gloire 2011.10.12. 23:57

VIII.

 

3004 komment

abandi 2011.11.27. 18:20:27

@Tündér_Lala:
Us-rael rendelkezik a legtöbb, legfejlettebb robotrepülővel, robotbombakeresővel, robotmiafaszommal...
Ezek pont arra jók, hogy gátlástalankodjunk, hergelve a cigányokat...
Nincs ott semmi, csak dögvész-veszély!
Meg egy kis gyakorlat maholnapra...

reality 2011.11.27. 18:22:53

@Tündér_Lala: A pakisztániak válasza erre az volt, hogy a szövetségesek utánpótlását elvágták.

reality 2011.11.27. 18:23:49

@Tündér_Lala: Miért (lenne) kevés és elkésett?

abandi 2011.11.27. 18:26:15

@VI. Béla:
Éhezni fognak a rühösök!

reality 2011.11.27. 18:29:15

@VI. Béla: Lekésett. Már linkeltem. :)

abandi 2011.11.27. 18:33:25

@abandi:
Szokás szerint...a sziti vasbeton-üveg kolosszusait meg nem lehet befűteni két őlnyi vízes fával, az inyternyet is nyet...

Tündér_Lala 2011.11.27. 18:40:41

@reality: Mert ha Déleurópa bedől márpedig ezen dolgoznak, akkor a frnciák is és akkor a németek sem állnak meg.
Különös tekintettel, hogy ha még egy halom pénzt bedobnak gyengítésük érdekében.
Ne tévedjünk nagyságrendekkel jobban állnak a későbbi kilábaláshoz, (szervezeteik, gyártókapacitásaik, szaktudásuk megmarad) de kinek fogják eladni a termékeiket, ha minden piac bedől ?

abandi 2011.11.27. 18:46:26

Ez a gazdasági bedűtés, egy játék!
Egyszerűen pánikot generálnak a lakósság körében, hogy:
Eladják az aranyukat, többet gályázzanak, örüljenek, hogy lik van a valagukon.
A Nagy Háborút már rég elkezdték!

VI. Béla 2011.11.27. 18:55:03

@reality:

Talán nem akkora baj ez. Maga rabolni is szokott, Mr Hyde?

abandi 2011.11.27. 19:00:45

@Lew Archer:
És ezt a féregnyúlványt még számontartják a tudjukkik...
Hol van a magyarországi lakhelye vajon?

reality 2011.11.27. 19:04:21

@VI. Béla: Rabolni? Mr. Hyde? Mi van? :)

Tündér_Lala 2011.11.27. 19:07:33

@Lew Archer: Nem is kell ide IMF. Drusszám tudja, hogy mit szeretnének.

Hatása általános elszegényedés, csak a gazdagok tanulhatnak, a lumpenek szaporodnak és a közép osztály kihal, Jönnek majd sírni, hogy adakozzunk a nem jogosult gyerekek gyógykezelésére, még több pénzt visznek el az országból stb..

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 19:08:24

@abandi: Bandi, te jössz nekem egy karton borral!!! A kedvedért meghallgattam Szántait, azazhogy csak az utolsó ötödén aludtam el, kb. abbban lehettek a vakolás bizánci kezdetei, amit beharangoztál... Ugyanis addog csak a süket szektadumáját nyomatta. Bűnös vagy.

abandi 2011.11.27. 19:09:00

Nézzék, maguk konzik:
Ismerjük a viccet a forradalomról zanzásítva:
Ha zsidó kölykök rohangálnak fegyverrel: még tart.
Ha már az apjuk furikázik jóautóval ugyanott, végetért.
Én mégis megkockáztatnám a lázadást...mondjuk polgári engedetlenségi szinten, azaz holnaptól sokat beszélgetek az engem megbüntetni akaró orbánalkalmazottal...
hehehe...

VI. Béla 2011.11.27. 19:09:14

@reality:

Azt negyven rabló néven linkelte... :-)

abandi 2011.11.27. 19:11:01

@Arma Gedeon2:
Elégedjen meg némi HP-val ha kérhetném, most főzöm...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 19:11:09

@VI. Béla: nem "félnek". Utasították a követségeiket, hogy mi a teendőjük a leendő euróösszeomlás idején. Információjuk van...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 19:12:23

@abandi: inkább a szerkóra lenne szükségem... :-)

reality 2011.11.27. 19:12:35

@VI. Béla: Jaj, elnézését kell kérjem: én tényleg mást linkeltem. A "negyven rabló" nem én vagyok. :)
Igaz, kicsit meg vagyok zavarodva ebben a nagy pánikban. :)

Lew Archer 2011.11.27. 19:15:01

@Arma Gedeon2:

Bandi mindannyiunknak jön egy karton borral.

