb jottek a nacik, aztan meg a kommunistak.Negyven evig hajtogattak a Horthy-fasizmust, amit ket generacioval el is hitettek. Husz eve vegre ugy-ahogy lassan kezd kiderulni az igazsag, ettol ijedtek meg annyira es hazudnak, feketitenek dupla lendulettel, de egyre sikertelenebbul.
tevevanegypupu 2012.07.30. 21:28:51
@picur3ka:
Nezze, komoly problema mikor egy kisgyerek szexualis erdeklodese felebred, egy szulonek komoly felelosseg, hogy normalis iranyba probalja terelni ezt az erdeklodest es egy pici gyerek ertelmi kepessegenek megfeleloen elmondja, mi mire valo. Rengeteg konyv foglalkozik ezzel, senki nem szorul a tanacsunkra, kulonben is minden csaladnak megvan a maga meghitt es csak altaluk hasznalt bensoseges es muris kifejezese ezekre a dolgoknak, ami nem tartozik senkire. Ez csak jatek itt..csak nem gondolja, hogy a gyerek anyja nem tudja a kislanyaval ezt megbeszelni?
Nezze, komoly problema mikor egy kisgyerek szexualis erdeklodese felebred, egy szulonek komoly felelosseg, hogy normalis iranyba probalja terelni ezt az erdeklodest es egy pici gyerek ertelmi kepessegenek megfeleloen elmondja, mi mire valo. Rengeteg konyv foglalkozik ezzel, senki nem szorul a tanacsunkra, kulonben is minden csaladnak megvan a maga meghitt es csak altaluk hasznalt bensoseges es muris kifejezese ezekre a dolgoknak, ami nem tartozik senkire. Ez csak jatek itt..csak nem gondolja, hogy a gyerek anyja nem tudja a kislanyaval ezt megbeszelni?
tevevanegypupu 2012.07.30. 21:31:11
@jose maria padilla:
Ne kepzelodjon oregur es ne a farkaval irkaljon, van maganak esze es fantaziaja, hogy megoldja ezt a kerdest..ne pazarolja a puskaport feleslegesen.
Ne kepzelodjon oregur es ne a farkaval irkaljon, van maganak esze es fantaziaja, hogy megoldja ezt a kerdest..ne pazarolja a puskaport feleslegesen.
S=klogW 2012.07.30. 21:48:02
@Alfőmérnök: a duplacsavarosságot azért kérdezem, merthogy a nékoszon keresztül fogalmaz meg reakciós kritikát, miközben a nékoszt rákosiék betiltották - ergo közvetve rákosiékat dicséri?
@jose maria padilla: erről az "alsóbb néposztályok használták"-ról nem tudok ...
esetleg a ciciről el tudom képzelni, hogy cigány jövevényszó, de egyébként fogalmam sincs
@jose maria padilla: erről az "alsóbb néposztályok használták"-ról nem tudok ...
esetleg a ciciről el tudom képzelni, hogy cigány jövevényszó, de egyébként fogalmam sincs
picur3ka 2012.07.30. 21:55:54
@Alfőmérnök:
Nincs vilagos kepem errol, de attol tartok, csusztat a ficko, az onkent vallalt rendori es kotelezo sorkatonai szolgalatot illetoen, ez egy kommunista elethelyzet.
Regebben kicsit maskent volt.
Egyebkent pedig, egy hulye provokator, ki a fax mas tudna elhinni ennyi evszazad bizonyiteka utan, hogy a zsidok kepesek barmifele demokraciara?
Nincs vilagos kepem errol, de attol tartok, csusztat a ficko, az onkent vallalt rendori es kotelezo sorkatonai szolgalatot illetoen, ez egy kommunista elethelyzet.
Regebben kicsit maskent volt.
Egyebkent pedig, egy hulye provokator, ki a fax mas tudna elhinni ennyi evszazad bizonyiteka utan, hogy a zsidok kepesek barmifele demokraciara?
MézesRozi 2012.07.30. 21:57:39
@tevevanegypupu:
lenyűgöző, ahogy mindent és mindenkit összenyálaz, mint egy csiga. s mindezt olyan agresszív magabiztossággal teszi, mint egy igazi farizeus. ennek vulgarizált változata bartus.
lenyűgöző, ahogy mindent és mindenkit összenyálaz, mint egy csiga. s mindezt olyan agresszív magabiztossággal teszi, mint egy igazi farizeus. ennek vulgarizált változata bartus.
S=klogW 2012.07.30. 21:58:50
@MézesRozi: csak jelzem, épp eme iromány kapcsán (is) kavarog a folyam azon kis áramlata, amihez ezt hozzáfűzte
Alfőmérnök 2012.07.30. 22:04:17
@S=klogW: Nem hiszem. (Inkább a mindenkori hatalom működését próblta - marxista szemlélettel - modellezni. De az tény, hogy Jancsó fiatalon forgatott rákosista propagdanfilmeket is, tehát nem alaptalan a felvetés.)
atlantisotetseg 2012.07.30. 22:19:43
@Alfőmérnök: Tényleg érdemes olvasni. Ideje van lépni!
Alfőmérnök 2012.07.30. 22:25:09
@picur3ka: Garanciát nem vállalnék rá, de szinte kizártnak tartom, hogy Falafel provokátor lenne (abban az értelemben, hogy valaki(k)nek a megbízásából csinálja, amit csinál). Szerintem önjáró a fickó. Néha persze méretes faszságokat ír, de nem többször és nem többet, mint az un. konzervatív "elit".
picur3ka 2012.07.30. 22:30:05
@Alfőmérnök:
Tortenelmileg, mind belebuktunk, mikor a zsidok mimikrijet bevettuk. S hat a ficko egyutt enekel az taho Topakkal a mandineren, ha alkalma adatik.
Nagy haverok, amint az Topak feltunik. Igy van ez Malnasi pozoloval is.
Con-artisztri: zsidok es cigok, ebbol elnek, csak az elsobb intelligensebb, s mint olyan, sokkal veszelyesebb bunozo.
Tortenelmileg, mind belebuktunk, mikor a zsidok mimikrijet bevettuk. S hat a ficko egyutt enekel az taho Topakkal a mandineren, ha alkalma adatik.
Nagy haverok, amint az Topak feltunik. Igy van ez Malnasi pozoloval is.
Con-artisztri: zsidok es cigok, ebbol elnek, csak az elsobb intelligensebb, s mint olyan, sokkal veszelyesebb bunozo.
tevevanegypupu 2012.07.30. 22:30:46
@MézesRozi:
Vagdalkoznak sarokba szorulva.Ha az ember elolvassa oket, megijed es undorodik attol a tomeny gyulolettol ami minden szavukbol arad. Magyarorszagon valoban lehetne felni, de ezektol..
Vagdalkoznak sarokba szorulva.Ha az ember elolvassa oket, megijed es undorodik attol a tomeny gyulolettol ami minden szavukbol arad. Magyarorszagon valoban lehetne felni, de ezektol..
Sebastian Knight 2012.07.30. 22:56:58
@Alfőmérnök:
"a Loxonék által kiközösített Mr Falafelt is"
Nem így történt.
Magára vett egy nem neki szóló kommentet (amelyben amúgy nem volt semmi személyeskedő vagy durva), és megsértődött.
Szerintem kár hogy lelépett.
"a Loxonék által kiközösített Mr Falafelt is"
Nem így történt.
Magára vett egy nem neki szóló kommentet (amelyben amúgy nem volt semmi személyeskedő vagy durva), és megsértődött.
Szerintem kár hogy lelépett.
picur3ka 2012.07.30. 23:01:25
@S=klogW:
Mintha nem tudna, mindnek termeszetellenes, nem letezo neveik vannak. Magat hogy hivjak, peldaul?
Sagvarinak 62 neve volt, ezek ilyen termeszetesen szervezkedo ugynokok, akkor is, ha nincs miert, aka "elmebeteg", a pontos meghatarozas.
Mintha nem tudna, mindnek termeszetellenes, nem letezo neveik vannak. Magat hogy hivjak, peldaul?
Sagvarinak 62 neve volt, ezek ilyen termeszetesen szervezkedo ugynokok, akkor is, ha nincs miert, aka "elmebeteg", a pontos meghatarozas.
Alfőmérnök 2012.07.30. 23:15:01
@atlantisotetseg: Arra céloz, hogy lépjek le, és menjek át arra a blogra? Nos, nekem ott publikálási jogom is van, tehát többszörösen is jogos a felvetése. Azonban én jobban szeretem a dialógus-formát, ami itt és a mandin egyelőre jobban érvényesül. Más szóval: itt és a mandin nagyobb a nyüzsi, ezért számomra szórakoztatóbb ezen oldalakon szájkaratézni, mint Falafel blogján.
picur3ka 2012.07.30. 23:19:23
"A szombati országos verseny kerékpáros távja haladt át a falun, és "fiatalok" azzal szórakoztak, hogy célba vették a gyorsan suhanó versenyzőket."
További részletek: kuruc.info/r/2/99324/#ixzz228vL42Z5
A ragadozoi viselkedesforma...
További részletek: kuruc.info/r/2/99324/#ixzz228vL42Z5
A ragadozoi viselkedesforma...
S=klogW 2012.07.30. 23:22:04
cseh lacinak nem alakul jól. érik gy. tamás lekapcsolása?
atlantisotetseg 2012.07.30. 23:25:48
@picur3ka: 1944. július 27-én Budapesten, a Budakeszi úti Nagy cukrászdában (ma Remiz étterem) találkozott egy másik kommunistával; ide érkezett négy csendőr az őrizetbe vételükre. Társa ellenállás nélkül megadta magát, Ságvári viszont hamis igazolványt mutatott fel, majd pisztolyt rántott a csendőrökre és hármójukat megsebesítette. A kibontakozó tűzpárbajban Ságvári megpróbált elmenekülni, kiürült pisztolyát eldobva kifutott az utcára, ám ott az egyik csendőr rálőtt és halálosan megsebesítette. A legenda szerint a csendőrök a haldokló Ságvárihoz lépve személyazonosságáról kérdezték, mire a válasz annyi volt: „Harminckét nevem volt, találjátok ki, melyik az igazi.” Ságvári és az egyik csendőr – akit a többiekkel együtt kitüntettek – a kórházban belehalt sérüléseibe.
Kristóf Lászlót, az egyik intézkedő csendőrt 1959-ben többek között Ságvári meggyilkolásáért halálra ítélték és kivégezték, a Legfelsőbb Bíróság azonban 2006. március 6-án hatályon kívül helyezte az ítéletet, kimondva, hogy Ságvárival szemben a csendőrök a korabeli jognak megfelelően jártak el.
Kristóf Lászlót, az egyik intézkedő csendőrt 1959-ben többek között Ságvári meggyilkolásáért halálra ítélték és kivégezték, a Legfelsőbb Bíróság azonban 2006. március 6-án hatályon kívül helyezte az ítéletet, kimondva, hogy Ságvárival szemben a csendőrök a korabeli jognak megfelelően jártak el.
picur3ka 2012.07.30. 23:28:02
" Szombat délután egy névnapi buliba volt hivatalos az egész család. Nagyon jól éreztük magunkat, mindaddig, míg hazafele nem indultunk.