VI. Béla 2011.11.27. 19:21:31

@reality:

Pánik? Én nyugodt vagyok.

Lew Archer 2011.11.27. 19:28:19

@Tündér_Lala:

Nagyjából ez Matolcsy alternatívája, a többi csak mellébeszélés. Hogy olyan jobboldali gazdaságpolitika, ami tetszik a piacoknak, ja.

abandi 2011.11.27. 19:29:05

@Lew Archer:
Maga csak nem isztergámi?
Azok ilyenek...
De tudja mit, az utófőzetből kaphat...

Lew Archer 2011.11.27. 19:33:15

@abandi:

Örülök, hogy nem a rézelejét ajánlja :)

abandi 2011.11.27. 19:34:55

@Arma Gedeon2:
Hallgassa meg ugyanott László Gyula bát is, hátha vígasztalódik egy csöppet...

abandi 2011.11.27. 19:35:49

@Lew Archer:
Hát igen...a böcsület...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 19:46:17

@Lew Archer: nem erről van szó! Hanem, hogy a reménytelen balfaszkodást nevezik ki alaptalanul "szabadságharcnak"!
Itt van például ez a káosz:

www.napi.hu/magyar_gazdasag/kivegeznek_budapestet_debrecen_lenne_a_legnagyobb_magyar_varos.503121.html

Először is milyen hazafias kormányzás az, ahol a miniszterelnök maga bátorítja frakciója tagjait minél több egyéni indítvány beadására, ez tiszta anarchia, mégha sejtjük is, hogy némelyik egyéni indítvány csak nevében az.
De végülis a Fidesz embereként lett tarlós főpolgármester, a debreceni polgi is fideszes és a módisítókat beadók is azok. Ez nem szabadáságharc, vagy esetleg épp az, a legjobb kuruc hagyományok értelmében, amikor minden felkelő megy a saját feje után, legádázabb ellenségei egyes bajtársai, akikkel haragban van és legfőbb ellenfele a csatatéren a másik sereg poggyásza, mert az szokta megállítani az előrenyomulásban...

abandi 2011.11.27. 19:50:16

Egyébként a borról jut eszembe:
ittak már valaha badacsonyi kéknyelűt, vagy szürkebarátot helyi termelőtől?
Vagy békési szilvapáleszt, nagy mennyiségben?
Nagy valószínűséggel nem.
Ezek minőségi agymozdítók, tehát kiszámíthatatlan a magukra gyakorolt hatásuk.
Ezt a kockázatot -beláthatják maguk is- bármikor fölvállalom egy megfelelő helyen és időben...

Tündér_Lala 2011.11.27. 19:54:57

mandiner.hu/cikk/20111127_kaufer_virag_illik_e_kotni_a_parlamentben

Oh nem csak az IMF tárgyaláson.
Az ostobaságnak nincs határa ? A házelnök mag időnként gomolyít.

abandi 2011.11.27. 19:59:09

@Arma Gedeon2:
Loxon berakott ide egy linket nemrég, hogy a pártokrácia egy jól jövedelmező csinálmány.
Namost, ez oké, de a cionista gazdasági-világ rabszolgái (mi is itt ójrópában)
eddig is kiszolgálóik voltunk, nemhogy egy általuk kierőszakolt háborúban...
A Thürmert kinevezném kínai nagykövetnek...azonnal!

abandi 2011.11.27. 20:01:46

És a Moldovát mellé sajtó attasénak....

abandi 2011.11.27. 20:12:14

@Tündér_Lala:
Kövér Laca a néhai MSZMP belsős munkatárs...a kommenista faló pápai huszár, mint a falujabéli gyurcsányi...
Sorosivadékok.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 20:14:04

Ez tökjó, a mandin kommentelte valaki, ajánlom:

szombat.portalinternet.hu/2005/0506zsidoporno.htm

Büszkélkedok a zsidó szerző, hogy fajtársai a pornóiparral is kivették a részüket a rohadtgoj társadalom felforgatásából.