Éjjel 11 körül sétálva indultunk el, négy felnőtt és két gyermek. A feleségemmel és a bátyám 9 éves kislányával mi előrébb jártunk, amikor arra lettünk figyelmesek, hogy jó néhány ember csoportosul előttünk pár méterrel. Amikor közvetlenül melléjük értünk, az egyik cigány származású férfi megszólalt: - Mi van, mit nézel, nem tetszik valami? - Azt sem tudtam, kihez beszél, hiszen rá sem néztem, csak igyekeztem hazafele a családommal. Ekkor megfordultam, és a férfi már ütötte is a fejem, egy másik pedig mellkason rúgott. Ezt látva, bátyám – aki néhány házzal mögöttünk jött a feleségével és kisebb gyermekükkel – segítségünkre sietett, de mire felmérhette volna a helyzet súlyosságát, már őt is ütlegelni kezdte egy harmadik cigány. Próbáltuk magunkat védeni, de a gyerekekre való tekintettel inkább a menekülési útvonalat kerestük. Ekkor alattomosan egy negyedik férfi is rám támadt, aki jól ágyékon rúgott. Nagy nehezen el tudtam menekülni, de ekkor mind a négyen a bátyámra támadtak. Dulakodás közben letépték róla a pólóját, ütlegelték, majd az egyik neki szánt ütés a segítségére siető felesége arcát súrolta. Összeszedtem magam, és visszasiettem segíteni, közben megérkezett a másik bátyám is. Ekkora a feleségem már értesítette a rendőrséget, és a síró, remegő gyerekeket biztonságba helyezte.
Ezután az indulatok látszólag csitultak, mivel a négy támadó beszaladt az egyikőjük házába, de egy percen belül felfegyverkezve (karó, kapa, vascső, kard) újra megtámadtak bennünket, ordítva rohantak felénk „Most végetek, most megdöglötök!” felkiáltással. Mi visszakoztunk, és ekkorra megérkezett a rendőrség is, a támadók pedig eltüntettek minden fegyvernek látszó tárgyat. A rendőrök megérkezése után az ő jelenlétükben is életveszélyesen megfenyegettek bennünket, hogy kiirtják az egész családunkat. Feljelentést nem merünk tenni, mert féltjük a családunk életét, így a csak a rendőrség tett feljelentést hivatalból, azonban ez a négy személy már nem volt ismeretlen számukra. Bízunk benne, hogy a bilincsben előállított támadóknak nem lesz esélyük többet ártatlan emberekre támadni."
További részletek: kuruc.info/r/35/99374/#ixzz228xJbb5a
Rasszista alapon tamadnak itten, ez teljesen nyilvanvalo. A miskolci kapitanynak teljesen igaza volt, hogy mire varunk?
Fidesz? Mire varunk?
Szerencsere:
szentkoronaradio.com/kulfold/2009_09_13_a-bilderberg-csoport-az-emberiseg-ket-harmadat-eltakaritana
Ha hinni lehetne nekik, hisz zsidok, az zsidokat es romakat fogjak meghagyni.
Éjjel 11 körül sétálva indultunk el, négy felnőtt és két gyermek. A feleségemmel és a bátyám 9 éves kislányával mi előrébb jártunk, amikor arra lettünk figyelmesek, hogy jó néhány ember csoportosul előttünk pár méterrel. Amikor közvetlenül melléjük értünk, az egyik cigány származású férfi megszólalt: - Mi van, mit nézel, nem tetszik valami? - Azt sem tudtam, kihez beszél, hiszen rá sem néztem, csak igyekeztem hazafele a családommal. Ekkor megfordultam, és a férfi már ütötte is a fejem, egy másik pedig mellkason rúgott. Ezt látva, bátyám – aki néhány házzal mögöttünk jött a feleségével és kisebb gyermekükkel – segítségünkre sietett, de mire felmérhette volna a helyzet súlyosságát, már őt is ütlegelni kezdte egy harmadik cigány. Próbáltuk magunkat védeni, de a gyerekekre való tekintettel inkább a menekülési útvonalat kerestük. Ekkor alattomosan egy negyedik férfi is rám támadt, aki jól ágyékon rúgott. Nagy nehezen el tudtam menekülni, de ekkor mind a négyen a bátyámra támadtak. Dulakodás közben letépték róla a pólóját, ütlegelték, majd az egyik neki szánt ütés a segítségére siető felesége arcát súrolta. Összeszedtem magam, és visszasiettem segíteni, közben megérkezett a másik bátyám is. Ekkora a feleségem már értesítette a rendőrséget, és a síró, remegő gyerekeket biztonságba helyezte.
Ezután az indulatok látszólag csitultak, mivel a négy támadó beszaladt az egyikőjük házába, de egy percen belül felfegyverkezve (karó, kapa, vascső, kard) újra megtámadtak bennünket, ordítva rohantak felénk „Most végetek, most megdöglötök!” felkiáltással. Mi visszakoztunk, és ekkorra megérkezett a rendőrség is, a támadók pedig eltüntettek minden fegyvernek látszó tárgyat. A rendőrök megérkezése után az ő jelenlétükben is életveszélyesen megfenyegettek bennünket, hogy kiirtják az egész családunkat. Feljelentést nem merünk tenni, mert féltjük a családunk életét, így a csak a rendőrség tett feljelentést hivatalból, azonban ez a négy személy már nem volt ismeretlen számukra. Bízunk benne, hogy a bilincsben előállított támadóknak nem lesz esélyük többet ártatlan emberekre támadni."
További részletek: kuruc.info/r/35/99374/#ixzz228xJbb5a
Rasszista alapon tamadnak itten, ez teljesen nyilvanvalo. A miskolci kapitanynak teljesen igaza volt, hogy mire varunk?
Fidesz? Mire varunk?
Szerencsere:
szentkoronaradio.com/kulfold/2009_09_13_a-bilderberg-csoport-az-emberiseg-ket-harmadat-eltakaritana
Ha hinni lehetne nekik, hisz zsidok, az zsidokat es romakat fogjak meghagyni.
Alfőmérnök 2012.07.30. 23:30:36
@picur3ka: El Topot Falafel személyesen ismeri, így értelemszerűen máshogy viszonyul hozzá, mint a többi kommentelőhöz.
Egy ismerősöm rendszeresen járt egy skinhead zenekar koncertjére, és elmesélte, hogy hogyan próbálták őt szolgálatosok – bizonyos ellenszolgáltatás fejében – beszervezni. Egy másik, mélyen hívő (protestáns) ismerősöm meg, aki aktívan részt is vesz a hitéletben, vagy miben, arról mesélt, hogyan próbáltak befurakodni a közösségükbe szélsőjobboldali, rasszista szövegeikkel kitűnő provokátorok.
Mindezt csak azért írtam le, mert úgy gondolom, hogy Falafel nem olyanokat ír, mint amiket a provokátoroktól elvárnak a szolgálatok.
Egy ismerősöm rendszeresen járt egy skinhead zenekar koncertjére, és elmesélte, hogy hogyan próbálták őt szolgálatosok – bizonyos ellenszolgáltatás fejében – beszervezni. Egy másik, mélyen hívő (protestáns) ismerősöm meg, aki aktívan részt is vesz a hitéletben, vagy miben, arról mesélt, hogyan próbáltak befurakodni a közösségükbe szélsőjobboldali, rasszista szövegeikkel kitűnő provokátorok.
Mindezt csak azért írtam le, mert úgy gondolom, hogy Falafel nem olyanokat ír, mint amiket a provokátoroktól elvárnak a szolgálatok.
atlantisotetseg 2012.07.30. 23:39:10
@Alfőmérnök: Arra céloztam, hogy ideje tenni az igazságtalanság ellen...nekem tetszik amit ír.
Sajnálom, hogy kétértelmű volt az én írásom.
Sajnálom, hogy kétértelmű volt az én írásom.
picur3ka 2012.07.30. 23:42:26
@atlantisotetseg:
Bocsanat, 32 akkor, rosszul emlekeztem, de mindegy is, ekkora szorasban mar.
Az viszont megdob, ezt nem tudtam, hogy az egyik csendort kivegeztek. Halal mindre, aszondom.
Bocsanat, 32 akkor, rosszul emlekeztem, de mindegy is, ekkora szorasban mar.
Az viszont megdob, ezt nem tudtam, hogy az egyik csendort kivegeztek. Halal mindre, aszondom.
picur3ka 2012.07.30. 23:45:03
@Alfőmérnök:
Na, ha szemelyesen ismeri is ezt a ferget, akkor meg rosszabb velemenyem van rola.
O okos, tudod. Itt hibazol, hogy azt hiszed, te is az vagy. A con-artist sokkal jobb nalad, hidd el!
Na, ha szemelyesen ismeri is ezt a ferget, akkor meg rosszabb velemenyem van rola.
O okos, tudod. Itt hibazol, hogy azt hiszed, te is az vagy. A con-artist sokkal jobb nalad, hidd el!
Alfőmérnök 2012.07.30. 23:49:20
@Sebastian Knight: Egyrészt a teakörön konkrétan így történt. Miután meghívták őt, egy Tormay Cécile-posztja miatt beszartak, kitiltották, és visszamenőlegesen törölték az addig elfogadott posztjait is.
Itt meg az történt, hogy Lala írt egy lefumigáló kommentet rá, ami bizonyos szempontból jogos is volt (bár szerintem ha ismerte volna korábbról a karaktert, akkor nem írta volna), ezen Falafel megsértődött, a „hivatalos” szerkesztők, Loxon meg Gloire, ahelyett, hogy visszahívták volna, vagy szó nélkül hagyták az esetet, vagy, mint Loxon, annyit fűztek hozzá, hogy „jó kommentelést mást blogokon” (gondolom azért, mert - nem minden ok nélkül - féltek, hogy Fala szellemi fölénybe kerül velük szemben).
Itt meg az történt, hogy Lala írt egy lefumigáló kommentet rá, ami bizonyos szempontból jogos is volt (bár szerintem ha ismerte volna korábbról a karaktert, akkor nem írta volna), ezen Falafel megsértődött, a „hivatalos” szerkesztők, Loxon meg Gloire, ahelyett, hogy visszahívták volna, vagy szó nélkül hagyták az esetet, vagy, mint Loxon, annyit fűztek hozzá, hogy „jó kommentelést mást blogokon” (gondolom azért, mert - nem minden ok nélkül - féltek, hogy Fala szellemi fölénybe kerül velük szemben).
Sebastian Knight 2012.07.31. 00:06:31
@Alfőmérnök:
Itt épp, hogy nem rá írta azt a kommentet Lala. Falafel pechje az volt, hogy pont a trolljárás idején kezdett itt kommentelni.
Itt épp, hogy nem rá írta azt a kommentet Lala. Falafel pechje az volt, hogy pont a trolljárás idején kezdett itt kommentelni.
picur3ka 2012.07.31. 00:09:25
@Alfőmérnök:
Te naiv vagy, haver. Ha az vagy es nem zsido csitkom, szinten.
Amiket a nokrol gondolsz az kb azon a 3000 eves szinten mozog.