Lew Archer 2011.11.27. 20:18:21

@Arma Gedeon2:

Gedeon, én azt nem állítom, hogy a kormány politikája koherens és jól kidolgozott, mert nem az. De itt gazdasági kérdésekben a kifogás konkrét dolgokat ér, hogy adóztassunk-e külön szektorokat, hogy privatizáljuk-e a társadalombiztosítást, legyen-e családi adókedvezmény, hogy kivessünk-e általános ingatlanadót, hogy a bankok vállaljanak-e terheket a devizahitelezés problémáinak kapcsán. A probléma ezek körül a dolgok körül van, és egy nem balfaszkodó szabadságharcnak sem igen lennének más válaszai ezekre a kérdésekre.

abandi 2011.11.27. 20:30:07

@Lew Archer:
Ezek a sarc-variációk csak annak kérdések, aki a mindenáron jószolgálatiadósságtörlesztés mámorában él.
Mi van ha aszonygyuk, hogy lófaszt? Háború a kiantantal?
Épp ideje volna...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.11.27. 20:31:10

mno.hu/belfold/elsopro-fideszes-gyozelem-budan-1034349

Érdekes lenne tudni, a libik nem mentek el vagy a zömül átszavazott a szocikra?

Lew Archer 2011.11.27. 20:33:53

@abandi:

Na, ez jó kérdés. Kamattörlesztés nélkül lazán pluszos az államháztartás, ha jól emlékszem.

abandi 2011.11.27. 20:42:25

@Lew Archer:
Azt nem tudom, de:
Leminősítettek a tudjukkik?
Akkor: hiteltörlesztés befagyasztva, Alföldi buziúrnak még egymilliárd, és Siófokon is 40 ezres stadion fog épülni, á la zsidesz...

Lew Archer 2011.11.27. 20:53:13

@abandi:

Az is lehet, hogy lebombáznának minket. Sose lehet tudni.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 21:03:42

@Lew Archer: Nem, először is nem lehet szabadságharcot folytatni, mert mi is az "ellenség" részei vagyunk! Ami most megbukik, az egy RENDSZER, melyből kilépni nem lehet, amíg működőképes.

abandi 2011.11.27. 21:04:32

@Lew Archer:
Remélem a lekoszlott Csepelt zúzzák porrá,elsőként mint '44-ben!
Csak most használnának...

abandi 2011.11.27. 21:07:23

@Arma Gedeon2:
Törököt fogtam, nem enged esete...
Vasvilla: örökkéátkozott dózsagyörgy hol valál?!

Lew Archer 2011.11.27. 21:10:26

Miről akarunk az IMF-fel tárgyalni? Olaszország elvisz minden pénzt.

"A torinói napilap New York-i tudósítójának értesülése szerint az IMF 400-600 milliárd eurós programmal segítené meg Olaszországot, így Montinak 12-18 hónapja lenne a reformok keresztülvitelére az ország adósságainak átrendezése - lényegében a fizetésképtelenség bejelentése - nélkül."

"Ekkora hitelcsomagot azonban még az IMF is nehezen tud összerakni - írta a La Stampa - , ezért vagy újabb SDR-kibocsátással kell forrást teremtenie, vagy az Európai Központi Bankkal (ECB) kell együttműködnie."

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/oriascsomagot_kaphat_az_imf-tol_olaszorszag.503117.html

abandi 2011.11.27. 21:14:55

@Lew Archer:
Higgye el, van annyi virtuális pénz amivel a maga által olvasott sajtótermékeket is megetetik...
Az az igazán szegény, aki már igérni sem tud!

tevevanegypupu 2011.11.27. 21:25:24

@Arma Gedeon2:

Azt hittem hulyeskedik.(: Persze tenyleg felesleges prudnek bizonyulni, hiszen erre nagy kereslet van mindenhol, de azert ezt rendkivuli erdemnek feltuntetni - marmint hogy produceroljak meg szereplenek is benn - kisse bizaroid.Gondolom az anyagi reszere buszkek foleg, ez nyilvan nyereseges uzletaga a filmiparnak.

abandi 2011.11.27. 21:30:20

@tevevanegypupu:
Kedves Teve, kegyed nem ismeri a modást?
-Az internet lényege ráfér 10 dvd lemezre.
Ebből 9 a pornó...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 22:05:21

@tevevanegypupu: nem, egyértelmű a cikkből, DICSEKEDVE, hogy a pénz csak hab a tortán, a pornó a goj társadalom bomlasztásának elsőrendű eszköze.

abandi 2011.11.27. 22:11:23

@Arma Gedeon2:
Az úrhölgyek nem néznek pornót, tehát a hitvesi elhidegülést más rovására írják...