Te naiv vagy, haver. Ha az vagy es nem zsido csitkom, szinten.
Amiket a nokrol gondolsz az kb azon a 3000 eves szinten mozog.
Alfőmérnök 2012.07.31. 00:23:38
@atlantisotetseg: Mivel nem ismerem, csak ötleteim vannak, hogy miket gondol valójában. Lehet, hogy rosszhiszemű voltam, azért értettem félre.
tewton 2012.07.31. 02:28:43
nahát, micsoda juborkaszezonyt prodjukálnak itt maguk!
legyenek trendiek.
ha minden sikerül én pl. a héten a khapholcsi nepokon fogom figyelni, hogy mit virít mártapista (pécs, zs-központ, és ördögkatlanos kapolcs-franchise), hobo (apu lőtt ellenforradalmárokra, de én szolidáris vagyok). külön helyszín oszkó (de mit keresek a wizzairban) péter blues-színpada. hétfő éjjel láttam galkó balázst is fél méterről, de PC fehéremberként nem röhögtem arcon.
legyenek trendiek.
ha minden sikerül én pl. a héten a khapholcsi nepokon fogom figyelni, hogy mit virít mártapista (pécs, zs-központ, és ördögkatlanos kapolcs-franchise), hobo (apu lőtt ellenforradalmárokra, de én szolidáris vagyok). külön helyszín oszkó (de mit keresek a wizzairban) péter blues-színpada. hétfő éjjel láttam galkó balázst is fél méterről, de PC fehéremberként nem röhögtem arcon.
VI. Béla 2012.07.31. 07:20:49
@MézesRozi:
Klasszikus ÉS cikk, rengeteg hivatkozást használ, de nem ad egyszerű választ egy egyszerű kérdésre: mit kezdünk a ténnyel, hogy sok zsidó "származású" politikus volt a tanácsköztársaság vezetői között?
E helyett meg akarja szabni, hogy mit szabad gondolni.
Klasszikus ÉS cikk, rengeteg hivatkozást használ, de nem ad egyszerű választ egy egyszerű kérdésre: mit kezdünk a ténnyel, hogy sok zsidó "származású" politikus volt a tanácsköztársaság vezetői között?
E helyett meg akarja szabni, hogy mit szabad gondolni.
S=klogW 2012.07.31. 07:39:27
@tewton: ez lenne a művészetek völgye? elkötelezett emberek találkozója?
oszkó előtt/után a lauder zeneiskolát se szalassza el az oszkó színpadon.
oszkó előtt/után a lauder zeneiskolát se szalassza el az oszkó színpadon.
atlantisotetseg 2012.07.31. 07:54:37
@tevevanegypupu: "Negyven évig hajtogattak a Horthy-fasizmust, amit két generációval el is hitettek. Husz éve végre úgy-ahogy lassan kezd kiderülni az igazság, ettől ijedtek meg annyira és hazudnak, feketítenek dupla lendülettel, de egyre sikertelenebbül."
Szerintem emberek többsége nem hit nekik, azonban tudták hogy (minimum) veszélyes nyíltan szemen kopni őket. Most már lehet.
Szerintem emberek többsége nem hit nekik, azonban tudták hogy (minimum) veszélyes nyíltan szemen kopni őket. Most már lehet.
S=klogW 2012.07.31. 08:17:37
@atlantisotetseg: gyömrőn most akarna összehozni népszavazást horthy ellen
tevevanegypupu 2012.07.31. 08:32:24
@atlantisotetseg:
Akiket a szocializmus "segitsege" emelt ki a szegenysegbol - bar nyugodtan kiemelkedhettek anno Klebelsberg vagy Prohaszka segitsegevel is - ok akartak hinni, hogy Horthy meg az o fasizmusa volt az oka mindennek.Egyebkent eppen a zsidok maguk is tudhatjak - a numerus clausus ellenere is - hogy mennyivel jobb, lehetosegekkel teljesebb elet volt Horthy alatt mint Kadareknal (kiveve a Hellerek koret), olyan pezsgo zsido kulturalis elet es ipar alakult ki akkor, amilyen lassan de biztosan megvalosul most is. Szoval vagy hulyek vagy tenyleg elegedetlensegre es szethuzasra itelte oket az Orokkevalo, hogy tonkre akarjak tenni reszben a sajat eletuket is, de foleg a masoket.
Akiket a szocializmus "segitsege" emelt ki a szegenysegbol - bar nyugodtan kiemelkedhettek anno Klebelsberg vagy Prohaszka segitsegevel is - ok akartak hinni, hogy Horthy meg az o fasizmusa volt az oka mindennek.Egyebkent eppen a zsidok maguk is tudhatjak - a numerus clausus ellenere is - hogy mennyivel jobb, lehetosegekkel teljesebb elet volt Horthy alatt mint Kadareknal (kiveve a Hellerek koret), olyan pezsgo zsido kulturalis elet es ipar alakult ki akkor, amilyen lassan de biztosan megvalosul most is. Szoval vagy hulyek vagy tenyleg elegedetlensegre es szethuzasra itelte oket az Orokkevalo, hogy tonkre akarjak tenni reszben a sajat eletuket is, de foleg a masoket.