tevevanegypupu 2011.11.27. 22:17:48

@Arma Gedeon2:

Nem lehet tudni kik azok elsosorban akiknek valoban mindennapi szuksegletuk ilyesmit nezni..ugy kepzelem inkabb kamaszok, es ebben a kerdesben aztan valoban mindegy, hogy zsido vagy kereszteny-e a fiatal, valoszinuleg mindegyik megnez par ilyen filmet. Normalis ember kulonben ilyen "fogyaszasra" azert nem rendezkedhet be, egyszeruen azert nem mert unalmas.Gondolja, hogy a gojok olyan hulyek, hogy ilyesmivel tartjak a libidojukat allandoan startra keszen, es ezzel aztan bomlasztani is lehet oket?(:

abandi 2011.11.27. 22:22:10

@tevevanegypupu:
Maga elterel? Minden mondatában ott rejtőzik a válasz!
Csak nem egy fetisch-gyüjtő?

tevevanegypupu 2011.11.27. 22:25:03

@abandi:
(-:Fetisgyujto ez jo. Azt ertem, hogy a pornoipar nagyon jo uzlet, de arrol aztan mar nincs statisztika, hogy kik azok akik fizetnek azert, hogy ezt vegyek.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 22:26:12

@tevevanegypupu: "Persze tenyleg felesleges prudnek bizonyulni, hiszen erre nagy kereslet van mindenhol"

Ez azért nem olyan biztos...
Az a kereslet sok dologra elég mesterségesen lett felpiszkálva. Ajánlhatom ez ügyben egy korábbi bejegyzésemet:

olajcsucs.blogspot.com/2009/12/strici-mint-szerepmodell.html

"A strici, mint szerepmodell "

ezt még nem én írtam:
"De a pornó nem csak az idősebbekre hat ki, akik fiatal korukban nem láthattak pornó felvételeket, de arra a fiatal generációra is, akik gyakorlatilag pornón nőnek fel. Ez az új generáció, szinte kivétel nélkül úgy gondolja, hogy a közösülés végén az kilövellt ondónak a nő arcán van a helye." "Ezzel szemben a 30 feletti férfiaknak ez a lehetőség eszükbe se jut. Úgy gondolják, hogy más az, amit a filmen látnak, és megint más a valós élet. De a pornó dömping a film és a valóság között húzódó vonalat egyre láthatatlanabbá teszi.
Nem csoda, hogy Cindy Gallop, aki egy (a self-described) „érett, tapasztalt, magabiztos, idősödő nő” (saját meghatározása), egy konferencián 4 perces beszédben, saját személyes tapasztalatából merítve, azt állította, hogy a fiatal férfiak szexualitással kapcsolatos gondolatait a pornográfia jelentősen „eltorzította”. Ennek ellensúlyozására hozta létre (MakeLoveNotPorn.com.) honlapját: „szeretkezz – ne pornózz” címen. Ezen két oldalra szerkesztve megtalálható a valóság és a pornóvilág. Természetesen rengeteg hozzászólóval. "

ezt én:
"Hasonló a helyzet a szexuális aberrációk tömeges modellé tevése terén. A pornóiparnak sikerült elterjesztenie olyan szokásokat, amik eredetileg perverz, beteges egyének, vagy szűk szubkultúrák szokásai voltak, prostituáltaké, homoszexuálisoké, pornószinészeké (munka közben, mert civilben esetleg nem volt ilyenre igénye)."

A cél a rombolás.

abandi 2011.11.27. 22:31:10

@tevevanegypupu:
Ingyenes letöltő-oldalak vannak:
-film, zene, pornó,játékok...
Hol van már a XIX-XX. századi nagyvárosi elidegenedés, mint vezérmotívum...
Ahogy az elvált kamionos mondotta volt:
-Tegnap még a feleségem volt a jobb kezem...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 22:34:39

A zsidó eredetű forradalmi mozgalmak lényege mindig a kiforgatás, felforgatás, a dolgok elenkezőjére fordítása. Talán nem meglepő egy olyan kultúrától, mely A Könyv Népének nevezi magát, de könyveit fordítva írja...
Szerintem a szexuális perverziókat se öncélúan terjesztik, pl. mert ez izgatta őket. Nem, ezzel a normális szexualitást forgatják ki, "írják visszafelé".

abandi 2011.11.27. 22:38:04

@Arma Gedeon2:
Teljes mértékben egyetértek Önnel!
Le is mondtam a kábeltívít abban a pillanatban, amikor szexcsatornát iktattak be ...a megszokott hardcore helyett!
No pasarán!

tevevanegypupu 2011.11.27. 22:41:19

@Arma Gedeon2:

Na majd mindjart pornova valik a josda is, ha sokaig folytatjuk annak elemzeset, hogy milyen hatassal van az ifjabb (es idosebb) generaciokra ez a mufaj. Kulonben azt hiszem elsosorbannem a pornoipar a felelos ezekert a torzulasokert, hanem azok, akik nem tudnak, mernek, akarnak nyiltan, oszinten beszelni a szexualitasrol a fiataloknak abban a korban - ez lehet gyerekkor is - amikor a gyerek mar alkalmas arra, hogy felvilagositsak.
Ettol fuggetlenul nagyon elitelem a hardpornos-perverz-szadista filmek szabad arusitasat, de ugyanugy elitelem a veres-eroszakos-harci-gyilkolaszos jatekok arusitasat is. Hogy ezeknek gyartasaban a zsidok elen jarnak egyreszt azert, hogy a tarsadalmakat megfertozzek, masreszt a tetemes haszon miatt - ha ez valoban igy van - akkor mi tartja vissza ugyanazt a tarsadalmat, hogy ezt megtiltsak? A hiba ugy tunik mindegyikunk keszulekeben ott van. Ha nincs kereslet, elfogy a kinalat is.Ha az emberek hagyjak, hogy hulyet csinaljanak beloluk, akkor az az o bajuk. Ugy tunik nagyon manipulalhatoak vagyunk es szinte minden vonalon. Amerikaban az atlagember olyan naiv es tudatlan, hogy szinte azt csinalnak veluk amit akarnak, megvetettek veluk mindent, vihetik oket haboruba, barmit bebeszelhetnek es eladhatnak nekik..Nalunk talan meg nem olyan rossz a helyzet, van az egeszseges antiszemitizmusunk.((:

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 22:42:52

Amikor ilyen cikkek jelennek meg a fősodorban:

index.hu/gazdasag/vilag/2011/11/27/az_eurozona_felbomlasara_keszul_a_vilag/

"Az eurózóna felbomlására készül a világ"

Bennem felmerül, hogy készülnek erre az egyes eurozóna-tagállamok kormányai, nemzeti bankjai!
Vegyünk egy példát. Amikor felbomlik az eurozóna és megbukik a közös pénz, nemcsak a pl. Pozsonyban tartózkodó brit állampolgárok lehetnek baban, amire a nagykövetségüknek máris készülnie kel, mint tudjuk, hanem szlovák állampolgárok millióinak is. Pl. vegyük egy élelmiszerboltos problémáját. Az emberek megrohanják a boltokat és igyekszenek tartalékokat felhalmozi, egyrészt, mert baj van, másrészt, hogy szabaduljanak a szemétté váló pénzüktől. Tehát pl. minden konzervet felvásárolnának. De vajon a boltos odaadja-e nekik a nagyon kurrens, értékes konzervet és más hasonló árut euróért, azért a darab szemétért??? Miért rajta ragadjon a szar? Amikor a sajtóban, gondolom, Európa-szerte ilyen vészjósló cikkek jelennek meg, az a meglepő, ha még nincs máris felhalmozási, eurótól szabadulási pánik az eurozóna tagállamaiban...
Csak az az ország lehet legalább valamennyire felkészült a káosz átvészelésére, amelynek nemzeti bankja, vagy pénzügyminisztériuma raktáraiban máris ott állnak a kinyomtatott korona, schilling, vagy márkakötegek, pontos szétosztási menetrenddel együtt...
Vajon ott állnak??? Lehet erről tudni valamit?

abandi 2011.11.27. 22:53:31

A britt tudósok szerint: egy gyermekded lélek az Alice a sárga úton látványától is képes elalélni.
Ellenben az élet viharában sokat megélt monogám 40-est, még egy tűzpiros boa sem hozza igazán lázba a tízen-húszon éve egybegyötört párján látva...
Mátrikszban is lehet élni.

abandi 2011.11.27. 22:59:26

@Arma Gedeon2:
Maga egy régimotoros-konteós, tehát vizsgáljuk meg először is, hogy honnan jött a hír:
-zsindeksz...oké!
Szerző:
- MTI (Magyar Talmudisták Irmagjai)
Mit izgul az ellenség hangjára?!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.11.27. 23:08:11

@Arma Gedeon2: Ez nyár közepén volt hír (vagyis pletyka . )

"A Daily Express szerint olyan pletykák keringenek, hogy a német jegybank elkezdett márkát nyomtatni, hogy ezzel is felkészüljön az euró elhagyására. Ez egy rendkívüli lépés lenne Németország részéről, és tovább mélyítené a szakadékot Európa vezető tagállamai között.