S=klogW 2012.07.31. 08:57:52
@tewton: végigböngészve a programot, ez a rendezvény mintha teljesen kifordult volna magából
www.muveszetekvolgye.hu/programkereso/index.php
oszkó, hobo, pajabeja, snétberger, lammdávid, tilosrádió, Hebraizmusok a magyar kultúrában, lauder zeneiskola, waldorf iskola színielőadás
tewton, maga lelepleződött :)
www.muveszetekvolgye.hu/programkereso/index.php
oszkó, hobo, pajabeja, snétberger, lammdávid, tilosrádió, Hebraizmusok a magyar kultúrában, lauder zeneiskola, waldorf iskola színielőadás
tewton, maga lelepleződött :)
S=klogW 2012.07.31. 09:32:46
na ez viszont szemét dolog
www.medicalonline.hu/eu_gazdasag/cikk/mar_latszik__hogyan_szukitik_a_korhazi_ellatast
www.medicalonline.hu/eu_gazdasag/cikk/mar_latszik__hogyan_szukitik_a_korhazi_ellatast
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.31. 09:32:57
@tewton: maga kefél ottan valami helyi rimát? vagy mi a jó istent keres évről évre azon az alember parádén? nem értem.
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.31. 09:38:25
nol.hu/lap/allaspont/20120731-horthy-szelet_elvitelre
csak le kéne tépni a tökit ennek a kácsornak
csak le kéne tépni a tökit ennek a kácsornak
Bell & Sebastian 2012.07.31. 09:45:00
Ez a süti se rossz, de Simics kétmilliárdos osztaléka még jobb, pedig még be sem indult a bolt.
VI. Béla 2012.07.31. 09:53:45
@tewton:
Ezt is nézze meg:
Szociopoly – Gazdálkodj, ahogy tudsz!
Bárki kipróbálhatja, mire is elég a segélyből, családi pótlékból, GYES-ből, feketemunkából szerezhető jövedelem. Játékmesterek: Esélyek Háza, Üres Tér Társulat, Emberség Erejével Alapítvány önkéntesei. (CSALÁDI)
Ezt is nézze meg:
Szociopoly – Gazdálkodj, ahogy tudsz!
Bárki kipróbálhatja, mire is elég a segélyből, családi pótlékból, GYES-ből, feketemunkából szerezhető jövedelem. Játékmesterek: Esélyek Háza, Üres Tér Társulat, Emberség Erejével Alapítvány önkéntesei. (CSALÁDI)
tewton 2012.07.31. 10:05:47
@jose maria padilla:
dehhogyis évről évre! csak most így alakult ... érdekes ám a rezervátum, amikor egyben lefárad vidékre :)
ez a horthy-szeletes szöveg egyszerűen gagyi. amikor a szerző közli, hogy elvitelre lesz, már marhavagonokat hallucináltam.
dehhogyis évről évre! csak most így alakult ... érdekes ám a rezervátum, amikor egyben lefárad vidékre :)
ez a horthy-szeletes szöveg egyszerűen gagyi. amikor a szerző közli, hogy elvitelre lesz, már marhavagonokat hallucináltam.
pamocsnyik 2012.07.31. 10:08:23
@jose maria padilla: a gyermek édesanyja nem talált még erre egy magának is tetsző, áthidaló megoldást? :oD Egyébként tényleg nincs könnyű dolga, mert a női nemi szervre valóban idiótábbnál idiótább kifejezéseink léteznek, én is utálom mindegyiket. Én a gyerekemnek mindig is azt mondtam, hogy "gyere, tisztába tesszük, kitöröljük, "elverem" a segged"... Mossuk meg a pöcsöd, kukid. A kuki kifejezést (tudom, ezt is utálja, mert gügyög a szó..) a fiam átalakította kukurunak, mert gondolta a kukinak semmi értelme. A kicsi már ezt örökölte.
Aki szerint viszont egy gyermek szájából egészségesen hangzik a pina és a fasz, az nem normális. Szerintem ne aggódjon a punci, nuni, muncus, stb. szavaktól, csak egy rövidke átmeneti időre kell elviselnie, hiszen a maguk nevelési közegéből úgy is magától adódni fog, hogy a gyerek ezeket magától fogja elhagyni, utálni. Ma már az én nagy fiam sem finomkodik a kifejezésekben... :oD Ja, a "pisilő" meg tök degenerált... Pont hogy olyan "nem nevezzük nevén" üzenete van...
Aki szerint viszont egy gyermek szájából egészségesen hangzik a pina és a fasz, az nem normális. Szerintem ne aggódjon a punci, nuni, muncus, stb. szavaktól, csak egy rövidke átmeneti időre kell elviselnie, hiszen a maguk nevelési közegéből úgy is magától adódni fog, hogy a gyerek ezeket magától fogja elhagyni, utálni. Ma már az én nagy fiam sem finomkodik a kifejezésekben... :oD Ja, a "pisilő" meg tök degenerált... Pont hogy olyan "nem nevezzük nevén" üzenete van...
Alfőmérnök 2012.07.31. 10:15:06
@jose maria padilla: @tewton: Ha csajozni megy, jól teszi. Mikor én utoljára ott jártam (basszus, már tíz éve), egész jó volt a felhozatal.
Alfőmérnök 2012.07.31. 10:23:01
@pamocsnyik: "Aki szerint viszont egy gyermek szájából egészségesen hangzik a pina és a fasz, az nem normális."
Szerintem ilyet senki nem állított. Mondjuk a pöcs sem sokkal jobb szerintem.
Szerintem ilyet senki nem állított. Mondjuk a pöcs sem sokkal jobb szerintem.
S=klogW 2012.07.31. 10:23:39
@pamocsnyik: a pöcs maga szerint szignifikánsan disztingváltabb a f.sznál? a pisilő egy kisgyerek esetében ugyan mitől hordozná a "ne nevezzük nevén" üzenetet?
@Alfőmérnök: felébredt a gyanúm: a "csajozás" magyarul d.gás? mióta? mely társadalmi rétegben?
@Alfőmérnök: felébredt a gyanúm: a "csajozás" magyarul d.gás? mióta? mely társadalmi rétegben?