A németek már az euró 1999-es bevezetésekor is szkeptikusan álltak az euróhoz, mivel a márkát tekintették a legstabilabb valutának, illetve a világháború utáni gazdasági virágzás szimbólumának. A márka akkor dollár után a második helyen állt a világ tartalékvalutáinak rangsorában. A lap szerint a német kormány akár meg is bukhat, tekintve, hogy a lakosság legnagyobb része ellenzi a görögök megsegítését.

A Frankfurter Allgemeine német újság felmérése szerint a lakosság 71%-a szerint kétséges az euró jövője, 19% pedig biztos abban, hogy nem sokáig fog tartani a közös pénznem. A megkérdezettek 68%-a úgy véli, hogy nem lesz eredményes Görögország megsegítése. A múlt héten egy hasonló felmérés szerint a németek több mint fele kitenné Görögországot az eurózónából. (dailyexpress)"

penzcsinalok.transindex.ro/hir/6422

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.27. 23:24:14

@gloire: ezt én is olvastam annak idején. De vajon volt egy szupertitkos záradék, aminek keretében az összes eurozóna tagállamot felhívták rá, hogy hasonlóan tartsa vésztartalékban a nemzeti valutája bankjegyeit?
Hogy oldható meg a kommunikációs feladat, az euró összedőlése egy - gondolom - legalább többnapos folyamat, én pl. eurós tagállamban már ma este elkölteném az összes otthoni eurómat valami éjjelnappali boltban konzervre, gyertyára, palackos vízre, stb. Amikor kitör a pánik, elvileg azonnal meg kelene nyugtatnia a népet (legalább próbálni...) a kormánynak azzal, hogy belengetik a Híradóban az új koronát, schillinget, bármit. Azonban ha túl korán teszik, amikor elvileg még valakik látnak esélyt az euró megmentésére, akkor ők maguk vernék be az utolsó koporsószöget.
Persze én személy szerint nem tartom se menthetőnek, se mentendőnek, de hogy durva káosz lesz abukásaából, az biztos. OV kormányából kinézzük, hogy készül erre???

abandi 2011.11.27. 23:25:39

@gloire:
Hehehehe: Pénzpiac...
Sztálin pajtás fogta meg a lényeget:
- Hány hadosztálya van a Vatikánnak?
Azaz a szt. Pénzpiacnak?
Sok és egyelőre mindegyik tábornok mást akar..
Persze most csak a hülye okoskodik, de:
NWO! Mintha egy kínai lenne a legfőbb pénzügyi gecóság főnöke...
A globalista szemlélet rengeteg agyat is hozott- és vitt a tudásával együtt, vagyis a kis ferdeszemű meg a magyarországi is nagy tudás birtokába került ám a kutatásai során!
A zsidók (ATV)armageddonra készülnek, vagyis azt akarnak csinálni...

abandi 2011.11.27. 23:28:02

@Arma Gedeon2:
"OV kormányából kinézzük, hogy készül erre??? "
Belügyileg igen.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.11.27. 23:42:54

@Arma Gedeon2: @abandi: Ezt én is kinézem belőlük. Ráadásul nálunk ugye forint van, hirtelen megváltozik majd a szlovák-magyar viszony is azthiszem, mert nekik ez meredekebb lesz. Ettől függetlenül, biztos ők is készülnek rá.

abandi 2011.11.27. 23:51:36

@gloire:
Én a Jobbik helyében már rég felvettem volna a kapcsolatot az elszakított országrészek nacionalistáival, rasszista alapon.
Ez a Kárpát-medence, mint különálló régió...de egység...csak így van értelme.

abandi 2011.11.28. 00:03:38

@gloire:
A Forintról, bár nem vagyok közgazdász:
Az 1946-os Pengőválságot mesterségesen hyperinflálták a kommunista-zsidók.
Ez ma sokkal valószínűbb, mint akkor.
Én orbánékkal viszont nem közösködöm a bajban!

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.28. 00:05:43

@abandi: ez az érdekes, hogy nem a szomszédok jelentenek fenyegetést ilyen helyzetben és persze mi se rájuk. Nagyrészt hasonló cipőben járunk, csak 3 szomszédnak még az euróját is le kell cserélnie. Inkább az egyeztetés tűnik ésszerűenek a válságban és már most. Ha te, vagy más még területvisszafoglalási álmokat is most akarna bedobni, akkor játszhatunk "Lássuk Uramisten, mire megyünk együtt"-et... Most a Bugár-félék lehetnek a legnagyobb segítség, akik szó szerint "Hidat" képezhetnek kettős identitású bázisukkal. Életmentő lehet.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.28. 00:09:05

@abandi: nem tudod elkerülni. Én nemzeti egységkormányt javasolnék (tudom, hogy mindegy, mit javaslok én, de mégis), amiből kitiltják a legkompromittáltabb madárijesztőket. Pl. Gyurcsány nem kerülhet be, Matolcsy, Szíjártó viszont kikerül. Természetesen OV vezetné, új választás nélkül. Ellenkező esetben az ellenzék egy részének semmi nem lenne drága a népszerűséghajhászásért. így megosztható a nehéz döntések felelőssége, csökkenthető a polgárháborús veszély és több szem többet láthat, az egységkormányban nem menne tovább az idióta "hányat fialt a koca" Orbánizmus. Miközben maradna főnök.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.28. 00:13:42

működik az iszlám csodafegyver:

index.hu/bulvar/hirek/2011/11/27/hatkilos_csecsemo_szuletett_berlinben/

"Hatkilós kisfiúnak adott életet természetes úton egy 40 éves és 240 kilogrammos nő Berlinben, a baba a Dzsihád nevet kapta. Az anyának ez a 14. gyermeke"

Gondolom, a mama kapott virágcsokrot a német köztársasági elnöktől és a pápától... Hogy is hívhatnák másképp az újszülött hitharcost...

abandi 2011.11.28. 00:17:11

@Arma Gedeon2:
Ezt a "Mindent vissza" nótát csak magunk között suttoghatjuk, nincs realitása.
Nem kedvelem Bugárt, de be kell látni: a Medemce egy földrajzi egység, és ezt csak egyben lehet kezelni.
A tótok rendes haluskazabálók.A ruszinok éheznek. Az oláhoknak csak meg kell mutatni, hogy merre az arra. Hát a rácokkal lesz egy kis gond...A sógoroktól meg visszavesszük ami jár.
Oszt jónapot!

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.28. 00:21:10

@abandi: neked hány hadosztályod van? Ha szabad idézni...

abandi 2011.11.28. 00:22:19

@Arma Gedeon2:
Orbán egy volt pártitkár bugris kölke! Nézd már meg a szerepléseit: hogy fog kezet, nyalja a száját beszéd közben,(tán még a halat is kézzel eszi, mint a strandon gatyában)egyszóval: néhai kisz-paraszt.
Nem kell!

abandi 2011.11.28. 00:23:30

@Arma Gedeon2:
A fröccsöntött kommancsokat is beleszámoljam...?

abandi 2011.11.28. 00:34:06

@Arma Gedeon2:
Ja és Szántai Laja!
Tudja én "leszartam" a törit addig, amíg az ezredforduló tájékán az M1-en a tatárjárásról (libsi weiszer alinda)műsor nem volt, ahol is mást mondtak mint amit addig tudtam...
Előszedtem egy rakás könyvet a poros polcról és tényleg! Nem úgy volt...
Na ehhez tartsa magát!hehehe...

abandi 2011.11.28. 00:54:27

Háború lesz, gazdasági összeomlás, meg ami ezzel jár.
Málnási végre életszagú skicceket készít, ha el nem bassza jó szokása szerint...
Loxon szigarettázva nézi a lerombolt Lágymányosi-híd rózsaszín csonkjait...
Lew különböző számításokat végez a pakisztánba szökött árnyék-kormánynak...
Arma hazaköltözik...Taskentbe.
A többiekről majd később...

VI. Béla 2011.11.28. 06:58:05

abandi, duguljon már el!

HToma 2011.11.28. 09:46:58

@Arma Gedeon2: Az Alkotmány és az Alaptörvény szerint is Magyarország fővárosa Budapest. Remélem ezt a törvénymódosítást már a bizottságban kivégzik. Én mint pesti azt is remélem, hogy a beterjesztőt is kivégzik (politikai értelemben).

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.28. 09:51:33

@HToma: És azt kivégzik, aki ilyen anarchikus módosítósdira idomította frakcióbeli mamelukjait?