S=klogW 2012.07.31. 10:24:30
3000.
:)
:)
tewton 2012.07.31. 10:26:45
natessék
index.hu/belfold/2012/07/31/illegalis_dohanyuzem_nyiregyhazan/
hiába innováció, önellátás, munkahelyteremtés, kézműves munka, s lényeg:
"Az elkövetők 13 millió forint kárt okoztak a költségvetésnek. Ellenük költségvetési csalás bűntette és jövedéki termékkel való visszaélés elősegítésének vétsége miatt indult büntetőeljárás. Ráadásul akár több mint húszmillió forintos jövedéki bírságra is számíthatnak."
index.hu/belfold/2012/07/31/illegalis_dohanyuzem_nyiregyhazan/
hiába innováció, önellátás, munkahelyteremtés, kézműves munka, s lényeg:
"Az elkövetők 13 millió forint kárt okoztak a költségvetésnek. Ellenük költségvetési csalás bűntette és jövedéki termékkel való visszaélés elősegítésének vétsége miatt indult büntetőeljárás. Ráadásul akár több mint húszmillió forintos jövedéki bírságra is számíthatnak."
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.31. 10:50:53
@MézesRozi: jesszusom! miért hiszi minden nő, hogy minden nő úgy élvez el, meg úgy maszturbál, mint ő? hiszi, hogy több nőt láttam maszturbálni, mint maga? :)
szóval bármilyen hihetetlen, van amelyik morzsolgat, egy ujjal, két ujjal, klitoriszt pőrén dörzsöl, szeméremajak közé szoritva dörzsöl, ujbeggyel pöcögtet, és így a végtelenségig.
na! mostmán tudja.
:)
/ha valamelyik nagyokos le szeretné ütni a dedós labdát, hogy jé, maga mellett maszturbálnak? igen, előfordult, hogy mondjuk inkább ittunk és röhögtünk a barátokkal, a csaj intézze el magát, vagy éppen már untam az egészet, stb. :)/
szóval bármilyen hihetetlen, van amelyik morzsolgat, egy ujjal, két ujjal, klitoriszt pőrén dörzsöl, szeméremajak közé szoritva dörzsöl, ujbeggyel pöcögtet, és így a végtelenségig.
na! mostmán tudja.
:)
/ha valamelyik nagyokos le szeretné ütni a dedós labdát, hogy jé, maga mellett maszturbálnak? igen, előfordult, hogy mondjuk inkább ittunk és röhögtünk a barátokkal, a csaj intézze el magát, vagy éppen már untam az egészet, stb. :)/
pamocsnyik 2012.07.31. 10:54:30
@S=klogW: határozottan. A pöcs viccesen hangzik, a fasz durván.
Mitől hordozná? Mert az egy megerőszakolt név a nemi szervre. Nyilvánvalóan egy kompromisszumos mű dolog azoknak, akik nem akarják nevén nevezni ezeket a szerveket. Egy álszemérmeskedő baromság.
Mitől hordozná? Mert az egy megerőszakolt név a nemi szervre. Nyilvánvalóan egy kompromisszumos mű dolog azoknak, akik nem akarják nevén nevezni ezeket a szerveket. Egy álszemérmeskedő baromság.
S=klogW 2012.07.31. 10:56:59
@jose maria padilla: szerintem maga piacon vett gyereket. vajon mire használhatja valójában ...
S=klogW 2012.07.31. 10:58:07
@pamocsnyik: ebben nem fogunk egyetérteni. de úgy látom, nem vagyok egyedül @Alfőmérnök:
MézesRozi 2012.07.31. 11:04:42
@jose maria padilla:
már megbocsásson, de egy ujjal nem lehet maszturbálni. jesszusom, miért hiszi minden férfi, hogy amit lát az orgazmus?:))
már megbocsásson, de egy ujjal nem lehet maszturbálni. jesszusom, miért hiszi minden férfi, hogy amit lát az orgazmus?:))
MézesRozi 2012.07.31. 11:07:28
@MézesRozi:
hopp. na most röhöghet.
amit akartam írni:
egy ujjal nem lehet morzsolgatni. csak itten egészen zavarba hozott ezzel a pőreséggel.
:)))
hopp. na most röhöghet.
amit akartam írni:
egy ujjal nem lehet morzsolgatni. csak itten egészen zavarba hozott ezzel a pőreséggel.
:)))
Alfőmérnök 2012.07.31. 11:09:59
@S=klogW: Lehetett ott csajozni is, klasszikus értelemben. A jobbfejek Kapolcsra mentek, nem a Szigetre. Ma már nem mennék oda, de elég jó emlékeim vannak, mondjuk nem sokra emlékszem, mert persze egész nap ittunk. :) De voltak jó programok is, Cseh Tamás koncert, meg ilyenek.
pamocsnyik 2012.07.31. 11:12:19
@S=klogW: Az nem baj. Ahogy a munkásságát olvasgattam, ez nekem egyáltalán nem fáj.
pamocsnyik 2012.07.31. 11:14:57
@MézesRozi: Rozi, ne beszéljen butaságot... Azért, mert maga nem tud...
S=klogW 2012.07.31. 11:17:17
hozé csak röhög a markába, hogy ezzel a témával sikeresen saját alemberi szintjére rántott másokat is a folyamban
nem kellene újat kezdeni?
nem kellene újat kezdeni?
S=klogW 2012.07.31. 11:19:57
@Alfőmérnök: tényleg? kár. azért alkalmasint figyelje meg, általában milyen emberek milyen kontextusokban használják a p.cs szót.
pamocsnyik 2012.07.31. 11:20:24
@S=klogW: már megtörtént...