HToma 2011.11.28. 10:12:17

@Arma Gedeon2: És akkor itt az ideje, hogy Orbán kedvesen v. kevésbé kedvesen elbeszélgessen Lázár Jánossal. (Persze sejtem, hogy az önálló képviselői tvjavaslatok ötlete a Fidesz elnökségében született meg, de láthatóan túlnőtt az eredeti célon.)

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.28. 11:27:52

@HToma: ez a véleményem az egész "szabadságharcosdiról", hogy még itt is papagájként hajtogatják többen, hogy szar, szar, de más még rosszabbul csinálná. Marhaság. Vegyük például az egyéni indjtványokat. Ha színjáték lett volna, minden képviselő négyszemközt megkapta volna az ukázt, hogy az egyéni indjtványát mindenki a frakciótitkárságtól kapja, aki tényleg egyénin töri a fejét, az köteles a felelősnek benyújtani a tervezetet jóváhagyásra.
Ezzel szemben anarchia van, azt jrta a sajtó, hogy OV egymással versenyezteti a képviselőket, akik egymás sarkát tapossák, ki tud "eredetibb" egyéni módosítókat benyújtani. Mert akkor kockacukor van a gazditól.
Miii??? Ez kormányzás? Ez frakcióüzemeltetés? "Szabadságharc"???

Google 2011.11.28. 11:36:47

@VI. Béla:

Készpénz nélkül maradhatnak a britek - ez lesz a tragédia ám, mert más tényleg nem számít.
(Jó lenne ezekkel szövetségben lenni, de ahhoz kellene az a gyomor is.)
Már megszületése pillanatától az euró heves ellenzői, Amerikával együtt hirdették, hogy meg fog szűnni az európai pénz, menő csak a dollár lehet.
Emellett a harc mellett, illetve ezzel párhuzamosan folyik Amerika és Európa között is a nagy kiszorítósdi, illetve Amerika (még tágabban az angolszászok) jó célpontot lát az öreg kontinensben. Vajon mamlasz módjára hódolunk be nekik?
Lehet, minket könnyebben le tudnak igázni, mint az arabokat, erre jöttek
volna rá? Vakok közt félszemű a király?

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.28. 11:48:23

@Google: nyilvánvaló provokáció a brit külügy "szivárogtatása", hogy a dollár és a brit hitelképesség pár perccel tovább húzhassa.

Google 2011.11.28. 11:54:09

@Arma Gedeon2:

Igen, érvelni amellett is lehet, más rosszabbul csinálná. Mint ahogyan rosszabbul is csinálta, hisz tudjuk, itt éltünk mi is, illetve mi biztosan itt éltünk. És nem felejtünk.
Hogy talán lazán kezelték a dolgokat, nem vették elég komolyan az ellenzék aknamunkáját, nem kerestek szövetségeseket kint és bent, azt híve, a 2/3-os többség elég lesz, ez igaz.
Első perctől úgy tettem volna, mintha szimpla többségem lenne csupán, hogy még véletlenül se érezzem magam kiváltságos helyzetben. Mert ami erősségünk, akármikor lehet a gyengénk is, csak oda nem figyelés kérdése az egész. És óvakodnék mindenféle győzelmi jelentéstől, bármilyen irányú nagyotmondástól. Ez már nem az az idő.
Meg akarják ingatni, ez nem kérdés. Mint ahogyan az sem, hogy azt szeretnék, belülről is bomoljon a szövetség, ha lehet. Most kell nagyon résen lenniük, megőrizni hidegvérüket, hinni magukban, magunkban.
Szabadságharc, ez már a múlté, megpróbálta, elért, amit elért, tovább nem mehet. Stabilizálni, menteni a menthetőt, ez maradt. Szerintem.

tevevanegypupu 2011.11.28. 11:56:36

@HToma:

Tulajdonkeppen nem is tenne olyan rosszat Magyarorszagnak ha mondjuk nem Budapest lenne a fovarosa.

tevevanegypupu 2011.11.28. 11:57:34

Haromezer,haromezeeeeeeeer!

HToma 2011.11.28. 12:07:28

@tevevanegypupu:
A kálvinista Róma jobb lenne Mária országában? Győrben ne is reménykedjen. :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.11.28. 12:12:45

@HToma: technikai okok - hozzá nem értés - miatt a poszt nincsen lezárva, de tekintse úgy, mintha már nem tudna többet ide kommentelni.
süti beállítások módosítása