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2012.07.31. 11:25:14
@pamocsnyik: Igen:
delphoijosda.blog.hu/2012/07/31/xix_504
Kellemes öngyönyörokozást, kedves Hölgyeim. :}
delphoijosda.blog.hu/2012/07/31/xix_504
Kellemes öngyönyörokozást, kedves Hölgyeim. :}
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.07.31. 11:30:09
@S=klogW: szerintem anyádat is elintéztem valamikor
picur3ka 2012.07.31. 19:41:01
@VI. Béla:
Sok????? Mind az volt nagyjabol, nem? A kommenizmus zsido mozgalom, kire akarjak kenni?
A zsidok is maguk ott Izraelben kibuczolnak, ami egy kommunalis letezes, ez az o dolguk, kinek, mi koze hozza?
Sok????? Mind az volt nagyjabol, nem? A kommenizmus zsido mozgalom, kire akarjak kenni?
A zsidok is maguk ott Izraelben kibuczolnak, ami egy kommunalis letezes, ez az o dolguk, kinek, mi koze hozza?
picur3ka 2012.07.31. 19:47:07
@Alfőmérnök:
Semmi keteves gyerek ilyenrol nem beszelget, hacsak a szulo nem inicialja. Tobbjuk alig beszelget barmirol ebben a korban. Jol nevelt gyermekek meg nem beszelgetnek ilyesmirol nagyon sokaig.
Magyarorszagiak tele vannak cigokkal meg zsidokkal, ez lehet egy ilyen kulturalis kovetkezmeny.
Semmi keteves gyerek ilyenrol nem beszelget, hacsak a szulo nem inicialja. Tobbjuk alig beszelget barmirol ebben a korban. Jol nevelt gyermekek meg nem beszelgetnek ilyesmirol nagyon sokaig.
Magyarorszagiak tele vannak cigokkal meg zsidokkal, ez lehet egy ilyen kulturalis kovetkezmeny.
picur3ka 2012.07.31. 22:17:20
De jot mulattam!
Zsido temeto rongalas topik, egy kommentelo:
Nagyon kellet ez a rongalas a felujitas fedezesi koltsegeire, lattad, milyen allapotban volt, soha nem jart ott senki.
Zsido temeto rongalas topik, egy kommentelo:
Nagyon kellet ez a rongalas a felujitas fedezesi koltsegeire, lattad, milyen allapotban volt, soha nem jart ott senki.
napolajos (törölt) 2012.08.01. 00:19:32
@jose maria padilla: kifelejtetett a legfontosabb variánst, amikor a csaj nagy vastag műbránert nyomkod fel magának. :) Ezt én természetesen. természet ellenesnek tartom, s mint ilyet elítélem.
napolajos (törölt) 2012.08.01. 00:35:30
Segítsenek.
Egyik ismerősömnek írtam ezt :
" a kabbala a zsidó misztika eszenciája. Nem ajánlott az olvasása, tévútra viszi az egészséges elmét."
Ismerősöm visszakérdezett:
"De miért?
Én ilyeneket találtam:
legfőbb célja, hogy elvezesse az embert a legfőbb lénnyel / Istennel/ való tökéletes egyesüléshez.
5 részre osztható:
1. szóbeli / ez szájhagyomány útján terjedt
2. írott - a világ szerkezetének és törvényeinek leírásával foglakozik
3. irodalmi
4. szimbolikus
5. gyakorlati - a fejlődés gyakorlati kérdéseire válaszol"
Tud erről valaki valamit mondani, hogy miért ne foglalkozzon egészséges lélek ilyesmivel? Konkrétan és röviden összefoglalná nekem valaki ?
Egyik ismerősömnek írtam ezt :
" a kabbala a zsidó misztika eszenciája. Nem ajánlott az olvasása, tévútra viszi az egészséges elmét."
Ismerősöm visszakérdezett:
"De miért?
Én ilyeneket találtam:
legfőbb célja, hogy elvezesse az embert a legfőbb lénnyel / Istennel/ való tökéletes egyesüléshez.
5 részre osztható:
1. szóbeli / ez szájhagyomány útján terjedt
2. írott - a világ szerkezetének és törvényeinek leírásával foglakozik
3. irodalmi
4. szimbolikus
5. gyakorlati - a fejlődés gyakorlati kérdéseire válaszol"
Tud erről valaki valamit mondani, hogy miért ne foglalkozzon egészséges lélek ilyesmivel? Konkrétan és röviden összefoglalná nekem valaki ?
picur3ka 2012.08.01. 00:52:41
@napolajos:
Mert non-empathikus elmebetegge vallhat konnyen. Aki csak sajat magarol tud, mint a zsidok nagy resze, 3 eves szocialis keszseg szint. Nincs empathia masok irant. Aka, elmebeteg.
Mert non-empathikus elmebetegge vallhat konnyen. Aki csak sajat magarol tud, mint a zsidok nagy resze, 3 eves szocialis keszseg szint. Nincs empathia masok irant. Aka, elmebeteg.
S=klogW 2012.08.01. 07:23:11
@napolajos:
Mát 15:11 Nem az szennyezi be az embert, ami bemegy a száján, hanem az, ami kijön rajta.”
Mát 15:11 Nem az szennyezi be az embert, ami bemegy a száján, hanem az, ami kijön rajta.”
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2012.08.01. 15:39:14
Még egyszer, kérem itt folytassák (az admin-felület váltása óta nem tudom lezárni a bejegyzéseket):
delphoijosda.blog.hu/2012/07/31/xix_504
delphoijosda.blog.hu/2012/07/31/xix_504
Az utolsó 100 komment: